Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> Kuinka usein vaa'alla?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Kuinka usein vaa'alla?
Sivu:
1
2
3
4
...
7
8
9
10
>
napu-
perjantaina, 14. elokuuta 2009 klo 10:40
huvikseeni kyselen että punnitseeko kukaan muu vain kerran kuussa? itse tulin tähän tulokseen koska kun käyvin ennen joka päivä niin aina alkaa masentaa kun vaan lukeman heittelee(vaikka tiedän tämän kuuluvan asiaan). lisäksi vaikka punnitsisin kerran viikossa niin tuloskia ei ehkä näy vieläkään ja alan kyllästyä ja vaarana se että heitän koko homman nurkkaan. joten ajattelin kokeilla nyt 1kuussa punnitusta,unohdan vaan nyt hetkeksi sängyn alle ja koitan olla ressaamatta painosta,luulisi että ainakin se kilo lähtenyt kuukauden päästä ja se auttaa taas jatkamaan kun edes hieman heilahtanut alemmas tuo mittarin lukema
)
Riitta384
perjantaina, 14. elokuuta 2009 klo 10:52
minusta kerran kuussa on aika harvoin.
itse käyn vaaalla kerran viikossa; aina maanantaina heti herättyäni.
tää rytmi on tuntunut sopivan mulle parhaiten
*tupu56*
perjantaina, 14. elokuuta 2009 klo 10:59
Minusta tuo kerran kuussa on ihan hyvä,olin terveyskeskusryhmässä siellä punnitus oli kerran kuussa ja mitattiin nilkasta ylärintaan asti,kyllä se toimi,mut ei saa repoilla sillä välillä muuten puntari saattaa näyttää omituisia isoja lukuja
Mutta kyllä tuo viikopunnitus on siitä hyvä et ei tosiaan pääse repoileen,ja paino menee ylös ja alas ei sille voi mitään vaik kuin harvoin punnitset,parempi konsti on mittanauha se ei valehtele ja olet todella laihtunut kun mittaat jokapuolelta kerran kuussa se näyttää kyllä pudotukset!
« Muokattu viimeksi: perjantaina, 14. elokuuta 2009 klo 11:02 muokkaaja: *tupu56* »
Miksa
sunnuntaina, 16. elokuuta 2009 klo 15:28
Hmmm... Ei kai tuossa mitään pahaakaan ole, mutta ainakin itselläni saattaisi tulla sellainen ongelma, että jos sattuu punnitus juuri ennen kuukautisia niin minulla nousee silloin paino päälle kilonkin, joka sitten lähtee heti kuukautisten alettua pois.
Itse toteuttaisin harvemman punnituksen siten, että heti kuukautisten alettua punnitus.
Inukki
perjantaina, 23. lokakuuta 2009 klo 08:54
Pohdin tuossa että mittaatteko painonne päivällä,illalla vai aamulla,siis esim jos tuota edistymis mittaria käyttää ja siihen niitä lukuja laittaa?
Itse mittaan aamulla,kun ei ole vielä mitään syönyt.
Tinttailu
perjantaina, 23. lokakuuta 2009 klo 08:58
Minä mittaan kanssa aamulla. Käyn vessassa ja mittaan sitten.Ja suosin aina perjantaita , vähän viikolopun takia..
japena
perjantaina, 23. lokakuuta 2009 klo 09:04
Minäkin punnitsen aina aamuisin
Sipsitär
perjantaina, 23. lokakuuta 2009 klo 09:28
Torstaina, aamulla, pisun jälkeen.
OmppuMassu
perjantaina, 23. lokakuuta 2009 klo 09:30
Minä myös mittaan painoni aamulla vessassa käynnin jälkeen. Mutta sitä olen pohtinut, kuinka tuo punnituspäivä tulisi sijoittaa liikuntapäiviin nähden? Kun jostakin toisesta ketjusta luin, että etenkin raskas liikunta kerää nestettä lihaksiin ja paino nousee. Nyt olen kahtena peräkkäisenä viikkona punninnut itseni juoksulenkkiä seuraavan päivän aamuna ja paino on noussut molemmilla kerroilla 0,5 kg!!!
Olenko oikeasti lihonut, vaikka kaikki ravintopallot ovat olleet usean päivän vihreinä ja kalorit reilusti miinuksella vai onkohan tuo liikunnasta johtuvaa painonnousua
Pitäisikö ennen punnituspäivää siis pitää välipäivä liikunnasta, että saisi todellisen painon?
Entä onko kenelläkään tietoa, onko vyötärön mittaamiselle väliä vuorokauden ajalla? Eli vaikuttavatko päivällä syödyt ruuat jos vyötärön mittaa illalla?
Tälläisiä täällä pohdiskelen...
Inukki
perjantaina, 23. lokakuuta 2009 klo 09:41
Minä Punnitsen itseni aina joka aamu
eli ei ole erikseen "punnituspäivää".
Sivu:
1
2
3
4
...
7
8
9
10
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Ulkonäkö
»
Törkeitä kommentteja
keskiviikkona, 23. toukokuuta 2012 klo 23:46
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
keskiviikkona, 23. toukokuuta 2012 klo 23:42
Liikunta
»
Mitä syödä ennen kuntoilua ja kuntoilun jälkeen?
keskiviikkona, 23. toukokuuta 2012 klo 23:17
Vertaisryhmät
»
-20 kg 2012 loppuun mennessä!!!
keskiviikkona, 23. toukokuuta 2012 klo 23:14
Vertaisryhmät
»
Raskaana olevat
keskiviikkona, 23. toukokuuta 2012 klo 23:13
Rekisteröidy
Yhteistyössä