Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 70 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
70 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
34
35
36
37
38
39
40
...
338
339
340
341
>
Gjestal
Saako raskauskiloista syyttää lasta? :D
torstaina, 18. helmikuuta 2010 klo 12:05
Täällä on välillä vähän sama fiilis... ku mullaki on kyse vaan muutamasta kilosta (eikä niinkään totaalisesta elämänmuutoksesta) niin haluisin vaan äkkiä saada tuloksia ja SITTEN opetella pysymään siinä painossa...
tt66
Alku aina hankalaa...
torstaina, 18. helmikuuta 2010 klo 12:12
Hyvä kun otitte puheeksi, samat sanat kuin teillä! Ei jaksaisi millään. Tosin, itse sekoilin aluksi ja söin kuin valaanpyytäjä alkuun kun oli ne pallukat vähän alkuasetuksissa missä sattuu. Mutta nyt näyttäsi siltä, että se 1700 -1800 kcal olisi tuo päivän kokonais kcal määrä, mutta kyllä sillä tuloksia tulee HITAASTI! Olen ollut joskus ollut painonvartioissa ja siellä siinä nopeassa eli alkuvaiheen pudotuksessa oli tuo kcal määrä se 1200 ja siihen sisältyi siis hedelmiä myös. Jotain tomaattikeittoa sai syödä kyllä ilman mitään sitten jos oikein hiukoi! Sitten painontasaamis vaiheessa siinä olisi ollut tarkoitus nostaa sitä kcal määrä sellaiseksi, jolla sitten on mukava pitää paino siinä määrässä johon sen halusi. En kylläkään jaksanut siihen saakka...eli kilot ovat tulleet takaisin ja näyttää olevan, että hankalasti lähtee nyt.
tt66
ilona08
torstaina, 18. helmikuuta 2010 klo 12:30
tt66
paljonko olet pitkä ja miten paljon siis pudotettavaa?
^^Candy
torstaina, 18. helmikuuta 2010 klo 12:53
Täällä liittyy uusi klubilainen! nainen 22v pituus 167 paino 74 kiloa..erittäin kiireinen elämäntilanne kosmetologikoulun,iltatöiden ja hevosten valmennusten kanssa.Mutta kova yritys päälle, tänään alkaa!
Eka tavoitteeni päästä 70kiloon, ja sitten sen alle. Ihanne olisi saada kutosella alkava luku
ilona08
torstaina, 18. helmikuuta 2010 klo 12:59
tervetuloa joukkoon mukaan!
Mulla aika samat lukemat vain sentti pituutta enemmän ja painoa 3kg enemmän.
Haaveena tuo 70kg joka jo niin monesti tullut ilmi.
justiina2
torstaina, 18. helmikuuta 2010 klo 13:00
Mie oon ikuinen jojo laihduttaja. Olen pudottanut painoani milloin milläkin konstilla ja aina kilot ovat tulleet takaisin.
Ainakin kakasi kertaa olen ollut terveykeskuksen ohjatussa painon pudotus ryhmässä ja saanut kiloja pois yli 20 kiloa.
Sitten olin myös terveyskeskuksen ryhmässä jossa painoa pudotettiin DIETTA MINI pussi ruualla. Silloin sain painoa pois liki 30kiloa.
Siinä syötiin 10 viikkoa Dietta Mini pussikeittoja. Niissä oli kaikki tarvittavat aineet mitä meidän kehomme tarvitsee.
Ajatelkaa 10 viikossa sain tuon lähes 30 kiloa pois.
Paino kyllä alkoi heti tulemaan takaisin kun rupesi syömaan tavallista ruokaa.
2006 pudotin taas painoa huikeat 25 kiloa hiilihytraatitomalla ruualla. Eli en syönyt olenkaan niitä ruokia jotka sisälsivät hiilihytraatteja.
Käytännössä söi vain liharuokia ja juustoa,sieniä ja joskus kananmunia..
Mielestäni nyt olen löytänyt oikean tavan pudottaa painoa. Hitaasti ja varmasti.
Sanotaan,että kun paino tippuu vähitellen kilot eivät tule helposti takaisin.
Tässä kiloklubissa on hyvä myös se,että kun uskollisesti merkitsee syömänssä muistiin niin paino ei karkaa käsistä.
Sittenkin kun paino on saatu hallintaan ja saavutettu ihanne paino on mellä tukena tämä kiloklubi.
Kantapään kautta opittu asia,että painon ei tarvitse pudota muutamassa viikossa ihannepainoon. Tärkeintä on,että paino myös pysyisi siinä.
ilona08
torstaina, 18. helmikuuta 2010 klo 13:07
justiina2!
Onnittelut ja tsempit olet sinnikäs ollut!
Varmasti voi jostakin tuntua et mitähän minäkin valitan kun vaan 7kg pitäis pois saaha vaan jotenkin sitä on yrittänyt niin kauan ja eka kerta nyt tämän nuorimmaiseni jälkeen kun en ole ´raskautta edeltävään painoon 68-70kg päässy!ja minulla lapsia useita.
Tästä on tullut ehkä liikaa elämää hallitseva juttu.
Ja toisaalta eniten se jurppii kun ihmeiset sanoo et voi oletpa laihtunu ja voi miten sä nyt olet nuin laihtunu ja minä kohta puoltoista vuotta junnannu samoissa lukemissa ja yritän vaan päästä normaalipainoisten kastiin.
En kestä juurikaan enää mitään huomioita kokoni ja laihtumisieni suhteen kun ei mitään tapahdu.vak varmaan sitä on kiinteytyny sitten
Aava Linnea
torstaina, 18. helmikuuta 2010 klo 16:00
Miullaki samoja ajatuksia pyöriny noista syömisten määrästä. Näitähän pohtii lähes jokainen uusi klubilainen, ainakin foorumin perusteella. Tuntuu siltä, että syö liikaa. Tai tarkemmin sanottuna, jos söis vähän vähemmän ja jättäis vajeet vähän isommiksi, niin saattaispa laihtuakin nopeammin... Taitaa ihmisen logiikka luonnollisesti vaan olla niin suoraviivaista (tai sitten kaikilla on kauhee kiirus, niiku mullakin olevinaan
)
Koko klubeiluaikana (no okei, kolmisen viikkoa, aika hurjaa....) on yhtenä päivänä tullut suositus ja toteutus suht samoihin lukemiin (ja sekin oli päivä kun kaloreita tuli laskiaispullasta mukavasti
). Muina päivinä kyllä jää vajaaksi enemmänkin... Mutta kun ei se pää vaan anna periksi näille järkisyille. Onneks sentään kaikki pallot on vihreinä, että positiivista edes tuo
.
Ja
^^Candy
, ihan samoista lukemista lähdettiin, mie oon nainen, 22 v, 167 cm ja lähtöpaino klubeilun alussa 74 kiloa! Eiköhän tsempata toisiamme
hjuva
torstaina, 18. helmikuuta 2010 klo 16:09
Mua alkaa nyt risomaan ihan huolella. Viime viikolla vaaka näytti jo 70,4 lukeman ja nyt tämän viikon punnituksilla on taas humpsahtanut 71,7 lukemiin. Ja syönyt olen ihan järkevästi.
Mulla alkaa kohta epätoivo iskeä, motivaatio on taas niin kadoksissa. Ihan sama miten tässä syö, kun ei se paino putoa, ei sitten millään. Ihan perseestä.
ihkuksi
läskit lihaksi :)))
torstaina, 18. helmikuuta 2010 klo 17:14
Samoja fiiliksiä täälläkin kun hjuvalla. Paino kävi jo tuolla 69,8 ssa eli siis kuudenkympin puolella. Arvasinkin et ei se niin helposti käy, kilon verran oli taas nousua ja nyt olis aivan kaamee pullan himo
Niin ja toi pullan himo on iskeny vasta nyt ku paino oli taas noussu, eli syönyt ihan maltillisesti aj silti paino noussut
Sivu:
<
1
2
3
4
...
34
35
36
37
38