Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 70 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
70 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
28
29
30
31
32
33
34
...
335
336
337
338
>
Anaria
keskiviikkona, 10. helmikuuta 2010 klo 08:19
Jos haluat nostaa kalorimäärää terveellisesti, niin esimerkiksi pähkinät ovat mainio tapa saada kaloreita sekä terveellisiä rasvoja ja proteiineja. Eikä niitä kovin paljon tarvitse syödä, jotta kaloreita tulisi.
Oma tilanteeni ei ole järin loistava. Yritän syödä järkevästi kuitenkaan vielä merkkaamatta kaikkea (kai minun on siihenkin ryhdyttävä taas) ja liikunnan olen yrittänyt merkata. Mutta eilisestä kävelystä alkoi lonkka taas juilia, joten jätän tämän päivän jumpan sitten väliin. Liikunnalla kulutetut kalorit pysyvät silti juuri ja juuri suositusten yläpuolella. Olen päässyt sen verran huonoon kuntoon, että on edettävä varovaisemmin kuin olen tottunut. Pahuksen hankalat aikataulut minulla ollut koko syksyn.
Gjestal
180/82,6{80,7}75
keskiviikkona, 10. helmikuuta 2010 klo 14:50
Anaria, voithan kotona jumppailla vaikka käsipainoilla (jos ei ole, niin taatusti löytyy jotain vaikkapa juomapulloja joita voi täyttä vedellä). Silleinkin saa hikeä pintaan, kun tekee ylävartalolle treeniä ja vaikkapa vatsoja erilailla! Sillein lonkka saa levätä, mutta tulee kuitenkin liikuttua
Pähkinät ois muuten hyvä, mutta ei uppoa, yäk. Oon aina inhonnu pähkinöitä, ne ei sovi mun makuhermoille.. Harmi sinänsä.
76,1, vaaka vilautti jo 75,9 mutta päätti jäädä sitten tuohon.. Mahtava fiilis!
Tänään lowbiciä tunti ja päälle puolen tunnin pitkä venyttelytunti (ohjattu). Viime viikolla sain ko. tunnilla kulumaan sen 500 kcal, jos nyt nostais polvea vähän korkeammalle ja ottais pidempiä askeleita, niin katotaan miten käy!
Maanantaina balletonessa oli kiva huomata, että kun oikeasti keskittyi pakaroihin, vatsalihaksiin ja ryhtiin sekä teki liikkeet huolella, niin tunnin kulutus kohosi 300 350 kcal:iin! Se vaan et ku pitää keskittyä niin moneen asiaan... peppu tiukkana, vatsa sisässä, selkä pienellä kaarella, hartiat takana mutta alhaalla, nilkka suorana liikkeissä, kädet sirosti... ainiin, ja koreografia päälle!
tt66
Alku aina hankalaa...
keskiviikkona, 10. helmikuuta 2010 klo 16:16
Hei, kuulostaa monilla menevän niin kivasti, no sehän on mukavaa. Minä olen jotenkin luovuttanut. Olen ollut niin tarkkana kuin porkkana vuoden alusta asti ja pallukat vihreinä ja liikuntaa kyllä paljon, ihan kuin normaalistikin ja monipuolisesti. Nyt olen kaksi päivää syönyt pallukat punaisina ja suoraan sanottuna ottaa päähän ihan tosissaan. Olen niin PETTYNYT siihen, että miltei puolitoista kuukautta tarkkana oloa ja MITÄÄN KONKREETTISTA ei ole oikeasti tapahtunut. Aina vaan on tavoite viikkojen tai muutamien päässä riippuu minkä asettaa, mutta on TURHAUTTAVAA. Olen miettinyt pitäisikö kärsimättömänä ihmisenä ottaa joku tehostartti tähän väliin ja sitten jatkaa tätä? Että näin mennään tällä viikolla.
tt66
Gjestal
180/82,6{80,7}75
keskiviikkona, 10. helmikuuta 2010 klo 16:51
kahden päivän ei kannata antaa pilata kahen kuukauden työtä!
Niskasta tiukka ote, lenkille ja ruokapallot vihreiksi! Siinä mun neuvo
Tehostarteilla lähtee enemmän nestettä kuin mitään muuta, ja ne tulee sitten takaisin (masentuneen olotilan kera..)
Tsemppiä!
Anaria
keskiviikkona, 10. helmikuuta 2010 klo 16:57
Juu, vaikka takapakkia tulisi, ei kannata luovuttaa, vaan laittaa itsensä jälleen oikealle polulle. Lipsahduksia sattuu varmasti, mutta niitä ei saa päästää tuhoamaan koko tavoitetta (minäkin paras puhuja).
Päätin, että tämänpäiväisen jumpan sijaan käyn huomenissa sitten kuntosalilla tekemässä ylävartalotreenin (se jumppa, jonka jätin väliin olisi muuten ollut juuri tuo Atalpan lowbic). Ja nyt lähden jousiammuntaan. Se ei juuri hengästytä, mutta on se hyvää ylävartalotreeniä sekin.
Gjestal
180/82,6{80,7}75
keskiviikkona, 10. helmikuuta 2010 klo 18:00
Hyvältä kuulostaa!
Mäkin oon suuntaamassa kohta jumppailemaan, koko illan saanukin sitä odottaa! (sain onneksi tehtyä maanantain pari koulujuttua, ku mies tulee lomille to-su niin sillon en kirjoiihn koske
)
mamx
keskiviikkona, 10. helmikuuta 2010 klo 19:40
täällä kans oli jumppailta ja oli kyl tosi ihana päästä revittelemään kunnolla...huomenna jos lähtis aamupäiväks rattaita työntelemään kaupungille
hyötyliikuntaa kai sekin on
jos vaikka mukaan tarttuis uudet sisäpelikengät...tällä hetkellä jumppaan ja pelaan sählyy -90 luvun kengilläni ...ei oo kovin hyvät jalalle...
jotenkin nyt kun aurinko paistaa on innostus taas tähäkin painon pudotukseen nostanut kunnolla päätään
Riga
Tavoitteessa on parasta matkalla olo!
keskiviikkona, 10. helmikuuta 2010 klo 19:55
tt66!
Älä luovuta! Muutos tapahtuu ehkä hitaasti, mutta tulee kyllä aikanaan! Itse aloitin alkusyksystä ja painin ihan saman turhautumisen kanssa: pallurat oli vihreillä (vajeet tosin suositusta pienempiä, mutta suurimmaksi osaksi kuitenkin miinuksella) ja liikuntaa lisäsin edeltäneeseen aika paljon. Ja mitään ei tapahtunut! Itketti, kun luin, kuinka toisilla paino tippuu kuin lehmän häntä. Minä luovutin - ja sain kuukaudessa takaisin kolme hitaasti lähtenyttä kiloa ja pari ekstraa - olin lihavampi kuin ikinä. Ja päälle tuli kamala olo - niin henkisesti kuin fyysisestikin. Joulun jälkeen päätin "palata ruotuun". Ajattelin, että ihan sama, tippuuko paino vai ei (no ei tietysti ole, mutta kuitenkin), mutta minä haluan yrittää elää KK:n keinoilla, koska minun oloni on NIIN paljon parempi näin. Ja makeeta en syö enää oikeastaan ollenkaan, ennen (ja repsahdukseni aikana) en muuta tehnytkään. Ja kyllähän paino pikkupikkuhiljaa menee alaspäin. Laitoin toiveeksi 2kg kuussa, mutta jos lähtee yksikin, niin se on ok. Yritän psyykata itseäni olemaan olematta laihdutuskuurilla
. Toitotan itselleni tarvittaessa monta kertaa päivässä, että etsin näin eläen hyvää oloa ja hyvää mieltä, ja jos paino siinä sivussa tippuu, niin aivan loistavaa! Tuo ajatus ei vielä tule automaattisesti, mutta ehkä vielä joskus
Tsemppiä sulle
tt66
ja kaikille muillekin!
tt66
Alku aina hankalaa...
keskiviikkona, 10. helmikuuta 2010 klo 20:05
Hei!
kiitokset kannustuksesta. Otin just porkkanan! Se onkin ainut vihannes tänään...näin surkeaa päivää ei ihan oikeasti ole ollut naismuistiin. Kun oikeasti tykkään kasviksistakin hirveästi. Tänään elin kuin uhmaikäinen lapsukainen. Suklaalevy (en oikeasti ole syönyt vuosiin!) ja sitten yhtä ällöttävää leipomon marjapiirakkaa (ei ollut hyvää edes). Nyt jo hymyilyttää. Huomenna taas uudet kujeet.
tt66
Gjestal
180/82,6{80,7}75
keskiviikkona, 10. helmikuuta 2010 klo 21:08
Tää rouva palas jumppailemasta, hiki lensi niin ettei mitään rajaa! tunti jumppailua ja puolen tunnin venyttelyt kulutti kauniit 583kcal mittarin mukaan
Nyt vaan on kamala nälkä, ja taas on päivän kalorit alle tuhannen... Pitäis varmaan jotain pientä syödä, ku pitäis viel jaksaa vääntää vähän venäjää huomiseksi...
Sivu:
<
1
2
3
4
...
28
29
30
31
32