Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 70 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
70 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
50
51
52
53
54
55
56
...
338
339
340
341
>
löppönen
sunnuntaina, 14. maaliskuuta 2010 klo 09:25
Hyvä pirtsu!
Täällä ei nyt mennykään yhtä hyvin, eli paino takaisin 74 kiloon, melkein oli jopa 75 kilossa..
Eli turhaan eilen jo etukäteen iloitsin.
Parempaa sunnuntaita muille!
Bender
Everything after but is load of crap!
sunnuntaina, 14. maaliskuuta 2010 klo 09:54
Go
Pirtsu
ja muut menestyjät! Itse kyllä vaihdoin seuraavaan ryhmään heti kun vaaka antoi alle 75 kg kahdella kolmesta punnituksesta. Takaisin en vaihtanut vaikka tuli pientä takapakkia.
Huomasin saman kuin jotkut muut täällä eli raskaamman huohotuslenkin jälkeen paino pompsahti pariksi päiväksi kilon ylemmäs. Nyt se on taas samassa, vaikka viikolla onkin jotenkin päässyt lipsahtamaan koko roska. Yövuorot sotkevat ruokailurytmin ja suuhun lipsahti ainakin runsaasti ylimääräisiä pistaaseja ja kahden euron iiiiihana irttarisäkki, en muista milloin olisin viimeksi sellaisen syönyt. Kaksi viikkoa sitten? Voihan se olla, että pelkkä yövuorokin turvottaa, pierettää se ainakin jos suotte tökerön suoran ilmauksen.
Kokeilin tänään vanhoja koon 40 hameita ja vyötäröllä on vielä nelisen senttiä liikaa. En näe sitä mahdottomana tavoitteena ehkä kesäkuun aikana?
Perästä kuuluu, sanoi piimänkirnuaja. Loman aikana huhtikuussa aion ottaa lipat tästä ryhmästä, mutta jotkut ehkä tavataan sitten kuusvitosissa. En tiedä vielä riittäiskö mulle tavoitteeksi se 70 kg, BMI 26.7, olisin siihenkin jo tyytyväinen. Riipuu kovin siitä, miten tiukassa nuo neljä kiloa ovat.
Elsiina
sunnuntaina, 14. maaliskuuta 2010 klo 10:50
Hienoa
Pirtsu
ja muut onnistujat!! Kyllä se luo itsellekin uskoa, kun toiset pudottaa...pakkohan tämän on toimia!
Itsellä putosi viime viikolla niin reilusti, että hidastumista tai takapakkia odotettavissa. Olen huomannut, että sahalaidoin menee edistyminen - ei mitään suoraviivaista alamäkeä vaan paino hakee suuntaansa tasanteilla jne...
Kolmen viikon päästä ollaan jo pääsiäisessä, jolloin loppuu karkkipaasto. Täytyy toivoa ettei pudotus siihen repeä! Toisaalta, jos vähähiilarisessa rv:ssa meinaa pysyä, niin sokerit on vähissä.
Tsemppiä kaikille! On uskottava, että 70 raja on rikottavissa.
a.x.e
Synnyin itkien muiden hymyillessä, mutta elän elämäni niin, että voin kuolla hymyillen muiden itkiessä
sunnuntaina, 14. maaliskuuta 2010 klo 12:25
Minäkin onnittelen onnistujia
Huomenna olisi itselläni treffit puntarin kanssa, ja nähtäväksi jää onko tapaaminen mieluinen. Pientä jännitystä lisää se, että eilen illalla tuli kahmittua Chilipähkinöitä vähän reilummin.
Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille!
« Muokattu viimeksi: sunnuntaina, 14. maaliskuuta 2010 klo 16:28 muokkaaja: a.x.e »
zippa
sunnuntaina, 14. maaliskuuta 2010 klo 13:46
Heissan!
Mahtuuko mukaan?
Täällä kahden lapsen 21v äiti kaipaa tsemppausta!
Joskus vuosi sitten tänne jo itseni rekisteröin, en sitten jaksanut jostain syystä sen enempää aikaa uhrata tänne, mutta nyt on uudet tuulet puhaltamassa.
Lähtöpainoni lasken siitä, mitä se oli toisen lapsen syntymän jälkeen jälkitarkastuksen yhteydessä eli 82.8kg. Tuo lukema on siis kesältä, olisikohan tarkemmin sanottuna kesäkuulta.
Siitä on nyt lähdetty pudottamaan painoa, kiitos imetyksen, ollaan päästy jo parhaimmillaan 76kg saakka. Noh, sitten loppuikin imetys ja paino alkaa hiljaa tulla takaisin päin, joten nyt on tehtävä tarkemmin töitä. Tavoite on päästä ensin 69kg ja siitä vielä muutama kilo pois ja lopullinen tavoite on siellä 65kilossa. Pituutta mulla on 166cm.
Eilisestä alkaen aion nyt kirjoittaa kaikki syömiset ja liikkumiset tänne, on kyllä aika fiksu palvelu, kun kaikki saa niin tarkasti tuolla tiedoissa laskettua
Kyllä tämä tästä, mies tästä sivustosta mua muistutteli ja rekisteröityi itsekin, joten elämänmuutokset on meillä kummallakin nyt edessä päin.
Hänellä painoa todella paljon liikaa, joten kyse on jo suuresta terveysriskistä hänen kohdallaan. Jo senkin takia minun on toimittava tsemppinä ja innostajana, jotta saadaan hänetkin terveellisiin mittoihin.
a.x.e
Synnyin itkien muiden hymyillessä, mutta elän elämäni niin, että voin kuolla hymyillen muiden itkiessä
sunnuntaina, 14. maaliskuuta 2010 klo 14:34
Tervetuloa
zippa
!! ja todellakin mahtuu mukaan
Mukavaa, että löysit tien tänne takasin
Toihan on kiva, kun tämä on sun ja miehesi yhteinen juttu!
Siinä varmasti motivoitte toinen toisianne..ja tsemppaajaa ei tartte kaukaa hakea
« Muokattu viimeksi: sunnuntaina, 14. maaliskuuta 2010 klo 14:36 muokkaaja: a.x.e »
zippa
sunnuntaina, 14. maaliskuuta 2010 klo 16:21
Kiitos a.x.e ja [poppis]
Hyvillä mielin tässä tosiaan paino pudotellaan
Oon päättäny että sitten kun tavotteeseen pääsen niin palkintona olkoot kasa vaatteita ja tatuointi (jos uskallan
) ehkä se motivoi vähän
Toki voisin ne ostaa ja hankkia jo nytkin, mutta päätin näin
Kun pitää mielessä sen, miten hyvän näkönen voi vielä joku päivä olla, niin varmaan jaksaa herkkujakin vältellä
Ja eikös sitä sanota, että ensimmäiset päivät on pahimpia ja sit niitä herkkuja ei enää kovin tee edes mieli
Meillä on kyllä risteily tulossa seisovine pöytineen, mutta sielläkin pitää vaan tarkkaan katsoa vähän mitä syö ja kuinka paljon
Ehkä yksi päivä ei maata kaada vaikka vähän lipsuisikin suosituksista. Ja onneksi siinä on sitten päivä tukholmassa kierelyä seuraavana päivänä, että tulee vähän kulutettuakin kun monta tuntia kävelee
tt66
Alku aina hankalaa...
sunnuntaina, 14. maaliskuuta 2010 klo 18:41
Hei onnistujat, uudet ja junnaajat! Olen pitänyt vähän taukoa tästä kirjoittelusta ja muustakin. Tammikuussa tosiaan aloitin ja mitään ei ole tapahtunut, ehkä kilo tullut lisää. Alkupaino 73 ja nyt 74. Kerran oli 72...Että nyt tarttis tehrä jottain. Vatsanseutu inhottaa, makkaraa on eniten ikinä. En tiedä, laihtua pitäisi terveyden vuoksikin (verenpaine, suonikohjut, ikä jne.) vaan makea maistuu ja ei auta mikään, syön vaan, vaikka tiedän lopputuloksen. Liikunta on hyvin, tykkään ja liikun 5-6 x vk monipuolisesti ja kuluttavasti, tiedän, että tällä liikunnalla olisisin todella hoikka, jos en söisi karkkia ja keksiä niin paljon. En osaa käyttää kohtuullisesti makeisia. Olenkin sanonut, että jos joisin alkoholia, olisin kännissä koko ajan, niin riippuvaine olen. Kohde on viinan sijaan makea. Olen kokeillut kaikki naistenlehtien makeahimo kurssit ja kirjat - tuloksetta. Osaisiko joku auttaa? Onko muilla samaa pulmaa? Nyt pitäisi oikeasti saada paino ja makea hallintaan.
tt66
a.x.e
sunnuntaina, 14. maaliskuuta 2010 klo 19:51
Heippa
tt66
Tuossa oikeestaan itse kerroit ratkaisun "pulmaasi"
Eli jos riippuvuutesi makeaan on sama kun viina alkoholisille, niin ainoa keino on lopettaa makean syönti kun seinään!!
Tai jos et tyystin halua lopettaa...niin salli itsellesi yksi päivä viikosta jolloin annat itsellesi luvan syödä makeaa, mutta silloinkin pitää pysyä kohtuudessa. Eli et kertakaikkiaan osta kotiin kun sen ainoan yhden suklaapatukan tai yms.
Mutta kaiken A ja O on se ITSEKURI
Otat vaan niin tukevan niskaperse otteen ittestäs että se ei siitä enää irtoa.
Bender
Everything after but is load of crap!
sunnuntaina, 14. maaliskuuta 2010 klo 22:02
Kyllä tämä touhu on hermoja raastavaa. Mulla on ollut tämä viikko jotenkin erityisen vaikea itsehillinnän kanssa ja niinhän se kävi, että löysin itseni Hessulta syömästä kanawrapia. Onneksi kyytipoikana oli salaatti ja sokeriton limu, mutta lisäksi pari kanafilettä ja pussi majoneesia. Oliskohan naistenvaivat tulossa, kun syötättää ja vielä kerran syötättää. Surkeinta koko tarinassa on, ettei tämä luuseri uskalla kirjata kaikkea mässättyä ylös, vaan päivä jää roikkumaan tyhjänä lounaasta eteenpäin. Kuvittelen, että tätä on turha jäädä suremaan ja alkaa taas huomenna korjaamaan tilannetta.
Luojan kiitos, viimeisillä itsekurin lipsumishetkillä mies ilmoitti alkavansa korjata omaa ruokavaliotaan, joten jospa meille ei tulisi enää kauratäytekeksejä kiusaamaan minua.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
50
51
52
53
54