Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> 70 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
70 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
26
27
28
29
30
31
32
...
141
142
143
144
>
hjuva
lauantaina, 6. helmikuuta 2010 klo 11:55
69,9 kg
Mutta eipäs hätäillä, sillä syynä tuohon lukemaan on vatsatauti ja sen viemät nesteet. Eli siis pysyn tiukasti vielä tässä ryhmässä, sillä eiköhän tuo paino palaudu kohta normaalimpiin lukemiin.
Inhottava tauti, mutta en voi kieltää, etteikö ollut mukava nähdä nuo luvut vaa'assa.
bulleroballero
lauantaina, 6. helmikuuta 2010 klo 12:22
Hei! Täällä olis myös yksi uusi kiloklubilainen. Juuri äsken liityin ja ajattelin tulla täältä hakemaan vähän motivaatiota.
Elikkäs paino on tällä hetkellä 82.7 eli on vielä
piiiiiiiitkä
matka tohon 70kg mutta ehkä vielä jonain päivänä!
Tammikuun alusta oon karppaillut ja painoa on lähtenyt 6kg (toisin viime viikon aikana tuli 700g takapakkia, syy taitanee olla siinä että olin ulkona juhlimassa ja tuli juomalla hankittua hiilareita ja kaloreita reippaasti yli tarkotusten). Nyt sitte pitäis toi kolmisentoista kiloa saada pois ja tietysti niin nopeeta kuin mahdollista. Nää ensimmäiset 6kg mitkä lähti taisivat olla vaan nesteitä kun noin nopeesti tippu.
En oo laskenut kaloreita ollenkaan vaan yrittänyt syödä mahdollisimman vähän hiilareita. Nyt ajattelin ruveta vahtimaan myös kaloreiden saantia.
Perjantaisin oon tavannut punnita itseni, eli siis vain kerran viikossa, koska aiemmin oon hypännyt puntareilla miljoona kertaa päivässä ja aina jokaisen 100g (joka siis voi johtua vain esim veden juonnista ym) painonlisäyksen jälkeen oon masentunut vaan entisestään ja ratkennut syöpöttelemään..
Viime viikko meni tosiaan aika pyllylleen, mutta nyt yritän saada itteäni taas niskasta kiinni!
Cacao
sunnuntaina, 7. helmikuuta 2010 klo 02:37
Heipat!
Täälläkin uusi klubilainen pyrkii ketjuun! Olen kolmenkymmenen ja liityin tammikuun loppupuolella kiloklubiin hakemaan vinkkejä viksuilta kanssapuntaroijilta ja tukea toiveeseeni pudottaa 6 kiloa 70:neen (silloin olisin normaalipainoinen!).
Yritys on kova, vaan paino ei meinaa pudota. Ei sitten millään. Olisi ihan mahtava, jos kesään mennessä olisi tapahtunut jotain. Se tarkoittaisi sellaista 2 kilon kuukausitiputusta, mikä nyt tuntuu hiukka toivottomalta. Heti pisti kyllä silmään, että onhan täällä onneksi todisteita siitäkin, että mittarilukemat pystyvät liikkumaan oikeaan suuntaan! Mahtavaa!
Edistys se olisi pienikin edistys!
Pahimmat sudenkuoppani taitavat olla, että iltaisin iskee kova nälkä ja sitten se, että liikuntaa pitäisi lisätä, se kun jää usein pelkiksi kävelyreissuiksi. Ja sitten on tietty nämä laskiaiset ja muut bonuspäivät, jolloin pullantuoksu voittaa kaloritaulukot!
Kunpa pääsisin edes alkuun!!!
ihkuksi
läskit lihaksi :)))
sunnuntaina, 7. helmikuuta 2010 klo 16:50
Voi voi
nyt kyllä jännittää huominen punnitus
Kun on juhlittu pojan synttäreitä, ja käyty luokkakokouksessa, siis juopoteltu ja tänään on krapula mässy maistunu
Olisin tosi tyytyväinen jos paino olisi pysynyt viime viikkoisissa lukemissa
maija k
rakasta itseäsi ,kuin muitakin
sunnuntaina, 7. helmikuuta 2010 klo 17:16
tänään kävin hiihtämässä 10 km ja nyt olen lähdössä lihaskunto jumppaan
vaakalle aamulla toivottavasti on pudonnu pino
MaisaK
sunnuntaina, 7. helmikuuta 2010 klo 19:16
tt66: minusta -600 g tuossa ajassa on ihan ok tulos, pudotustahti kun KK:ssa on aika hidas monella. Mulla taas pyrkii nousuun. Olin jo 72,4 kg yhtenä aamuna, nyt 74,1 kg, böäää
Huomenna lääkäri soittaa ja saan kuulla verikokeitten arvot. Ainakin mulla on paljon niitä kilpiurauhasen vajaatoiminnan oireita, tosin ne on niin yleisiä, että sopivat moneen sairauteen. En halua sitä kilpparilääkitystä, joten toivottavasti mulla ei ole sitä!
Riga
Tavoitteessa on parasta matkalla olo!
sunnuntaina, 7. helmikuuta 2010 klo 21:18
Hiphei ja hurraa!
Tänään vaaka näytti ekan kerran viime kesäkuun jälkeen alle 74 kg, tarkalleen 73,3. Aiemmin viikolla kyllä vilautti 73,9, muttei jäänyt siihen. Vaikka kyse on vain numeroista ja pienestä miinuksesta ja vaikka todennäköisesti paino tulee vielä sahaamaan siellä 74:n päälläkin, tuntuu silti tosi hyvältä! Tästä on hyvä jatkaa kohti seuraavaa tavoitetta, joka on 72. Tavoitteeni olisi saada 2kg kuussa pois ja tammikuun lopun lukemien mukaan tuo 72 pitäisi tavoittaa maaliskuun alkuun mennessä. Saas nähdä, miten käy...
katza78
maanantaina, 8. helmikuuta 2010 klo 07:43
Hyvää huomenta ja alkavaa viikkoa kaikille! En ole ehtinyt viime aikoina kirjoittelee kun sen verran kiirettä pitää töiden ja opiskelujen parissa. Mutta onneksi olen kuitenkin ehtinyt liikkumaan ja hieman seuraamaan mitä suuhuni laitan
Kuten Rigallakin, minullakin viisari siirtyi pitkästä aikaa alle 74kg, 73,6kg näytti vaaka eilen ja tänä aamuna
Hitaasti mutta varmasti tippuu kun lähtöpaino oli 77kg.
Mutta nyt vielä loput aamupalasta nassuun ja sitten koirien kanssa pitkälle lenkille kun alkaa olla valoisaa ulkona!
Elliauli
"jos ei kaadu koskaan,ei yritä tarpeeksi"
maanantaina, 8. helmikuuta 2010 klo 08:11
Heippa uudet ja vanhat keventäjät !!!
Nyt pääsin takas missä paino käväs ennen joulua....elikkä tänään 72 kg(jippii!). Kuukauden olen liikkunut tosi paljon, pitää kai alkaa ruokiakin merkkaan ainakin ruutuvihkoon. Varmaan auttais jatkossa...aikapulaa täälläkin....
Pituus 165 cm ja lähtöpaino 75 kg, en olis uskonut, että näin koville ottaa...
Jatketaan yhteistä projektiamme...jaksaa, jaksaa...kevennetään yhdessä KAIKKI eteenpäin... ja muistetaan ulkoilla !!!
ihkuksi
läskit lihaksi :)))
maanantaina, 8. helmikuuta 2010 klo 08:46
Do niin ! Paino tänään 71,7 eli +100g viikonlopun rellestyksen ansiosta
Ei voi kun olla tyytyväinen
Odottelin tosiaan pahempaa tulosta
Sit vaan takas ruotuun!!! Tänään ei taida kyl viel jaksaa jumpalle lähtee, senverran koville otti tuo viikonloppu
Sivu:
<
1
2
3
4
...
26
27
28
29
30
31
32
...
141
142
143
144
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Painonhallinta
»
80kg:n tavoittelijat
tänään
kello 18:07
Aloittelijat
»
Salilla neljänä päivänä putkeen?
tänään
kello 18:07
Painonhallinta
»
Jouluksi 2010 pois -10kg! Kuka lähtee mukaan?
tänään
kello 17:53
Painonhallinta
»
Yli 60-vuotiaat
tänään
kello 17:48
Aloittelijat
»
Edelleen kysymys energialaskelmasta
tänään
kello 17:45