Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 80kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
80kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
136
137
138
139
140
141
142
...
260
261
262
263
>
vyötärö kateissa
vyötärö takaisin!
perjantaina, 10. syyskuuta 2010 klo 17:20
Ja taas yksi päivä melkein pulkassa eikä ole tullut sorruttua ruoan suhteen ylilyönteihin
! Aloitin elokuun eka päivä lukemista 87,5 ja pahempaa jojoilua ei ole onneksi ollut. Jossain vaiheessa ei tapahtunut yli viikkoon mitään vaikka kaloreita ei ollut liikaa ja pallerot pysy pääsääntöisesti keltaisena. Mutta sitten taas mentiin ja olenkin tämän päivän lukeinsta iloinen
Tavoitteena tämän kuun lopussa 82 kg, ensi kuun lopussa 80 ja huhtikuussa tavoitteessa 68!
no sinne on pitkä matka mutta tämä klubi kyllä ainakin itseäni motivoi tavoitteeseen pyrkimisessä.
satuile
perjantaina, 10. syyskuuta 2010 klo 17:46
Minä tuun tänne nyt ilmoittautumaan ihan suosiolla
Olen nyt jo pari viikkoa katellu syömisiäni ja alkanut liikkumaan enemmän, mutta tällä kertaa ei käynytkään niin, että muutama viikko ja -4 kg kuten ennen. Joko minä olen käymässä vanhaksi ja jojoilu ei onnistu enää yhtä vetreästi tai sitte on joku muu hässäkkä päällä. Tupakan olen lopettanut 4½ kk sitten ja se tuntuu kyllä ainakin minun aineenvaihdunnassani, mutta tuntukoot. 80 kg Here I come!
Kissa-Päivi
Jokainen kilpailkoon vain itsensä kanssa!
lauantaina, 11. syyskuuta 2010 klo 09:33
Hienoa Alli, sulla on menny paino alaspäin. Meikäläisellä jumittaa paikallaan. Mutta vyötärö oli tänä aamuna 90!
Olen todella iloinen, kun se oli jo pahimmillaan 96. Tavoite onkin saada nimenomaan mahaihrat pois. Lantion ja reisien mitoissa hakkaan kyllä Marilynin mennen tullen, mutta kysehän on terveellisestä ihrasta!
@lli
Josko ennen mualimanloppua!?
lauantaina, 11. syyskuuta 2010 klo 12:13
Vähän tipahti paino, kun nesteet lähti uuden alun myötä liikkeelle. Eihän tuo kaikki viikossa pudonnut rasvaa ole. Nyt tahti hidastuu. Mutta yritetään toisiamme tsemppaillen jaksaa se hidaskin vaihe. 100g miinusta on parempi kuin 100g plussaa!
Mahaihrat on ne vaarallisimmat ihrat. Mutta nehän ne onneksi ekana lähteekin. Marilyniltä alan minäkin näyttää (aika kaukaa katsottuna
), kunhan saan ylipainon pois. Vyötärö on kapea, lantio sitten ei. Rintavarustus ei ihan Marlynin tasolle yllä, mutta sen katson suorastaan eduksi. Kahdelta kaverilta nimittäin juuri viime kesänä pienennettiin rintoja, kun ne alkoivat olla selälle ja koko vartalon asennolle ongelmaksi.
Jona ja Vyötärö hukassa ovat muuten aika nopeasti saaneet painoaan reippaasti tippumaan. *Enhän minä kade ole...*
« Muokattu viimeksi: lauantaina, 11. syyskuuta 2010 klo 12:31 muokkaaja: @lli »
lyllerötyllerö
lauantaina, 11. syyskuuta 2010 klo 14:35
81 kg tänä aamuna... voi kun pian pian pääsisi pysyvästi kasikympin alle. Siellä on jo kesän aikana pari kertaa käynyt, mutta tuo paino on ollut vain yhden päivän hairahduksia. Paino kun muutamalla kilolla välillä heittelee.
Mukavaa ja reipasta viikonloppua
@lli
Josko ennen mualimanloppua!?
lauantaina, 11. syyskuuta 2010 klo 21:47
Hei Lyllerötyllerö, kyllähän se 80 siitä alittuu, kunhan pallurat pysyy vihreinä ja kalorit suosituksessa. Näin uskon vakaasti. Tämä ohjelma näyttäisi toimivan hyvin, kunhan vain jaksaa pysyä ohjelmassa.
Et muuten ole tickeriä ajatellut laatia. Se on mukava seurattava itelle ja muutkin näkee vilkaisulla missä mennään.
Tänne kirjoittelin kesäkuussa tarkahkon ohjeen tickerin teosta (kelaa linkin sivua alemmaksi):
http://kiloklubi.fi/foorumi/Painonhallinta-11/Annoskoko-10130/0/#Thread:977,180
suo2010
sunnuntaina, 12. syyskuuta 2010 klo 08:07
Se olis taas punnituspäivä. 81,0 eli -100 g viime viikkoon. Tää vauhti ei päätä huimaa mutta yllättävää kyllä vyötärölä oli hävinnyt 2 cm ! Ja liikunta jäänyt tosi vähiin tällä viikolla samoin tullut herkuteltua suklaalla. Olisko siinä sittenkin totuutta että välillä pitää hellätä vähän ?Mut nyt herkuttelu taas ruotuun ja kalorit sen 500 miinukselle niin jospa ensi viikolla olis jo uusi kiloluku.
Hyvää sunnuntaita kaikille !
Onsire
Hitaasti mutta varmasti, jotta paino pysyy! :-)
sunnuntaina, 12. syyskuuta 2010 klo 10:02
Sunnuntaita minunki puolesta hikisissö merkeissä!
Eilen tuli oltua Papan 70-vuotis juhlissa, ja nyt aamulla 8 jälkeen oitis ku heräsin lähdin lenkille, ja 1,5H lenkki tuli pyräytettyä, ja hiki on
Ihan kävellen olin liikentees.
Paino oli taas mitä oli, ihmekkö ku eilen söi tavallista enemmän ruokaa, ei niinkään herkkuja, mutta jospa tuota huomenna olis kivempi luku vaa-aassa.
Ja jos ensi viikolla saisin lukeman tasaan 83Kg.
Nohannna
maanantaina, 13. syyskuuta 2010 klo 10:32
Mukavaa maanantaiaamua! Kiva oli käväistä vaa'alla ja huomata, että hitaasti mutta varmasti tuloksia näkyy. Vaatekaapin perukoitakin uskaltaa alkaa kaivella!
hanituinen
maanantaina, 13. syyskuuta 2010 klo 10:56
Täällä taas junnaillaan, paino kävi kerran alle 81 kilon, nyt taas 81,3. Syksyn tullen herkut maistuis taas enemmän, mutta suht hyvin on ruodussa pysytty.
Tickerin sain vihdoin värkättyä, katsotaanpa toimiiko
Sivu:
<
1
2
3
4
...
136
137
138
139