Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> 70 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
70 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
...
141
142
143
144
>
kilotyttö
kiloja alas
maanantaina, 23. marraskuuta 2009 klo 10:22
Hei kaikki!
Mä liityin aika vastikään tänne sivuistoille. Painonhallinta on vaikeaa, vaikka olenkin saanut kiloja kivasti pois. Nyt on viimeinen puristus ja kitukilojen saanti pois.
Pituutta mulla on 170cm ja painoa 74kg. Eli vielä on purustettavaa. Viimeiset kilot ovan ne vaikeimmat.
Ulkona tylsä ilma kävellä, kutenkin liikunta olisi hyväksi. Lähdetäänkö yhdessä ulos ja patikoimaan. Sovitaan trefit klo. 11, kävellään se 45min. Kun tullaan takasin, treffataan täällä... Ihan maun mukkaan.
No, toivottavasti pääsen myskin mukaan joukkoon
OmppuMassu
maanantaina, 23. marraskuuta 2009 klo 10:54
Täällä taas, pitkästä aikaa!
Pariin viikkon en ole ehtinyt foorumille, enkä myöskään pallukoita seurailemaan, niin kiirettä on pitänyt. Ja viime viikon olin reissussa, jossa totesin päteväksi vanhan sanonnan että reissussa rähjääntyy, ainakin ruokavalio! Tuli nimittäin pistettyä suusta alas vähän sitä sun tätä sen kummempia miettimättä!
Tänä aamuna en edes uskaltautunut vaa'alle vaikka punnituspäivä olisi ollut... Ehkä onnistun keräämään rohkeutta huomiselle!
Ja pahinta tässä reissuilussa ja kiireessä on se, että liikunnat ovat jääneet ihan nolliin parin viikon aikana. Eilen sentään kävin puolentoista tunnin kävelylenkillä vähän piristämässä mieltä ja kehoa!
Mutta nyt on uusi viikko ja jälleen hyvä aika ottaa itseä niskasta kiinni. Illalla pitäisi lähteä etsimään vaatteita pikkujouluhin, se toimii varmasti hyvänä motivaattorina taas jonkin aikaa!
Kissanhäntä ja Kilotyttö, tottakait pääsette mukaan remmiin! Tervetuloa te ja kaikki muut uudet 70 tavoittelijat!
kilotyttö
kiloja alas
maanantaina, 23. marraskuuta 2009 klo 16:04
Hei ! Pitää heti tunnustaa, että en käynnyt mainostamalla kävelylläni.. Sitä vastoin menin keräämään askelmittariin askelia kaupungilla ja shopailemassa. Voi, kun olisi mukavia vaatteita, mutta kun olen vielä liian iso niihin. Saa kannustustta, vielä mä saavutan noi tarvittavat mitat!!! Tänäänkin onnistuin väistämään herkut ja nyt on hyvä olo; en sortunut. Tää on mulla jatkuvaa taistelua. Yritän kerran viikossa sallia itselleni herkut, mutta muulloin mun on pystyttävä olemaan ilman syöpöttelyä.
Nyt olisi tavoitteena aluksi se 70kg ja myöhennnin jatkan kohti 65kg:a. Mutta ei liikaa. Olen vuoden aikana laihtunut 40kg, Joten lähtöpainoni oli reilusti yli 110kg. Huh, olinkin silloin ISO.
Nyt menenkin syömään...
Mallis
maanantaina, 23. marraskuuta 2009 klo 16:32
Aamulla 700 gr vähemmän kuin viikko sitten. Hyvä minä! Kohti joulua yritetään jaksaa jatkaa.
Onneksi olkoon Kilotyttö hienosta pudotuksesta! Ja tervetuloa uudet! Porukassa on voimaa!
meheväinen
maanantaina, 23. marraskuuta 2009 klo 21:15
Vaaka hirvitti hieman edellisen viikon (joka oli eka viikko näillä "ohjeilla") +400g tuloksen jälkeen, mutta näytti onnekseni kivoja lukemia, -1,1 kg kahden viikon takaisesta lähtöpainosta...eli noin -500g viikossa tahtia mennään
.
Tilanne nyt 72,9 kg (lähtö 74,0) ja olo mitä mainioin, turrrrrrvotusta vyötäröltä lähtenyt näiden kahden viikon aikana yhteensä -3,5 cm
Tää tuntuu olevan se mun juttu ja uskon vakaasti että nyt mä onnistun tai siis en voi epäonnistu
....niin loistavat laskurit ja ihania ihmisiä foorumilla
Kaikille tsemppiä uuteen viikkoon!!!!
Riga
Tavoitteessa on parasta matkalla olo!
maanantaina, 23. marraskuuta 2009 klo 22:03
Nyt selvisi, miksi tässä ketjussa on ollut niin hiljaista. Kiireessä kun en ole ehtinyt huomata, että vanha 70:n ketju on suljettu, eikä siis tietysti näytä, että sinne olisi uusia viestejä tullut. Huoh, pitäisi olla aktiivisempi. Mutta siis nyt taas täällä
Konkreettisestikin käväisin vielä tuolla ylemmässä ketjussa, kun painoa tuli lisää. Kummasti kuitenkin vaikuttaa kuukauden aika, sillä nyt menkkojen loputtua paino tippui taas tähän ketjuun sopivaksi. Ei varmaan muuten selittyis kilon aleneminen parissa päivässä... Luulin jo toivon menneen, mutta paistaapa se aurinko välillä tähänkin risukasaan. Eli ei muuta kuin uutta tsemppiä päälle minulle ja kaikille muillekin!
kissanhäntä
tiistaina, 24. marraskuuta 2009 klo 14:58
Minulla on viikko lähtenyt hyvin käyntiin. Vaikka selän kanssa on vielä ongelmia tosi paljon, enkä voi oikeastaan ollenkaan hikiliikuntaa harrastaa, niin kävelyä kuitenkin - sekin on parempi, kuin että istun kotona jääkaapin ääressä!
Mittasin alkupainon, se oli 75,5 eli eilen maanantaina. Ajattelin, että punnaan itseni aina maanantaisin, onpahan viikonloppunakin motivaatiota liikkua ja olla syömättä herkkuja liikaa. Ensi maanantailta odotan selkeätä miinusta, joskin kuukautiset varmaan sotkevat tätäkin hommaa... silloin vaaka aina suorastaan pomppaa!
Esittelin tätä Kiloklubia miehellenikin, joka tutkiskeli sivustoa sen jälkeen pitkään - toivottavasti sain iskettyä samaa hoikistumisintoa hällekin!
Nyt kuitenkin kutsuu siivous. Imurointi on tuskaa kipeän selän kanssa, mutta pakko tehdä.
Kuulumisiin siis!
onnillinen
Ihmeitä ei tapahdu, niitä pitää tehdä!
tiistaina, 24. marraskuuta 2009 klo 15:19
Jospa tämä muori löytäisi tiensä nyt tänne, ensimmäinen tavoite olisi tuo 70kg. Siihen taitaa olla matkaa n. 6-7kg, pitänee huomenaamulla käydä vaa'alla ja tarkistaa asia. Lopullinen tavoite on 67kg paikkeilla, kymmenen kiloa haluisin siis pois. Täällä tullut oltua vaihtelevalla menestyksellä, välillä jo ihan onnistuneesti ja sitten on tullut jotain mikä on saanut taas retkahtamaan, unohtamaan terveelliset elämäntavat jne
. Nyt kuitenkin on motivaattorina ihanaakin ihanampi ajatus Thaimaan matkasta maaliskuussa
Tätä varten joutuu vetämään niin kilot kuin kulutkin kuriin, jotta voi hyvällä omalla tunnolla nauttia matkasta ilman huolta millä visalasku maksetaan ja toisaalta kiloja jos putoaisi voisi vaikka hieman shoppailla kesävaatetusta tulevalle kesälle
Näillä mennään ja huomisesta alkaen pyrin taas kirjaamaan ruokailut ylös. Tänään on turha aloittaa kun kotona tullut oltua koko päivä ja voisi sanoa, et aamiaiseksi meni puolen päivän maissa kinkkukiusausta ja välipalaksi hetki sitten pari suklaanamua ja vanukas
Mutta huomisesta eteenpäin katsekin on suunnattuna tulevaisuuteen!
sarak
keskiviikkona, 25. marraskuuta 2009 klo 21:47
Seitsemänkympin tavoittelu tuntuu kestävän ja kestävän *huokaus ja hymy* Aloitin n. 78 kg:stä, ja nyt tuota maagista tasalukua kestää ja kestää.... 70,2-70,8 viikkotolkulla, kun tuon vajaan 8 kiloa olen saanut "hävitettyä" vajaan kolmen kuukauden aikana.
Lohduttelen itseäni sillä, että kun sitten viimein se puntari käyttää ensimmäisenä numerona kuutosta, niin saan taas uutta intoa lopulliseen tavoitteeseen ( 65kg ) pääsemiseen
onnillinen
Ihmeitä ei tapahdu, niitä pitää tehdä!
torstaina, 26. marraskuuta 2009 klo 11:59
Sarak, sullahan on tosi hienosti pudonnut paino. Joten eiköhän se 70kg alituskin tapahdu päivänä minä hyvänä. Tsemppiä vaan jatkoon, tosi hienoa lukea onnistumisen kokemuksista! Saa itsekkin voimia jatkaa painonpudotusta.
Tarkistin painon tuossa eilen aamulla, 76kg ja siitä haluaisin sen 10kg pois. Toiveissa olisi jos siihen 70kg hujakoille, hieman alle pääsisi maaliskuun alkuun mennessä. Eilen nimittäin varattiin lennot Thaimaaseen ja Krabi kutsuu kahdeksi viikoksi. Suunnitellut jo mitä kaikkea siellä voi tehdä, ehdottomasti haluaisin ainakin päästä melomaan. Tulisi hieman harrastettua liikuntaakin
Olisi ihanaa kun voisi ja kehtaisi ostaa itselleen uudet bikinit ja jopa pukea ne päälle!
Punnitsetteko itsenne joka viikko vai harvemmin?
Nyt lämmittämään makaroonilaatikkoa ja sitten käsiksi opiskeluhommiin!
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
...
141
142
143
144
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Painonhallinta
»
Jouluksi 2010 pois -10kg! Kuka lähtee mukaan?
tänään
kello 16:41
Painonhallinta
»
Yli 60-vuotiaat
tänään
kello 16:30
Liikunta
»
Selkävaivaisen liikunta
tänään
kello 16:10