Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> G: Paras vaaka?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
G: Paras vaaka?
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
>
bomba
lauantaina, 8. tammikuuta 2011 klo 20:27
Tätä keskustelua olisi kiva herätellä uudestaan henkiin! Meinasin itse ostaa tuollaisen jonkin sortin kehon koostumusta mittaavan vaa'an. Itseni tuntien en kehtaa lähteä mihinkään ammattilaisen suorittamaan mittaukseen. Kotona tuollainen mittari voisi motivoida myös jatkamaan elämätaparemonttia silloin, kun paino junnaa paikallaan. Olen lukemani perusteella ymmärtänyt, että kyseessä on kuitenkin vain suuntaa-antavat mittaustulokset.
Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia tälläisistä laitteista!
Onko jollain kokemuksia juuri tästä:
[url]http://mshop.medith.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=14205[/url]
Tavoitepaino alitettu 2012 tammikuussa noin 15kg pudotuksen ja vuoden mittaisen projektin jälkeen! Koko tarinan löydät
päiväkirjastani.
Marlis67
lauantaina, 8. tammikuuta 2011 klo 20:37
Kai siitä saa sen suunnan mihin mennään, mutta en oikein luota muuta kuin painoon ja tietenkin BMI:hin tuossa.... olen sit käynyt kaksi kertaa "ammattilaisen" luona mittaukses, mut nekin pitää tehdä samanlaisel laitteel....
Käytän tuota omaa vain painon seurantaan.... Pitäis katsoa joskus muutokset pitkästä aikaa... siis omalla puntarilla...
Vuoden välein olen käynyt muualla ja ajattelin vielä kerran käydä.....
RentoTessu
Suurin viisaus on tieto siitä, ettei tiedä mitään. - Sokrates -
perjantaina, 28. tammikuuta 2011 klo 20:15
Kävin just ostamassa Stockmannin kanta-asiakastarjouksena olleen Omronin kehonkoostumusvaa´an. Huomenaamulla otan ekat mittaukset.
hush*
maanantaina, 8. elokuuta 2011 klo 19:57
Vanhan ketjun nostoa, kun ei viitsi uuttakaan aloittaa..
Prismaa päivittäistavaraostospaikkana suosivalla olisi vaihtoehtoina OBH Nordica ja Salter. Kokemuksia?
Onko näiden merkkien välillä eroja? OBH Nordican tiedänkin nimeltä, mutta Salter on ihan outo merkki..
Kirnauskis
Bi-Polar Cooking Practices
maanantaina, 8. elokuuta 2011 klo 20:21
En nyt tiedä noista merkeistä, mutta Tefalin vaakaan älä koske pitkällä tikullakaan, ihan susi laite ollut. Mutta, lääkäriltä joka auttaa m tässä mun painonpudotuksessa kysyin neuvoa seuraavaan vaakaan kotia kun olis mukavampi tietää noi kilot useammin kuin 3kk välein, hän suositteli Soehnlen vaakaa, ja miksen tuohon uskoisi, mulla on hyvä digitaalinen keittiövaaka tuolta merkiltä ja mikään ei oo ikinä epäonnistunut sillä
Mutta niillä näkyy olevan kaikenlaisia vaakoja, en ole vielä itse päättänyt et minkä hankin mutta tässä niiden sivut,
http://www.soehnle.de/index.php?id=281&L=1
Naamis
Oon kaunis ja iso ja pystyn sen myöntämään: mää syön tänään!
maanantaina, 8. elokuuta 2011 klo 21:26
Meillä on OBH Nordican vaaka ollut kohta vuoden. Hyvä vaaka on ollut, mitä nyt näyttää minun painokseni melkein 20kg enemmän kuin pitäisi
Miehelle kyllä näyttää oikein.. Kummaa :P
Mosselo
puoli kiloa viikossa on 26 kiloa vuodessa
tiistaina, 9. elokuuta 2011 klo 01:53
En muista mikä vaaka kotona on.. oon nyt siis töissä
Mutta isällä ja äidillä on vanha vaaka joka näyttää ainakin kolme kiloa vähemmän kuin koti-vaaka, siitä mä tykkään
Tähti1
Anything is possible, nothing is easy.
tiistaina, 9. elokuuta 2011 klo 05:24
Katsoin omaa vaakaani ja Tefal on. Joku sanoi että susi on mutta mulla on sitten vissiin hyvän päivän kappale, tosi hyvä ollut (on ollut mulla nyt vuoden). Ja mikä parasta näyttää AINA kilon vähemmän kuin porukoiden vaaka. Tykkään
Porukoiden on melkein samallainen mutta ei samaa merkkiä ja tais olla parikymppiä halvempi (taisi olla vapaavalinnasta), merkkiä en nyt muista. Ihan hyvin sekin on toiminut halpuudestaan huolimatta.
Erityisesti tykkään että vaaka näyttää nyt neljätoista kiloa vähemmän kuin vuosi sitten (toivotaan ainakin että on totta eikä "susi-vaa'an" aiheuttamaa heittelyä)
Kirnauskis
Bi-Polar Cooking Practices
tiistaina, 9. elokuuta 2011 klo 12:11
Juu, mulla toi Tefalin vaaka näyttää välillä +15 edelliseen taikka yli kymmenen kiloa liian vähän
ja samaa tekee jokaiselle vaa alle astujalle
Mutta hyvä että on jollain hyvä kappalekin tuosta
pike08
keskiviikkona, 10. elokuuta 2011 klo 20:53
Hei,
ostin Salter-merkkisen vaa'an, jossa on myös kehonkoostumusmittaus. Enpä tiedä, pitääkö prosentit paikkansa, mutta ainakin painon näyttää tarkasti. Vaaka oli alennuksessa, noin 25 euroa Kodin Ykkösessä.
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 23:26
Liikunta
»
Mitä syödä ennen kuntoilua ja kuntoilun jälkeen?
tänään
kello 23:17
Vertaisryhmät
»
-20 kg 2012 loppuun mennessä!!!
tänään
kello 23:14
Vertaisryhmät
»
Raskaana olevat
tänään
kello 23:13