Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> G: Paras vaaka?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
G: Paras vaaka?
Sivu:
1
2
3
4
5
6
>
lillian33
tiistaina, 17. helmikuuta 2009 klo 10:18
Heipähei!
Minulla olisi tässä hankintalistalla nyt vaaka, kun sellaista ei ole. Olen tähän asti päässyt vaa'alle anopilla ehkä kolmen-neljän viikon välein ja haluaisin kyllä kerran viikkoon punnita, jos nyt malttaa olla joka päivä punnitsematta!
Eli mikä on paras vaaka? Haluaisin digitaalisen ja joka ilmoittaisi satojen grammojen tarkkuudella. Minulla on huonoja kokemuksia noista vaaoista, esim. työpaikalla ja vanhemmillani on sellainen, joka näyttää joka kerta eri lukemaa. En tarvitse mitään älyttömän kallista myöskään, joka ilmoittaa rasvat ja nesteetkin, ihan perusvaaka käy.
Kiitos vastauksista!
tupsukka64
Tyhmäst pääst kärsii koko ruumis! ;)
tiistaina, 17. helmikuuta 2009 klo 10:24
Mulla on sellanen, jonka oon joskus vuonna 5 tilannu Hobby Hallista ja näyttää 100 g:n tarkkuudella. En kyl muista mitä se makso.
Tellerwo
tiistaina, 17. helmikuuta 2009 klo 15:22
Moikka! Meillä on Omronin BF510-vaaka, joka mittaa painon lisäksi BMI:n, rasvaprosentin, luustolihasten määrän ja sisäelinrasvan.
Musta ollut tosi hyvä laite, kun laihtuessa varsinkin alussa kävi niin, että lihakset väheni ja rasva lisääntyi. Nyt on suunta muuttunut.
Mutta kukin tyylillään, saahan digitaalisia vaakoja muutamalla kympilläkin, jos tahtoo.
Anttilasta, Prismasta ym.
Aurinkoa kaikille!
lillian33
tiistaina, 17. helmikuuta 2009 klo 17:00
Hei!
Tuollainen vaaka kuulostaa vähän liian hyvälle ollakseen totta, millä ihmeen teknologialla se nuo kaikki mittaa?
Kun mieheni esim. nostelee puntteja ja harrastaa kehonrakennusta melko tosissaan (painoi parhaimmillaan lähes 90kg ja pituus 178cm, todella lihaksikkaassa kunnossa), niin tuo vaaka näytti hänelle ihan älyttömän rasvaprosentin pelkästään tuon painon ja pituuden perusteella, vaikkei hänellä ollut rasvaa paljon mitään!
Mutta voihan se olla ihan toimiva tällaiselle "vähemmän tosissaan"-treenaavalle
Paljon tuollainen vaaka kustantaa?
Johna
tiistaina, 17. helmikuuta 2009 klo 20:58
Noh, minusta nuo rasvaprosenttivaa'at voi unohtaa, kun edes parhaimmilla rasvaprosenttimittareilla ei saa erityisen tarkkoja tuloksia.
Itse vaihdoin hiljan vaakaa, kun vanha ei pysähtynyt enää mihinkään. Kyllähän vaaka kuin vaaka taitaa näyttää hieman eri tulosta, kun niille astuu peräkkäin, mutta uuden kanssa pärjään paljon paremmin kuin vanhan. Se on Beurer-merkkinen, maksoi useamman kympin.
Huonon kunnon paras puoli: se kohoaa tosi nopeasti.
*tupu56*
tiistaina, 17. helmikuuta 2009 klo 21:18
Mulla on nyt kolmas digitaalinen vaaka,edellinen oli hyvä mutta otti sopimuksen irti turhan aikaisin,nyt oleva vaaka näyttää neljä kiloa enenmmän kun manuaalinen vaaka,eli kumpaa uskoa?
Mutta nuo kehonkoostumusvaakojen vika on se ettei niissä ole mitään realiteettiä totuuden kanssa,kuten Johna edellä totes!
Mielestäni ihan neljällä viidellä kympillä saa tosi hyvän ja luotettavan vaakan!
kahvitar
perjantaina, 20. helmikuuta 2009 klo 08:17
Mulla on nyt ihan tommonen mekaaninen vaaka, mutta ärsyttää kun se heittää kilon kaksi riippuen siitä miten siinä seisoo
. Ajattelin hankkia digivaakan, mutta onkohan se sit yhtään parempi vaihtoehto? Muuten mulle kyllä riittää tavan vaaka, vaikka näyttääkin lukeman vaan kilon tarkkuudella. Eipä sit haittaa muutaman sadan gramman heilahdukset painossa ainakaan masentavasti
tiffany
maanantaina, 27. heinäkuuta 2009 klo 20:40
Käytiin miehen kanssa tänään ostamassa uutta vaakaa tuon rikkinäisen digivaa'an tilalle (mikä onkin toisaalta aika ihana vaaka; näyttää 0,0 kg
)
Testailtiin niitä siinä sitten ja semmonen perusvaaka (ei digi-) näytti kummallakin sellasta lukemaa, mitä ei ikinä uskottu näkevän. KUmpikin oli, että jesss! Sitten siirryttiin digivaakoihin.. ensin nätti pinkki vaaka ja näytti 2 kg enemmän kuin puoli minuuttia sitten normivaaka
Kolmas vaaka + 2,5 kg, neljäs vaaka +4 kg ja viides vaaka heitti jo
+8 kg
Arvaatkapas mikä vaaka lähti yhteistuumin mukaan
Mutta siis miten voi olla noin suuret erot digivaakojenkin kanssa? Oon ihmetellytkin miksi mummolan normivaaka näyttää aina lähes samaa lukua kun käyn siellä, mutta kotiintullessa digivaa'an kanssa alkaa sama vinkuminen, että yhyy oon lihonut!
Mammeli x3
maanantaina, 27. heinäkuuta 2009 klo 20:55
jujuhan onkin siinä että painonhallinnassa tulee mitata itsensä aina samalla vaakalla....juu toki pieni ero voi olla siinä kun vaihtaa rikkinäisestä uuteen mutta siitä vain eteenpäin mitaten aina sillä mikä itsellä on. Vaakojen heilurierothan ei kerro todellisesta muutoksesta mitään joten eikai se hyvä mielikään ole kovin pysyvää jos on vain kyse siitä että toinen vaaka näyttää vähemmän kun toinen... Sitten on hyvä mieli kun jokainen vaaka näyttää vähemmän kuin se pienintä numeroa näyttänyt vaaka ennen
.
Mittanauha ja peili ovat kyllä paremmat mittarit siitä mikä on hyvä kun mikään vaaka ikinä...
Mä muuten ostin mun uuden vaakan sillä linjalla että mikä on parhaan näköinen, en edes testannut kaupassa....
MaisaK
Katkeralla uusintakierroksella
maanantaina, 27. heinäkuuta 2009 klo 21:07
Kirjoitin aiemmin viestiä omien digivaakojeni teknisistä temppuiluista. Ongelma on, jos käy vaan yhdellä vaa'alla, niin ei koskaan saa tietää jos se on viallinen ja kuvittelee vaan painavansa x kiloa. Ellei sitten huomaa vaa'an arpovan numeroita muistista tai tarjoavan samaa lukemaa jokaiselle vaa'an käyttäjälle, kuten minulle kävi. Niin tai näin, kun painon jumahtaminen alkaa kiukuttaa - kandee tarkistaa vaaka ja vaikka punnita itsensä useammalla vaa'alla, kylässä, kaupassa tms.
Sivu:
1
2
3
4
5
6
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 23:26
Liikunta
»
Mitä syödä ennen kuntoilua ja kuntoilun jälkeen?
tänään
kello 23:17
Vertaisryhmät
»
-20 kg 2012 loppuun mennessä!!!
tänään
kello 23:14
Vertaisryhmät
»
Raskaana olevat
tänään
kello 23:13