Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 70 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
70 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
33
34
35
36
37
38
39
...
338
339
340
341
>
ja taas
29.12.09 82.8kg-17.2.10 77.3kg-24.3.10 73.6kg
keskiviikkona, 17. helmikuuta 2010 klo 14:57
Hei,
täällä olisi yksi 70kg tavoittelija lisää
Joulun mässäyksen jälkeen painoa oli huikeat 82.8kg (pituus 165cm) ja koko ajan närästi. Nyt olen taistellut herkkujen vähentämisen kanssa, suuri himoni on ollut pähkinät, joita popsin 200g monta kertaa viikossa. Ja niissä on kaloreita
Nyt painoa 77.3kg ja yritän saada motivoitua itseäni muuhunkin liikuntaan kuin koiralenkeille. Syytän mielessäni aikapulaa, iltaisin kuskataan perheen viittä lasta harrastuksiin, mutta ihan oikeasti ehtisi kyllä liikkua itsekin jos vaan saisi liikuntakärpäsen pureman.
Haamutavoitteena minulla 65kg, jonka verran painoin ennen neljännen lapsen raskautta, silloin olo oli mukava ja jaksoi paljon paremmin kuin 80kg painavana.
Tsemppiä kaikille, kevättä kohti!
Gjestal
Saako raskauskiloista syyttää lasta? :D
keskiviikkona, 17. helmikuuta 2010 klo 15:00
Tervetuloa ja taas! Täytyy kyllä kunnioittaa sua, 5 lapsen kanssa ei taatusti oo helppo löytää aikaa liikunnalle! Nekin pitäis integroida silleen, et leikkii ulkona lasten kanssa tai vetää pulkassa, onhan näitä. Tsemppiä kovasti yritykseen!
Sampura
torstaina, 18. helmikuuta 2010 klo 08:14
Kahden viikon klubbailun jälkeen viimein oikeasti on tapahtunutkin jotain! Aamupunnitus ja vaaka näytti 70,8 eli -800g alusta.
Niin lyhyt, mutta kuitenkin niin pitkä matka siirtyä 65kg:n tavoittelijoihin.
Meinas kyllä jo epätoivo iskeä, kun toisten kohdalla on lukenu viikon jälkeen jo samoja pudotuksia. Josko tää sitten tästä eteenpäin vähän vauhdittuis.
Loistavaa torstaipäivää kaikille!
tanni84
Lähtöpaino *82kg* Tavoite *70kg*
torstaina, 18. helmikuuta 2010 klo 08:31
Onnea Sampuralle pudotuksesta!
Mikäs juttu tää tämmönen on, että mulla oli punnitus tänään ja painoa oli tullut kilo lisää ja senttejäkin 1,5..saman verran ku viikko takaperin oli lähtenyt
Voiko esim kuukautiset vaikuttaa näin paljon?
Kertokaahan miten teillä on mennyt?
Olin siihen valmistautunut et ei tulis pudotusta tällä viikolla, kun niin hyvin on lähtenyt käyntiin, mut en ajatellu et olis tullu takas
No, eikai tässä voi muutaku mennä etiäpäin
En lannistu, ihmetyttää vain..
Ihanaa torstaipäivää kaikille!
Gjestal
torstaina, 18. helmikuuta 2010 klo 09:49
Täällä alkuviikon vatsatauti antoi oikein kunnon sysäyksen
nestekuurilla olin 2 päivää, ja tähän mennessä on pudonnut 2,5 kiloa.. nyt olen siis terve ja syön normaalisti, mutta ihme ja kumma, ei ole tullut takaisin! (VIELÄ
) olen nyt fiiliksissä täällä vähän aikaa, mutta varaudun pettymykseen. Oon tosi harvoin mahataudissa (noin kerran/2vuotta) ja silloin JOS lähtee kiloja, ne myös on jääny tulematta takasin heti taudin loputtua.
Nyt oon siis pudottanut uudesta vuodesta 5,9 kiloa! 180 cm/80 -> 74,1
ilona08
torstaina, 18. helmikuuta 2010 klo 11:18
Täällä ei tapahdu mitään!!!
Meinaa hermot pettää.ei tiiä syökö liian vähän vai paljon..
Kun aloitin 11.1 silloin tapahtui jotain kun söin n.1800kcal päivässä.liikuin 5xvk:ssa.mutta nyt ajattelin et syön vähemmän jos ei pysty joka viikko liikkumaan niin monesti.nyt tullu 1500-1600kcal,ei tipu ja tällä viikolla käyny lenkillä vain kerran.tänään olis jumppa mut saa nähä jaksaako..
Sen verran jurpii..
Toisaalta joku vuosi sitten painon vartijoissa tippu lähes joka viikko kilon tai ainakin edes jotain mut että ei yhtään niin ei paljon nappaa!!!
Minulla pituutta 168,lähtöpaino 78,3(joulun jäliltä)kävi jo pari viikkoa sitten 75,8 ja nyt taas 77.(sitä ennen elokuussa 2008 75kg ja sama myös elokuussa 2009.kerran kävi vuosi sitten 73,4kg:ssa.eli hermot aika kireellä.kaikki konstit on kokeiltu ja tuo 75 on maaginen jonka alle vaikea saada!)pitäs saaha ainakin 70 mittariin niin olis just ja just normaalipainoinen.
konstit on loppu,ainoa vaihtoehto lienee lakata syömästä!!
olen miehelleni heittänyt tosi huonoa läppää joskus että laihtuhan ne"Jolon"panttivangitkin kun ei ruokaa saaneet..
Gjestal
torstaina, 18. helmikuuta 2010 klo 11:27
Koita pitää harjoituspäivien välissä yksi lepopäivä, milloin et tee oikeasti
mitään
, syöt kevyesti ja juot paljon. Lihas kasvaa levossa, ja kehollakin on aikaa palautua ja näin! Itselläni jumitus johtui siitä, että koko ajan olin menossa.. Lepo tekee ihmeitä!
ilona08
torstaina, 18. helmikuuta 2010 klo 11:41
Varmasti asiassa on perää.silloin kun vaaka näytti jopa kolmena aamuna sen 75,8 olin levännyt kolme päivää putkeen.
Toisaalta myös tiedostamaton stressi(tai tiedostettu) ja liian vähäiset yöunet voivat olla syynä joskus mut ei kai aina voi johtua siitäkään.
Ja sitten jos laskiskin päivän syömiset esim.painonvartijat pisteinä niin varmasti menis paljon yli sen"sallitun".
Kun edellisessä viestissä kirjoitin parin viime vuoden tapahtumista(nuorin lapseni täyttää tänään kaksi!)varmasti laihtumisyritykseni erittäin vähärasvaisesti jne.saivat aikaan vaan sen et elimistön esim.rautavarastot menivät kuiville ja minulla todettiin paha anemia(luulin et laihojen vaiva).juuri menneellä viikolla kävin verikokeissa ja yli puolen vuoden suuren rautamäärän popsimisen hemoglubiini oli noussut 144!!
tanni84
Lähtöpaino *82kg* Tavoite *70kg*
torstaina, 18. helmikuuta 2010 klo 11:46
Heippa taas,
ei tarvitse enää vastata tuohon minun kysymykseen
kävin lukemassa vanhaa ketjua kuukautiskierron vaikutuksesta painossa.. Eli on aivan täysin mahdollista, tää mun painonnousu ja sentit vyötäröllä
Onneks!
Ei muutaku ens viikon punnitusta odotteleen, ei välttämättä ole vielä tasottunu, mutta toivotaan
ilona08
torstaina, 18. helmikuuta 2010 klo 11:47
lisäys edelliseen:ja vaikka kuinka yrittää ajatella terveellisesti jne.aina takaraivossa on pelko enhän vaan syö liikaa kun ei paino tipu!!
Sitten kun eräs samassa jumpassa käyvä nainen joka on kyllä 23v.minua vanhempi kevyttä työtä tekevä sanoi laihduttavansa 1200kcal päivä ja nyt just kehui tammikuussa tippuneen 4kg herää epäilys et tämä ei toimi,syönkö kuitenkin liikaa.
Ainut hyvä puoli on et parin viimesen vuoden aikana olen oppinut ainakin miten paino pysyy samassa!!
Ymmärrän kiloklubin periaatteen loppuelämään tähtäävästä painonhallinnasta mut nyt tuntuu siltä että jos saisin painon tuonne 70kg ja allekin olisin valmis tekemään mitä vain.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
33
34
35
36
37