Kuuluuko illanistujaisiin, synttäreihin ja kavereiden tapaamisiin aina sitten alkoholia? Vaikuttaa siltä, että vaikka itse pystyisitte olemaan ilman, kaverit tyrkyttää juomia.Olen kyllä kiitollinen kavereistani. Mehuglögi kelpaa meille kaikille näin ennen joulua, samoin tee tai mehu on yleisin juoma kun tavataan. Syötävät herkut ovat sitten isompi kompastuskivi...Alkoholi on kuitenkin niin paljon voimakkaampi riippuvuuden aiheuttaja kuin suolaiset tai makeat naposteltavat, etten kehtaisi sitä tyrkyttää kenellekään.
perjantaina, 15. heinäkuuta 2011 klo 10:18 marloviisa67 kirjoitti:Oman suun makutesteissä, olen jo löytänyt ihan ok alkoholittomia oluita, mutta lähes alkoholiton siideri (olikohan n. 1% alkoholia tai ei sitäkään) oli kamalaa, samoin viini. Juon silloin jo mieluummin kivennäisvettä. Minä juon sen verran harvoin kerralla paljoakaan, niin suon sen itselleni, pääasiassa tilkka ruokajuomana... Mutta olen mielenkiinnosta ostanut myös alkoholittomia tai jäänyt kavereilta yms.Joo, minä en oo löytäny yhtään kuivaa alkoholitonta siideriä kaupoista. Pelkkiä makeita päärynöitä yms, enkä semmosia pysty juomaan alkoholillisinakaan ovat niin ällö makeita tulispa joku strongbowilta maistuva terveysjuoma
Oman suun makutesteissä, olen jo löytänyt ihan ok alkoholittomia oluita, mutta lähes alkoholiton siideri (olikohan n. 1% alkoholia tai ei sitäkään) oli kamalaa, samoin viini. Juon silloin jo mieluummin kivennäisvettä. Minä juon sen verran harvoin kerralla paljoakaan, niin suon sen itselleni, pääasiassa tilkka ruokajuomana... Mutta olen mielenkiinnosta ostanut myös alkoholittomia tai jäänyt kavereilta yms.