Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> 70 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
70 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
27
28
29
30
31
32
33
...
141
142
143
144
>
Gjestal
180/84{68}65
maanantaina, 8. helmikuuta 2010 klo 09:13
Täällä kans nytkähti liikkeelle, kun alkoi syömään enemmän! 180/77,5 on noin 1300kcal päivävauhdilla + urheilulla pudonnut jo alle viikossa 180/76,3!
mamx
maanantaina, 8. helmikuuta 2010 klo 13:24
Heippis! Tää ilmottautuu joukkoon mukaan tavoittelemaan aluksi sitä 70kg,,,pituuttaon se hurjat puoltoista metriä ja vaaka näytti tänä aamuna kamalat 80kg
syksystä asti olen tätä elämäntaparemonttia rakentanu ja tosi hyvin on pääsääntöisesti sujunutkin,mutta paino vaan ei putoa
tosin jarruna minulla on diabetes ja kilpirauhasenvajaatoiminta jonka hoito oli joululle saakka huonossa jamassa, elikkä kontrollikokeissa huomattiin ettei annostus riitä alkuunkaan, nyt sitten on ne arvot kohdallaan ja sen myötä helpottunut verensokeritasapainonkin hallinta
liikuntaa harrastan jonkin verran päivittäin ja säännöllisesti käyn kerran viikkoon jumpalla ja kerran viikkoon sählyä pelaamassa..minulla ongelmakohtana on rakkaus ruokaan, siis ihan perusruokaan, en mässää makeita tai mitenkään rasvaisia vaan annoskoot ovat isot, toinen ongelma on että juon liian vähän..nyt sitten kunnostauduin juomalla teetä mahdollisimman usein ja aina ko mies juo itse kahvia, edes niin saan juotua jotain
myös muki vesihanan vieressä ja juon aina kun ohi kuljen on toiminut jonkin verran mutta ei tarpeeks hyvin
Hiilihydraatteihin olen myös kiinnittänyt nyt huomioita ja vältän pastaa, riisiä ja perunaa kokonaan, ruisleipää syön että saan kuituja jostain
Minä myös imetän vielä vuoden vanhaa poikaamme joten mitään "tappotahtia" en painoa halua enkä pysty pudottamaan, joka onkin hyvä asia siinä mielessä että olen huomannu aiemmin että kun olen pudottanut 10 kiloo parissa kuukaudessa niin onhan ne tullu takas melkein samassa ajassa...
Tänään siis punnitsin ja mittasin vyötärönympäryksen ja painoo oli 80 kiloa ja senttejä 107
-4cm lähdöstä mutta vaakalla ei tapahdu mitään
MaisaK
maanantaina, 8. helmikuuta 2010 klo 16:58
Pah, paino se ei vaan lähde laskuun
Sain verikokeitteni tulokset tänään ja verensokeri ja kilpirauhanen olivat ok, joten en voi niiden syiden taakse piiloutua. Ehkä mulla on liian alhainen kulutus kalorimäärän nähden tai päin vastoin
Gjestal
180/84{68}65
maanantaina, 8. helmikuuta 2010 klo 17:10
Mulla junnas tosi pitkään samassa painossa, mut sit ku aloin syödä enemmän niin heti nytkähti!
nyt oon painossa, jossa olin viimeksi 6 vuotta sitten.. ja koon 40 farkut mahtuu ekan kerran sitten ala-asteen! vau! pituutta siis se 180
Sampura
maanantaina, 8. helmikuuta 2010 klo 17:20
Mulla ei ole matkaa 70 kg kuin 1,3 kiloa... Mutta tavoittelen nyt silti ensin sitä 70 ja jatkan siitä matkaa sitten alaspäin. Toivottavasti ainakin!
Paino on pysynyt samana kuukausi tolkulla huolimatta liikkumisen määrästä ja kalorien laskennasta ja siksi liityin kiloklubiin.. Josko sillä saisi karsittua vielä ylimääräiset pois ja lisättyä tarvittavia ruoka-aineita. Josko nyt alkaisi pikkuhiljaa paino sitten pudota. Ainakin olen joutunut lisäämään syömisiäni ihan hirveästi!
justiina2
maanantaina, 8. helmikuuta 2010 klo 17:46
Haluaisin liittyä 70 kilon tavoittelijoihin. Liityin kiloklubiin lokakuun alussa jolloin painoin 84 kiloa. Olen saanut 10-12 kiloa pois painostani. Nyt vaaka sahaa 74-72 välillä. Tuntuu,että en ole saanut 2 kuukauteen painoa pois
Kävin viikon lopulla tyttäreni luona joka on myös kiloklubissa. Häneltä sain paljon hyvää tietoa tästä toiminnasta täällä.
Mulla oli lähs aina jäänyt kaloréihin paljon vajetta,koska en oikein ymmärtänyt syödä oikein. Nyt eilen ja tänään olen yrittänyt syödä reilummin.
Tänään kävin kaupassa ja ostin tuotteita jotka sisältävät runsaasti kuituja.
Ostin runsas kuituisia ruis,ohra ja kaurahiutaleita ja auringonkukansiemeniä päätin tehdä itse myslin. Löysin myös kaurakuituinen jossa on kuitua 69,7 Käyttäessäsi puoli desiä Hirvelän kaura Kuitusta saat 58% päivittäisestä kuidun tarpeesta.
« Muokattu viimeksi: maanantaina, 8. helmikuuta 2010 klo 17:49 muokkaaja: justiina2 »
risutintin
jokainen tallaa tyylillään ja tämä tyttö toivottavasti ensi kesänä kevyempänä!
tiistaina, 9. helmikuuta 2010 klo 00:01
Voi kun minäkin oisin jo 70 kg hujakoilla.. Tänä aamuna oli punnitus ja viikon takaisesta oli lähtenyt 2,7 kiloa, joita jotku sanois nesteiksi, mutta no'ou. Olen tarkkaillut syömisiäni tämän vuoden alusta ja alkupainosta tultiin ekaksi alas kolmisen kiloa ja junnailtiin siinä pari viikkoa ja nyt pompsahti taas alas päin
Liikunaa olen viimeisen kuukauden aikana lisännyt huomattavasti ja sen myötä senttejäkin on lähtenyt sieltä täältä jonkin verran, eniten keskivartalosta.
Tänään inspiroin itseäni sovittamalla vaatteita kaapista, lähinnä farkkuja ja muita housuja ja tuntu melkosen hirveeltä, kun käyttämättömät farkut ei sovi reisistä ylös päin tai nappi lähellekään kiinni.. Noita farkkuja käytin vajaat kaksi! vuotta sitten kun painoin sen 70 kg neljäntoista tiputetun kilon jälkeen.. Keräilin ne siis takasi tässä vajaassa parissa vuodessa ja harmittaa ihan vietävästi, vaan nyt taas suunta alas päin ja yhtä tiukalla tsempillä koitan mennä eteen päin kuin pari vuottakin sitten.
risu
Milanda
tiistaina, 9. helmikuuta 2010 klo 08:34
Voi jee, enää puoli kiloa 70 kiloon
.
Mallis
tiistaina, 9. helmikuuta 2010 klo 08:55
Ihme on tapahtunut. Aamupunnitus näytti 69,8 kg.
Tämmöistä lukemaa en ole nähnyt kuin hamassa nuoruudessa enkä uskaltanut vuosiin edes uneksia näkeväni, kun olin alistunut olemaan loppuikäni pyylevä akkaihminen.
Sampura ja Justiina, minulla paino seilasi 71 ja reilun 72 kilon väliä yli puoli vuotta. Ajattelin jo, ettei se enää siitä alenekaan. Mutta niin vain kävi, joten tsemppiä teille ja koko muullekin porukalle! Perässä tulette. Siirryn rohkeasti 65:n tavoittelijoihin. Heippa!
Elliauli
"jos ei kaadu koskaan,ei yritä tarpeeksi"
tiistaina, 9. helmikuuta 2010 klo 15:51
Hei !!!
Onnea Mallis 70 kg:n alituksesta muillekin keventäjille....
yritetään täälläkin kovasti tulla perässä... vajaa kaksi kiloa tarttis mennä alaspäin....en laske tarkkaan kaloreita, mutta tarkkailen muuten syömiseni.
Pysyispä lumi maassa, sais kunnon liikuntaa hiihtäen....
Tsemppiä ja jaksamista kaikille!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
27
28
29
30
31
32
33
...
141
142
143
144
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Aloittelijat
»
Esittäydy täällä!
tänään
kello 16:54
Painonhallinta
»
Jouluksi 2010 pois -10kg! Kuka lähtee mukaan?
tänään
kello 16:41
Painonhallinta
»
Yli 60-vuotiaat
tänään
kello 16:30
Liikunta
»
Selkävaivaisen liikunta
tänään
kello 16:10