Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 70 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
70 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
47
48
49
50
51
52
53
...
335
336
337
338
>
pirtsu
32v kolmen lapsen äiti. Kertaalleen näillä ohjeilla laihduttanut lähes 10kg.. nyt uusi yritys ja tällä kertaa tarkoitus saada lukemat PYSYMÄÄN normaalissa. Lähtö 22.8.2011 78kg/167cm..tavoite -14kg.
torstaina, 11. maaliskuuta 2010 klo 08:18
Heippa!
Nyt jumittaa sit mulla...
Viikko sitten näytti
69,9
mutta nyt koko viikon on vaihdellut
70,2-70,5kg.
Ei ole vaarallista ei, mutta nyt mua rupeaa ärsyttämään. Mun piti saavuttaa 67kg pääsiäiseen mennessä, mutta ei taida onnistua.
Heh, tsemppaan muita, et jumitus voi kestää pitkäänkin,mutta itsellä palaa pinna.
Ihan oikein olen syönyt ja liikkunutkin tosi paljon.
Toivon että käy niinkuin tuossa aiemmin, että paino tipahtaa sitten kerralla yli kilon..
Toivotaan.
Elsiina
torstaina, 11. maaliskuuta 2010 klo 09:27
Moro!
Ei ole vielä meikäläisen virallinen punnituspäivä, mutta kävin aamulla tsekkaamassa mihin suuntaan vähähiilarisuus on painoa vienyt. Ja jeeee, jumi on kadonnut.
Vaaka näytti
71,6kg
.
Hyvältä tuntuu, ei tee vaikeuksia pitää hiilarit kurissa (n.25-35g/pvä) ja rasvat kaakossa. Ainoa mikä huolettaa, on kuidut!
A.x.e
: Sulla taitaa olla myös vähähiilarinen rv menossa. Miten selviät kuiduista? Onko muilla kokemuksia/vinkkejä?
Tähän vielä tickerpäivitys (on muuten MaisaK meillä sama maku tämän suhteen..
)
Gjestal
180/82,6{80,7}75
torstaina, 11. maaliskuuta 2010 klo 09:37
Täällä kans on paino lähteny tippumaan oikein urakalla
Meillä on nyt opiskeluissa perioditauko ( =talviloma) ja flunssan ja jaksamisongelmien takia oon käyny tällä viikolla kerran salilla (tosin maanantaina vasta tulin reissusta illalla, joten sitä ei kai lasketa?) Silti paino on jo
72,6
, missä en ole ollut sitten ala-asteen!
(Olin pitkä tyttö jo silloinkin). Mulla on lähteny kiloja jo iso kasa (
25 voipakettia parin vuoden takaisesta!!!
) ja silti täällä laihdutellaan normaalipainon sisällä (paitsi ne ekat 3-4 kiloa ennen KK:ta, jotka oli lievän ylipainon puolella).
Ihan voittajafiilis kyllä
Tänään ois tarkoitus käydä salilla tai jumpassa, ja ukkosenikin tulee kotiin armeijasta yhden viikonlopun kiinniolon jäljiltä, viimeks nähtiin joku 11 päivää sitten :P
Tsemppiä kaikille!
Sampura
torstaina, 11. maaliskuuta 2010 klo 09:50
Haudi! Vaihdoin siis mun punnituspäivän torstaista perjantaihin ja nyt kävin sit tänään vanhasta tottumuksesta vaa-alla, mutta lukemat oli pysyny samana kuin viime viikon perjantaina eli sen tasan 70, mutta katotaan nyt sitten huomenna että mitä se virallisesti sitten on.
Kaikilla muillakin on toi Tickeri niin mäkin kävin tekemässä. Katsotaan näkyykö se. Aurinkoista kevätpäivää kaikille!
a.x.e
Synnyin itkien muiden hymyillessä, mutta elän elämäni niin, että voin kuolla hymyillen muiden itkiessä
torstaina, 11. maaliskuuta 2010 klo 10:35
Elsiina
joo kokeilen nyt pari viikkoa ainakin elää vähän vähemmillä hiilihydraateilla. Ennen hiilihydraatteja oli päivässä n.150g mutta nyt n. 40g Maanantaina sen sitten ehkäpä jo näkee onko tästä mitään hyötyä.
Kuitu pallukka jää multa aina keltaiseksi. Enkä kyllä osaa sanoa, että mistä niitä sais ilman että tulis sitä hiilihydraattia. Mut minäkin vinkkejä siitä asiasta otan vastaan.
peez
torstaina, 11. maaliskuuta 2010 klo 10:45
Pellavansiemeniä olen sotkenut jugan joukkoon, niistä ainakin saa kuituja ja tietty kasviksista
Humbie
torstaina, 11. maaliskuuta 2010 klo 10:54
Moi,
Ajattelin pistää oman viestini tänne ku aiemmin en olekaan kirjoitellut. Heräsin tuossa ennen joulua 5-vuotisterveystarkastuksessa omaan painooni. Kaikki arvot kolesteroli, veriarvot yms oli ihan loistavia, mutta kas kummaa se lääkäri sano et ylipainoo alkaa olemaan jo monta kiloa. Empäs ollu aiemmin ajatellutkaan asiaa, minä kun oon ollu ihan tyytyväinen itseeni. Tiiän, etten laiha ole mutta niin kauan ku tuntuu terveeltä niin mikäs siinä. Noh, tuolloin painoin kuitenkin sen 83kg ja pituutta on se 170cm eli olihan niitä kiloja ylimääräisiä. Tavoitteena siis 70kg. Olishan se kiva keseän 30v juhlilla olla hyvässä kunnossa...
Musta ei ole mihinkään ihmedieetteihin, ei ole tuota itsehillintää sitten yhtään. Eli elämäntapoja muutin ja nyt ollaankin usean kuukauden jälkeen 77kg.
Vaikeinta ei ollut tiputtaa ruokavaliosta ylimääräisiä juustoja ja makkaroita pois vaan jättää se sohvasyöpöttely pois.
Mulla on kaksi isoa koiraa joiden kanssa lenkkeilen päivittäin useamman tunnin ja sen lenkin jälkeen on vain ollu niin kiva istua löhötä sohvalla ja syödä sipsejä. Noh, nykyään popsitaan porkkanoita eikä syödä sitä patonkia vuohenjuustolla. Kaikkeen tottuu voisin sanoa.
Toivottavasti tämä tahti jatkuu enkä ajaudu takaisin vanhoihin ruokatottumuksiin...
Tsemppiä kaikille seitsemänkympin tavoittelijoille!!!
a.x.e
Synnyin itkien muiden hymyillessä, mutta elän elämäni niin, että voin kuolla hymyillen muiden itkiessä
torstaina, 11. maaliskuuta 2010 klo 15:45
Peez
Kiitos vinkistä. Ostinkin kauppareissulla pellavansiemeniä (joita ihme ja kumma löytyi täältä käpykylästä) ja näkyy heti olevan kuitupallukka vihreellä.
Kun muutaman kymmenen grammaa lisäs päiväkirjaan
Ja minäkin toivotan
Humbien
tervetulleeksi joukkoon.
Ja niinkuin Humbie sanoi: Kaikkeen tottuu. Itsekin taisin tuossa pari päivää taaksepäin paasata, että mitenkähän tulen toimeen ilman leipää ja hedelmiä...ja eipä noita ole osannut kaivata. (ainakaan vielä)
ihmeelistä!
Tosin tämä juttu ei ole pysyvä. Vaan kokeilu. Että jospa sen jumin sais liikkeelle!
Haluan tulevaisuudessa kuiteski syödä kaikkea, mutta kohtuudella
anis84
sisulla eteenpäin
torstaina, 11. maaliskuuta 2010 klo 22:54
Ei menny tää päivä putkeen...
Töissä oli tarjolla kääretorttua ja kaveri tarjosi iltapäivällä ikeasta ostettua puolukkajäädykettä tai jonkinlaista leivosta. En kyllä yhtään tiedä miten paljon kaloreita siinä oli ja merkkasin sellasen arvion 300ckal jostain listan leivoksesta.
Herkkujen syömisen lisäksi on ollut muutenkin mahdoton himo syödä tänään. Ei siis nälkä vaan pelkkä himo tunkea suuhun kaikenlaista... No vajetta jäi vaan sellanen reilu 300ckal, mut ei ainakaan plussalle menny. Ja kaikki pallot loistaa punasenaan.
Eka viikko oli helppo, nyt tuntuu kamalan vaikealta. Vielä kun pari viikkoa jaksais, niin tiedän että sitten alkaa sujua helpommin. Hammasta purren
nyt vaan
« Muokattu viimeksi: torstaina, 11. maaliskuuta 2010 klo 23:09 muokkaaja: anis84 »
anis84
sisulla eteenpäin
torstaina, 11. maaliskuuta 2010 klo 23:14
Kysyn nyt vielä tästä tarrasta. Teinköhän tän oikein? Pitääkö tää todella joka kerta kopsata erikseen tähän kenttään, vai saako sen jotenkin tulemaan automaattisesti?
Sivu:
<
1
2
3
4
...
47
48
49
50
51