Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 70 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
70 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
24
25
26
27
28
29
30
...
338
339
340
341
>
Ehlana
keskiviikkona, 3. helmikuuta 2010 klo 22:00
Jostain syystä on nyt tullut parina päivänä syötyä hitusen liikaa - eli ei taida olla toiveita painon putoamisesta seuraavanakaan punnituspäivänä (ma).
Nyt on pakko joko lisätä liikkumista ja reilusti ja/tai sitten on vähennettävä syömistä.
PossuPullea
keskiviikkona, 3. helmikuuta 2010 klo 22:28
Moi!
Mulla suhteellisen samanlainen tilanne kun amisatt:lla...
Tavoittelen seitsemääkymppiä ja oon 162 ja elopainoa 83. Olen aikaisemmin pudottanut ysinkympin tietämiltä
ja matka jäi jotenkin kesken...muutama kilo on hiipinyt takaisin ja nyt lähden karistamaan niitä.
Mun ongelma on lähinnä se, että syön enemmän kuin kulutan. Herkut ei oo mun juttu muuten kun lauantaisin. Lautasmalli on kateissa ja annoskoot heittää häränpyllyä
ja liikkuminen ollut varsinkin talviaikaan niin ja näin. Sykemittari on kyllä ostettu ja turvallisempia polkupyöräkelejä odottelen...
Katsotaan kuinka keijukaisen käy
henski90
keskiviikkona, 3. helmikuuta 2010 klo 23:39
Heipsan!! Täällä kans yks, joka tavoittelee 70kg ja mielummin sen aliki.
Olen 20v, 163cm pitkä (tai lyhyt
) ja tällä hetkellä painan sen 78kg, eli massaa on tullu kerrytettyä pahan päivän varalle liikaki.
Liityin tänne tuossa muutama viikko sitte ja oon lisänny sen (sekä kasvavan koiranpentuni) ansiosta viikkoliikuntamäärääni ja aloittanut syömisen tarkkailun.
Melkein joka päivällä mulla kuitenki energia näyttää punaista ja useimmiten syynä tähän on, "liian vähän rasvaa" tai "liikaa proteiineja" joskus myös "vääränlainen rasva". Mietin vaan, että miten pitäisi syödä, että tämä rasvan määrä kasvaisi ja laatu pysyisi hyvänä? Oon jo alottanu laittamaan leivän päälle enemmän beceliä.
Mutta se ei yksistään riitä.
Tsemppiä kaikille!
tanni84
Lähtöpaino *82kg* Tavoite *70kg*
torstaina, 4. helmikuuta 2010 klo 08:33
Terve taas!
Jep, paino on mulla siis viikon aikana pudonnut 0,5kg
ja senttejä vyötäröltä kadonnut 2cm
! Tämähän oli hieno tulos! Kaikenlisäks, mulla on synttärit tänään!
Hyvä päivä siis tulossa! Nyt täytyy olla varovainen syömisien suhteen, kun tarvii kaikenlaista tarjota, ettei ite sorru mässäilemään kauheasti
Toki sallin itselleni jotain syödä, mutta ei mielin määrin.
Eilen ihmettelinkin miksi mulla teki mieli kauheesti jotain hyvää, kun tulin jumpasta..yritin vaan ajatella positiivisesti --> siellä kotona odottaa mun naminami auringonkukansiemenet
Auttoi ja olo meni ohi!
henski90:
mä neuvoisin sua etsimään täältä keskustelusta noita ruokapallukoita koskevia keskusteluita, saat varmasti hakemaasi vastausta. Lyhyesti sanottuna jos pallukka sanoo et liian vähän rasvaa, niin kokeile pähkinöitä syödä 20-50 grammaa, niistä saat oikeanlaista rasvaa. Vääränlaista rasvaa taas tulee esim juustoista ja lihasta. Siksi esim jauhelihankin kannattais olla vähärasvasta, koska se sisältää kovia rasvoja. Ja liikaa proteiineja, no vähän enempi hiilareita sitten
Toivottavasti vähän jelppasi
Mä tästä lähden aamupalalle! Hyvää päivänjatkoa kaikille vaan!
QueenTku
torstaina, 4. helmikuuta 2010 klo 10:01
Onnea tannille hienosta pudotuksesta ja senttien lähtemisestä sekä tietty SYNTTÄRISTÄ =)
risutintin
jokainen tallaa tyylillään ja tämä tyttö toivottavasti ensi kesänä kevyempänä!
torstaina, 4. helmikuuta 2010 klo 12:06
Muutamia samoissa lukemissa pyöriviäkin löytyy täältä palstalta, hienoa! Mitenkän on viikko kaikilla sujunut? Itse olen ollut tosi tyytyväinen syömisiin ja pallukatkin on melkein kaikki ollu vihreellä, paitsi tuo energia, että välillä on liian vähän rasvaa ja välillä liian paljon kokonaisenergiasta, mutta itsessään levitteitä ym en käytä, vaan oliiviöljyä ruoanlaitossa, joten kovaa, sitä väärää rasvaa tulee sit lähinnä juustosta, vaikken sitäkää syö ku muutamia siivuja päivässä.
Liikunta on tällä viikolla jäänyt pariin pienempään kävelylenkkiin ja puolentoista tunnin afrojazziin, kun meinaa nuo opiskelut ja työt tuottaa liikaa kiireitä. Seuraavan kerran täysin vapaapäivä minulla taitaa olla helmikuun loppupuolella, wau!
Onneksi töissä tulee liikuttua ja harjottelussa pompittua viiskerroksista rakennusta edes takas, niin hyötyliikuntaa ainakin tulee kerrytettyä.
Mulla on ongelmana ollu se, että hypin puntarilla montakin kertaa päivässä (?!) ja nyt yritän päästä siitä eroon, kun se ei mitään hyödytä, joten tällä viikolla oon käyny "vaan" aamuisin ja iltaisin puntarilla ja pikkusen näyttäs painokin tulleen alas neljässä päivässä. Tästä koitan päästä vielä eroon, että kävisin vain aamuisin ja sitten vaikka pari kertaa viikossa, niin en stressailisi turhaa.
Kohta taas harkkailemaan ja illalla kympin korvilla kotiin, ah!
risu
ihkuksi
läskit lihaksi :)))
torstaina, 4. helmikuuta 2010 klo 12:20
Huh kyllä voi parissa pienessä keksissä olla kaloreita
Käytiin kyläilemässä ja tietty maisteltiin kahvipöydän antimia (annoin itselleni luvan syödä hillitysti, ei siis huono omatunto) päätin kuitenkin et merkkaan kaikki ( ennen olen yleensä tehnyt niin et sit ku on joku tällanen juttu niin oon jättäny merkkaamatta) et näen miten se vaikuttaa pallukoihin ja muihin. Oli kyllä yllätys et miten paljon esim. domino keksissä on kaloreita...
Pitäähän sitä joskus herkutellakin, kun vaan pystyis jatkossakin pitämään herkuttelut järjen rajoissa
Tässä ketjussa oli nyt paljon uusia, jote tsemppiä kaikille uusille ja vanhoille 70 kg:n tavoittelijoille
karkkihimo
torstaina, 4. helmikuuta 2010 klo 14:02
Hei. Liityn joukkoonne.
Olen 23 vuotias tamperelainen kahden tytön kotiäiti.
Vaikeat raskaudet ja uudet elämäntilanteet, jopa masennus sai minut aikoinaan lihomaan. 58kg.. 98kg
Häissämme 4,5 vuotta sitten oli 70- 72 kg ja siihen tähtään loppuelämäkseni.
Paino tänä aamuan oli 84.4. Olen 163cm pitkä. Luin teidän muiden painoja ja ne olivat niin samaa luokkaa, että päätin liittyä ketjuunne.
Viime kesänä se painoin 98kg, joten paljon tuli ns. helposti alas. Mutta nyt tämä vuosi on ollut yhtä ylös alas menoa. Ja tahdon viellä kesäksi tiputtaa monta kiloa.
Tsemppiä ja ryhmän tukea kaipailen..
MaisaK
torstaina, 4. helmikuuta 2010 klo 15:22
Meikäläinen kävi eilen (taas) kilpirauhas- ja verensokerikokeessa, sillä mun paino ei taaskaan ole kuukausiin pudonnut, mennyt vain edes takaisin. Jos se kilon laskee, niin jo kohta pomppaa takaisin
Tosi tiukasti saa pitää kaloreista kiinni, mulla ei kestä mitään vapaapäiviä tämä ruokavalio. Jos verikokeista ei löydy selitystä, niin sitten on kai laskettava kaloreita vähemmäksi ja muutettava vielä enemmän tuoretuokaan päin tätä hommaa. Tosin en valmisruokia syö nytkään kuin ani harvoin. Kauhean ankaraa noudattamista tämä vaatii, ei mulla ennen ollut näin, mutta nyt keski-ikäisenä kyllä on vaikeeta. Ja yöllä näen unta täytekakuista ja herkullisista mustikkapiirakoista! Joskus palan sellaista olen ostanutkin, mutta sehän sitten heti kostautuu, vaikka ei pitäisi kertaherkuttelun hetkauttaa suuntaan eikä toiseen kun kohta 2 vuotta olen tätä työstänyt. Jokin tässä kuviossa mättää edelleen. Voiko tää tosiaan olla näin kovaa
Jaksamista kaikille, erityisesti "jumittajille"
henski90
torstaina, 4. helmikuuta 2010 klo 22:35
Heipsan taasen!
Pakko vastata tuohon
ihkuksi
lle että olen kuullut sellaisen hyvä neuvon, että herkutella saa ja keksiä saa syödä (kohtuudella)
kunhan ei ole täyekeksi
.
Tästä oon ite pitäny kiinni ja hyvä neuvo on.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
24
25
26
27
28