Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 70 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
70 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
25
26
27
28
29
30
31
...
338
339
340
341
>
Tuikkiva
perjantaina, 5. helmikuuta 2010 klo 08:12
Tämä on ollut ehkä mielenkiintoisin viikko koko klubeilun aikana...
Menkat alko maanantaina ja huomasin, että myös ruokahalu lisääntyi voimakkaasti! En ole ennen kiinnittänyt moiseen asiaan huomiota, mutta nyt söin selvästi isompia annoksia ja herkkujakin teki vähän mieli. Ovatko muut huomanneet yhteyttä kuukautisten ja ruokahalun välillä?
Runsaamman syömisen ja turvotuksen vuoksi olin varma, että paino on hivenen noussut viikon takaisesta, mutta toisin kävi
Paino oli pudonnut 300 g ja sen seurauksena vaa'assa komeili uudet pohjalukemat 74,6 kg!! Mä olen niiiiin onnellinen!!
Tsemppiä kaikille!
Ehlana
perjantaina, 5. helmikuuta 2010 klo 09:12
Hei Tuikkiva - ihan saman asian olen huomannut minäkin. Ruokahalu ja nimenomaan herkkujen osalta kasvaa kummasti menkkojen aikana.
Itselläni on ollut kumman turvonnut olo juuri menkkojen alla ja ensimmäisinä päivinä. Onneksi se ei kuitenkaan ole jäänyt pysyväksi olotilaksi.
nissi
perjantaina, 5. helmikuuta 2010 klo 09:15
Mulla taas juuri ennen menkkoja, 4-5 päivää, on syömishimot pahimmillaan. Sit ku menkat vihdoin alkaa niin koko ajan janottaa, turvotukset lähtee ja hirveästi himottaa kaikki hedelmät ja kasvikset. Ja yleensä ihan vuorokaudessa parissa tulee aina kuukauden alimmat lukemat joista sit kiipustetaan ylöspäin noin kaksi kiloa kuukauden aikana, kunnes taas menkkojen alkaessa paino romahtaa n. 3 kiloa. Ai että turvottaa? No kyllä.
wendi
perjantaina, 5. helmikuuta 2010 klo 09:32
Heips vaan! Pakko oli tulla ilmottelee punnitustulokseni.. eli 75.5kg tänä aamuna.. Puoli kiloa vielä raskauskiloja ja sit vielä 5 kg edellisiä raskauskiloja(2 vuoden takaa) sen jälkeen olen itselleni sopivassa painossa.. I`m very happy!
Gjestal
Saako raskauskiloista syyttää lasta? :D
perjantaina, 5. helmikuuta 2010 klo 09:54
Heippa!
Täällä olisi yksi uusi kiloklubilainen
Olen (tässä kuussa!) 20 vuotta täyttävä nuori vaimo ja yliopisto-opiskelija Tampereelta. Mies on armeijassa, (I/2010 ja vuoden siellä viihtyisi) joten syömiset meinaa jäädä vähän huonolle.
Pituutta on 180 cm ja painoa tällä hetkellä 77,5. BMI on siis siinä 23,4 tienoilla. Vyötärö on nyt 72 cm. Noin 1,5 vuotta sitten painoin pahimmillani 84 kg ja vyörätö oli myös 84 cm, mutta uskon että se johtui yo-kirjoituksen tuomasta paineesta, koska kilot lähti lähes itsestään kun stressi alkoi helpottaa... Kuukausi lakkiaisten jälkeen menimme naimisiin ihanan mieheni kanssa, ja siitä asti tuo paino on ollu siinä 77,5 kg paikkeilla. Jouluna + uutenavuotena tuli 3 kiloa, mutta ne lähti sitten kahdessa viikossa
Tavoitepaino olis nyt se 70 kg. BMI 21,6 olis silloin. Paino vaan siis junnaa paikallaan, ja opiskelujen ja miehen armeijan takia tuo syöminen jää aika huonolle. Syön kyllä lounaan yliopistolla (yritän valita kevyen/kasvisvaihtoehdon tai keiton), mutta kotona en kokkaa kuin viikonloppuisin miehelleni! Elän siis hedelmillä, jogurtilla, tummalla leivällä ja teellä. Eilenkin kalorinsaanti oli siinä reilu 800 kcal.
Liikun lähes joka päivä yliopiston liikuntapalveluissa: ma balletone, ti kuntosali, ke lowbic + venyttelytunti, to niskahartiajumppa ja pe sitä mikä tuntuu hyvältä/lepopäivä, jos on treenistä kipeänä. Viikonloppuisin tulee käveltyä kauppaan ja tällaista, mutta ei sen kummempaa. Lenkillä käyn joskus, mutta ku miestä lenkitetään armeijassa niin paljon niin ei sitä viitsisi enää kotonakin raahata ulos..
Tulipas pitkä! Neuvoja otetaan vastaan
tt66
Alku aina hankalaa...
perjantaina, 5. helmikuuta 2010 klo 13:17
MaisaK, minulla samat jutut kuin sinulla! Jumittaa! Olen ollut nyt reilun kuukauden tässä klubissa, ja paino on pudonnut -600 g! Eihän se voi edes olla totta! Reilun 4 vk tulos, ihan älytöntä ja liikuntaa on, kasviksia on jne. Kilpirauhasen vajaatoimintaa olen syyttänyt, vaan arvot normaalit. Ärsyttää. Ei neuvona vissiin kuin pienempi ruokakuppi vielä! Mukavaa viikonloppua!
tt66
karkkihimo
perjantaina, 5. helmikuuta 2010 klo 13:25
Menkoista:
Mulla yleenisä niitä edeltävillä viikoilla turvotta ja paino jopa nousee kilon verran.
Paljonko te muut muuten syötte kaloreita päivässä?
Lähinnä te jolla painoa viellä yli 80kg..?
Gjestal
Saako raskauskiloista syyttää lasta? :D
lauantaina, 6. helmikuuta 2010 klo 11:23
Heti kun liityin tänne niin alkoi tapahtua...
Kävin aamulla vaa'alla, ja mitä silmäni näkevätkään! 76,9 eli -600g! Tuossa painossa olin viimeksi 6 vuotta sitten...!
Jes
hjuva
lauantaina, 6. helmikuuta 2010 klo 11:55
69,9 kg
Mutta eipäs hätäillä, sillä syynä tuohon lukemaan on vatsatauti ja sen viemät nesteet. Eli siis pysyn tiukasti vielä tässä ryhmässä, sillä eiköhän tuo paino palaudu kohta normaalimpiin lukemiin.
Inhottava tauti, mutta en voi kieltää, etteikö ollut mukava nähdä nuo luvut vaa'assa.
janefonda
lauantaina, 6. helmikuuta 2010 klo 12:22
Hei! Täällä olis myös yksi uusi kiloklubilainen. Juuri äsken liityin ja ajattelin tulla täältä hakemaan vähän motivaatiota.
Elikkäs paino on tällä hetkellä 82.7 eli on vielä
piiiiiiiitkä
matka tohon 70kg mutta ehkä vielä jonain päivänä!
Tammikuun alusta oon karppaillut ja painoa on lähtenyt 6kg (toisin viime viikon aikana tuli 700g takapakkia, syy taitanee olla siinä että olin ulkona juhlimassa ja tuli juomalla hankittua hiilareita ja kaloreita reippaasti yli tarkotusten). Nyt sitte pitäis toi kolmisentoista kiloa saada pois ja tietysti niin nopeeta kuin mahdollista. Nää ensimmäiset 6kg mitkä lähti taisivat olla vaan nesteitä kun noin nopeesti tippu.
En oo laskenut kaloreita ollenkaan vaan yrittänyt syödä mahdollisimman vähän hiilareita. Nyt ajattelin ruveta vahtimaan myös kaloreiden saantia.
Perjantaisin oon tavannut punnita itseni, eli siis vain kerran viikossa, koska aiemmin oon hypännyt puntareilla miljoona kertaa päivässä ja aina jokaisen 100g (joka siis voi johtua vain esim veden juonnista ym) painonlisäyksen jälkeen oon masentunut vaan entisestään ja ratkennut syöpöttelemään..
Viime viikko meni tosiaan aika pyllylleen, mutta nyt yritän saada itteäni taas niskasta kiinni!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
25
26
27
28
29