Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 70 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
70 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
...
338
339
340
341
>
tiina.mari
torstaina, 19. marraskuuta 2009 klo 18:32
milja90: kyllä noi onnistumisen tunteet vaan antaa motivaatiota PALJON! ite kans bulimiaa sairastanu välillä pahempana ja välillä lievempänä yhteensä 10v.
nyt täällä opettelemassa normaalin symömisen saloja !!!
tsemppiä!!!!!
Mallis
torstaina, 19. marraskuuta 2009 klo 19:33
Moi porukat! Täällä sinnitellään tai rämmitään edelleen. Viime viikot olleet melkoista jojoliikettä 71-72-73, ylöspäin enimmäkseen.
On nääs ollut kaikenlaista kestintapaista...seli...seli...
Nyt siihen tulee muutos. Paitsi tietysti huomisillan kestit.
Mutta rohkeasti tartun Elliaulin haasteeseen. Ensi viikkoon alkuun mennessä puolen kilon pudotus.
tiina.mari
torstaina, 19. marraskuuta 2009 klo 20:52
mulla on kans välillä heilahtanu plussalle noi kalorit aika reippaasti mutta se että en oo halaillu sitä pönttöä on mulle ainakin iiiso kannustus eteenpäin. seuraavana päivänä sitten otetaan takasin... tai ainaki yritetään
mutta ei mitään kitulinjaa. vaan ihan ohjeiden mukaan.
mä kun olin ERITTÄIN pahassa kierteessä ton kanssa että söin söin söin... seuraavan päivän join vaan kahvia... niin tottahan se seuraavana päivänä taas lähtee lapasesta.
mulla oli todella hyvä irtiotto tosta kun lähdin kanadaan työharjotteluun 3vkoksi. töissä kun ei voinut ahmia ja asuin siskoni luona joka on erittäin tarkka syömisistä niin sielläkään ei sitä ahmimista sit ollu. söin ruoka-aikoina ja terveellisesti.
tosin kun tulin kotiin... seuraava vko meni taas samoissa vanhoissa kuvioissa. mutta sen jälkeen kun tänne olen merkkaillut syömisiä niin kaikki on ollut ok.
Bahaya
Eteenpäin - sanoi mummo lumessa...
torstaina, 19. marraskuuta 2009 klo 22:48
Käviäsin myös jo vähän kurkkimassa tällä puolella...
Paino on nyt 75,3, joten vielä vähän aika 75 kilon tavoittelijoiden puolella.
tiina.mari
perjantaina, 20. marraskuuta 2009 klo 09:24
tuota tuota.... mä nyt hyppään tästä pois... kun seuraavat 9kk se paino nousee teet mitä tahansa. elikkä en nyt sinne 70 päässy... mut sitte 9kk jälkeen uus yritys!!!
Juulia29
lauantaina, 21. marraskuuta 2009 klo 00:13
Öitä kaikille
Elokuussa aloitin kilojen karistamisen ja ilmottauduin tännekkin. Syksyn aikana on tullut kovasti sairasteltua ja voimaa ei ole ollut painonhallintaan. Paino ei tosin ole kovasti noussutkaan mutta ei laskenutkaan. Paino tänä aamuna 73,5 kg. 76 kg näytti pari viikkoa sitten eli nesteitä ja ehkäpä hieman muutakin on jo lähtenyt hieman
ensimmäisen tavoitteen asetinkin 73 kg. Pienin askelin.. Tavoite varsinainen olisi 68 kg paikkeilla. Pituutta 166 cm. Ennestään tiedän että viihdyn noissa mitoissa. Olen nyt korvannut 1-2 ateriaa Herbalife-pirtelöillä. Olen välillä mukamas niin kiireinen, että parempi tuommoinen ateriankorvike kun saarioisten roiskeläppäpizza
. Kuulumisiin!
Bahaya
Eteenpäin - sanoi mummo lumessa...
lauantaina, 21. marraskuuta 2009 klo 12:02
Onnea Tiia Marille!
Itselläni ei ollut mitään vaikeuksia painon kanssa raskauden aikaan eikä imettäessä.
Mutta kun imetys loppui ja syöminen jatkui, niin sieltä ne kilot sitten kertyívät...
Juulia29
sunnuntaina, 22. marraskuuta 2009 klo 17:56
Sunnuntaita kaikille
Ihanan kevyt olo, kun on nesteen poissa
Olen korvannut 2 ateriaa päivässä herbalifen tuotteilla. Ne ovat kyllä ihan hyviä kiireessä ja jos kaapissa ei mitään sopivaa. Maistuvatkin hyvältä kun lisää jotain marjaa tai hedelmää. Nutrilettiä ja Allevoa kokeilleena sanoisin että maku eronomainen näihin verrattuna. Tänään lisäsin pirtelöön kiivin, persikkaa ja ananasta=> hyvää oli.
Illaksi pitäis mennä valmistamaan kanasalaattia hesburgerin tapaan. Toivon mukaan kiitoksena tästä perjantaina olisi -500 g viimeperjantain 73,5 kg lukemaan. Sitten olisikin ensimmäinen tavoite saavutettuna
Täsmä
maanantaina, 23. marraskuuta 2009 klo 08:27
Huomenta!
Mittari näytti tänään 700 g vähemmän kuin viikko sitten maanantaina. Täytyy olla erittäinkin tyytyväinen, viikonloppuun kun kuului myös pikkujoulut, joissa ei ruoassa ja juomassa säästelty.
Nyt taas arkeen, ja säännöllisempään ruokailuun. Työmatka taittuu kotiin päin kävellen (5 km) joten liikunta tulee vähän niinkuin vahingossa, ja samalla tulee tyhjennettyä ajatukset töistä ennen illan askareita.
Tsemppiä kaikille tulevaan viikkoon!
kissanhäntä
maanantaina, 23. marraskuuta 2009 klo 10:04
Hei! Pääseekö mukaan!!
Olen ikuinen jojottelija, ja alkuvuodesta sain jo 6 kg pois suht helpolla - ruokavalion muutoksella, mutta nyt surukseni nuo kaikki on jo tullut takaisin ja taas ollaan 75kg:ssa.
Pituutta minulla on 165cm ja tavoite on saada paino tuonne 67-68 kilon paikkeille. Ei laihdutuskuurilla vaan pysyvällä ruokatapojen muutoksella!!
Liikkuminen on ollut jäissä, mutta muutama viikko sitten hajosi selkä, ja nyt on motivaatiota liikkua... kävelyä, kuntosalia ja uintia olen suunnitellut. Etsin myös netistä selkäjumppaohjeita ja löysinkin tosi kivantuntuisen ohjeen. Sen selkäjumpan tein eilen illalla ja ihan kuin olisi selkä paremman oloinen tänä aamuna...
Kiva jos pääsen tähän remmiin mukaan!!
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
...
338
339