Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 70 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
70 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
51
52
53
54
55
56
57
...
338
339
340
341
>
Babooshka
sunnuntaina, 14. maaliskuuta 2010 klo 22:50
Bender: Huomaan itsessäni ihan saman paheen, eli jätän kirjaamatta syömisiä silloin kun tuntuu että nyt on paukkunut yli ja kunnolla. Itsensä huijaamistahan tuo on aika pitkälti. Miksei niitä kaikkia sinne voisi kirjoittaa ja katsoa että miten paljon yli meni? Jotenkin sillä hetkellä vaan ajattelee että poissa päiväkirjasta, poissa mielestä.
Mulla on ollut melko herkku-viikko. Kaikennäköisiä kinkereitä sun muita ja onhan sitä tullut mässyteltyä. Onneksi kalorit on pysyneet suhteellisen hyvissä vajeissa (olen siis kiltisti kaiken merkannut) ja nyt odottelen toiveikkaana keskiviikon punnitusta. Ehkä se, että huomasin vaa´an lattialle maton sijasta laiton ansiosta olevani kaksi kiloa painavampi kuin luulin, auttoi taas tsemppaamaan ruokien kirjaamisessa.
pirtsu
32v kolmen lapsen äiti. Kertaalleen näillä ohjeilla laihduttanut lähes 10kg.. nyt uusi yritys ja tällä kertaa tarkoitus saada lukemat PYSYMÄÄN normaalissa. Lähtö 22.8.2011 78kg/167cm..tavoite -14kg.
maanantaina, 15. maaliskuuta 2010 klo 07:38
Moi
tt66
!
Mulla on ihan sama ongelma, suklaan kanssa. Ja ainoa keino mikä tepsii on tuo a.x.en mainitsema totaalikielto. En ole syönyt tämän vuoden puolella yhtäkään palaa suklaata tai irtokarkkia! En vaan yksinkertaisesti voi, koska sitten repsahtaa ja pahasti. Tiedän sen.
Tsemppiä!!
Juulia
maanantaina, 15. maaliskuuta 2010 klo 09:03
Aamulla 69,8, jess!!!! Katsotaan tippuuko ja siirrynkö "kuusvitosiin" vai jatkanko tsemppaamista 70 kilon ryhmässä. Vitsi miten hyvältä tuntuu päästä alle seitsemänkympin!
Bender
Everything after but is load of crap!
maanantaina, 15. maaliskuuta 2010 klo 09:08
Onnea Juulia! Perästä tullaan!
zippa
maanantaina, 15. maaliskuuta 2010 klo 10:16
Onnea Juulia! Tuo tuntuu mulle ihan saavuttamattomalta luvulta, mut pakko siihen on uskoa kun muutkin pystyy!
Toivottavasti lukema pysyy alle seiskakympin
Mulla on nyt punnituspäivä aina perjantai. Se on vaan jotenkin sopiva.
Eli muutama päivä vielä pitäis jaksaa odotella. Tosin en kyllä malttanut vaan kävin jo tänään
Vaakaan tuli lukema 77,3, eli olis 400g pudonnu tässä parissa päivässä
No, kai se on vaan uskottava
Tosin, oon kyllä syöny paljon vähemmän mitä normaalisti söisin joten ehkäpä se laihtuminen oikeesti sitten tapahtuu.
Toissapäivänä sain nuo pallukat niin, että kaks oli oranssia, yksi vihreä ja yksi punainen. No, eilen oli sitten kaks oranssia ja kaksi vihreetä. Jos tänään sais jo kolme vihreeksi? Tuo herkku-pallukka on helppo kyllä pitää vihreenä, ei sillä, ihme kyllä. En kyllä tiedä, heittääkö se heti punaseks / oranssiksi jos syö vaikka suklaapatukan päivän aikana? Ei tarvetta kyllä kokeillakaan. Ja aion muutenkin olla tosi tarkka nyt etten syö herkkuja ollenkaan, koska viikonloppuna varmaan tulee syötyä kaikkea koko viikon edestä. Jaiks.. Mut toisaalta, eipä oo vastaavaa reissua tulossa sitten ikuisuuteen, joten eikös yks "repsahdus" anneta anteeksi?
a.x.e
Synnyin itkien muiden hymyillessä, mutta elän elämäni niin, että voin kuolla hymyillen muiden itkiessä
maanantaina, 15. maaliskuuta 2010 klo 11:14
Onnea Juulia! Hienoa, että onnistuit!
Itselläni ei tosin mene hyvin!! Kyllä tässä kohta lykin itkua ja pierua tämän painon kanssa.
Kävin pari päivää sitten puntarilla vilaseen, että mihis suuntaan tämä vähä hiilihydraattinen ruokavalion kokeilu menee...ja olikin pudonnut mukavasti...ja silläpä odotin tätä oikeaa punnitus päivää...että ois sitten mukavaa tulla hehkuttamaan onnistumista pitkän jumituksen jälkeen.
Mutta *itut
pudotusta -200g
vitsit jee!!
Jos nyt jotain syytä haluaa ettiä että miks ei putoo...ni masu ei ole toiminut kunnolla pariin päivään...josko laittais sitten sen piikkiin.? mut otan uusinta punnituksen perjantaina..josko sitten ois mieluisempi lukema vaakassa
Juulia
maanantaina, 15. maaliskuuta 2010 klo 12:51
Kiitos kannustuksista, mutta eipä ole auvoista ollut mun taival- Lähtöpaino oli 71 eli on tippunut "huimat" 1,2 kiloa
Mulla meni viikkoja ennenkuin painossa tapahtui yhtään mitään enkä vieläkään tiedä, mikä oli pielessä. Nyt on lähtenyt paino laskuun enkä sitäkään ymmärrä. Syön ohjelman mukaan ihan liian vähän ja liikun paljon, mutta kai se on sitten minulle sopiva tapa. Nälkä ei ole tullut.
Tsemppiä vaan kaikille, hienostihan moni on pudottanut minuun nähden, joka riemuitsee yhdestä vaivaisesta kilosta...
Aava Linnea
maanantaina, 15. maaliskuuta 2010 klo 13:45
Aurinkoista päivää kaikille!
Eilinen meni.... hmph, olin kaverin luona katsomassa leffaa (lue: Gerard Butlerin vatsalihaksia) ja mässytykseksihän se meni: sipsiä, poppareita ja malacon lakritsinamuja. Ja ne lonkerot (eikä todellakaan mitään laittiversioita). Mutta kumma kyllä, en ota moisesta stressiä!
Minäkään en kyllä merkitse noita mässypäiviä päikkyyn -> masentaisi nähdä sitä punaista! Mutta, koska noita päiviä tulee hyvin harvoin, oon järkeilly, että ne on loppuunsa vain hyväksi: kroppa ei ole koko ajan miinuskaloreilla, pieni vaihtelu ei voi olla pahasta. Lisäksi säilyy tämmöinen terveellinen asenne ruokaan: välillä voi herkutella, vaikka ihan kunnolla, kunhan se ei ole jokapäiväistä!
Onnea kaikille kutosella päivänsä alottaneille!
MaisaK
maanantaina, 15. maaliskuuta 2010 klo 15:30
Mässypäivien kirjaamisesta: mä kirjaan mässytkin, kun muutaman kerran on käynyt niin että ne on ollut kuviteltua pienempiä. Vaan en välttämättä suosittele, sillä siihen ison kalorimäärän merkkaamiseen turtuu ja tottuu tyyliiin "tänään tuli 2500 kcal, so what"
Sitten vaan jatkan syömistä seuraavana päivänä ja taas merkkaan (ison) kalorimäärän. Kun merkkaamisen shokeerausefekti on mennyt ohi, ei se enää auta
Edellisviikonlopun mässäilyiden jälkeen olin viime viikon tosi tiukkana ja lisäsin liikuntaakin, mutta ei näköjään mitään merkitystä painoon
Alkaa oikeasti hermo mennä kun tuloksia ei ole tullut sitten joulukuun puolivälin! Pelkään että kohta syön mitä sattuu ja lopetan koko "rennon painonhallinnan". Tämä on se hitaan laihduttamisen huono puoli. Kaikki kunnia paljon parjatuille Painonvartijoille sittä, että laihtumistahti on siellä paljon motivoivampi ja isompi kalorivaje sallii jonkun herkunkin syömisen. Sori tämä negatiivisuus, mutta kun on jo keinot vähissä. Tarkistuslistan osaan ulkoa ja lääkärit testeineen on ravattu jo monasti. Vika on kalorien määrässä, muuhun tulemaan en voi päätyä.
Gjestal
Saako raskauskiloista syyttää lasta? :D
maanantaina, 15. maaliskuuta 2010 klo 16:58
Täälläkin ollaan elossa!
Paino on jo ihan uskomattomissa lukemissa, siinä 72,6 mitä se ei ole ollut sitten ala-asteen... wow! Nyt tosin on menkat ja turvottaan ihan sikana, ihanku oisin raskaana
Viikon lomakin loppui, ja nyt taas pitäis palata arkirytmiin. Tänään ois illalla balletone, mut toisaalta juoksulenkki himottaisi.. Yksin on vaan niin tylsä mennä.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
51
52
53
54
55