Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 70 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
70 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
153
154
155
156
157
158
159
...
338
339
340
341
>
Aava Linnea
sunnuntaina, 26. syyskuuta 2010 klo 09:18
Tänään ei ollut punnintapäivä, mutta uteliaisuus voitti ja hipsin kuitenkin katsomaan, miten homma edistyy. Ja *tadaa*: 72,1 kg eli -1,4 kg! Ja kyllä kyllä, nesteitä mahtaa olla tai tavallista painonheittelyä, mutta olihan se siitä huolimatta hieno alku aurinkoiselle (ja valitettavan työntäyteiselle) päivälle. Nauttikaa auringosta, jos voitte!
Miuuku
maanantaina, 27. syyskuuta 2010 klo 08:07
Huomenia
En sitten taaskaan ole saanut aikaiseksi kirjoitella ja nytkin olisi oikeastaan jo kiire pesulle. Käväisin heittämässä 45minsan fillarilenkin ja töihinkin pitäisi kympiksi ehtiä
Paino putoaa hitaanlaisesti
ja vatsa ei toimi kunnolla
Hain kyllä apteekista 'avustavaa'
muttei auta ja pellavansiemenrouhekin on käytössä... No ehkä se tästä taas pikkuhiljaa iloksi muuttuu
Ilmat ainakin ovat olleet mitä ihanimmat. Onhan välissä ollut niitä harmaan sateisia päiviä, kun ei oikein päivää yöstä erota, mutta paljon on ollut myös ihanan auringonpaisteisia ja jopa todella lämpimiä päiviä
Nyt kiiruusti toimiin, että ehtii töihin.
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille
spooky mama
maanantaina, 27. syyskuuta 2010 klo 09:51
Jepujee, kilo pudotusta viikossa!
Nyt vaan iski lopulta se flunssa
Aivan veto pois. Ei siis tarvi kuvitellakaan liikuntaa pariin päivään. Mut kai tää tästä sit taas.
Mukavaa päivää kaikiklle ja pysykäähän terveinä!
mimmu71
keskiviikkona, 29. syyskuuta 2010 klo 12:25
Hei kaikille,
palailen tänne taas, olen tän alkusyksyn ollut kirjailematta syömisiäni ja tekemisiäni ja ollut myös punnitsematta itseäni. Kauhistuttaa vähän, mutta pakko mikä pakko. Jos ja kun mulla ainakin tuli sellainen en jaksa tsempata olo- niin pieni pesäero on tehnyt ihan hyvää. Koitan siis edelleen pudottaa painoa, mutta arki, perhe, työ yms vievät välillä aikaa niin ettei olevinaan kerkee tänne kirjoittelemaan.
On silti ihana lukea kaikkien kuulumisia, huomaan että monta tuttua nimimerkkiä on kadonnut jonnekin, eli varmaan sinne alempiin painoluokkiin, Onnea !
Mulla siis paino siinä 75 kg paikkeilla ollut lähes koko kesän, ja tavoite ekaksi alle 70 kg-
Hyvää keskiivikkoa kaikille
Bahaya
Eteenpäin - sanoi mummo lumessa...
keskiviikkona, 29. syyskuuta 2010 klo 23:49
Tänä aamuna 73,8! Vow
Miuuku
torstaina, 30. syyskuuta 2010 klo 06:28
Torstai aamua
Painoa oli vähän taas lähtenyt, ollen nyt tasaluku
Roikun kuitenkin tässä ryhmässä vielä sen kahden kilon verran, joka minulla on alkuperäiseen tavoitepainooni. Ja jos sitten vielä ( ja mitä todennäköisimmin) jatkan, niin vaihdan vasta sen jälkeen 65kg:n tavoittelijoihin.
Olen tässä vähän hemmotellut itseäni. Alunperin olin suunnitellut hiustenleikkauttamista vasta tavoitepainossa, mutta koska se on varsin lähellä ja koska mitta tuli täyteen ohuesta 'hiirenhännästä', niin käväisin eilen kampaajalla ja hiuksista tuli lyhyet
mutta tosi kivat
Kumpa vaan osaisin itse laittaa niin kauniisti tai edes sinnepäin, kuin se nuori kampaajatyttönen
Alan opetella
Kävin myös hierojalla... Ollutkin viime aikoina monesti päänsärkyä ja olen varsin kroonikko niskahartiakipuineni... Sanoi se hierojapoika, että varsin on kireä mun hartia -niskaseutu
muutaman kerran siis on vielä käytävä hierotuttamassa.
Nyt kiireenvilkkaa valmistautumaan töihinlähtöön!
Mukavan aurinkoista päivää kaikille
Miuuku
perjantaina, 1. lokakuuta 2010 klo 08:00
Minä taas!!!
Pakko vaan vähän hehkuttaa
Nimittäin ... paino on alle 70kg... tämän verran olen painut viimeksi vuonna -92, tunnen saaneeni itseni ja 'nuoruuteni' takaisin
Vaan eipä nuolaista jne
matkaa on kuitenkin vielä taivallettavana 1,8kg:n verran.
Oikein ihanaa perjantaita ja alkavaa viikonloppua
Bahaya
Eteenpäin - sanoi mummo lumessa...
perjantaina, 1. lokakuuta 2010 klo 09:54
UPEAA Miuuku!
Minulla on sama tavoite (siis alle 70:n pitäisi päästä). Ja minulla taitaa olla vielä kauemman aikaa siitä, kun viimeksi niin vähän painoin. Tämä tsemppaa minuakin (kun välillä on vähän vaikeaa
)
Riri_
perjantaina, 1. lokakuuta 2010 klo 11:28
Heippa taas!
Olen kirjoitellut varmaan elokuun lopussa viimeksi tänne! Siinä vaiheessa vaihtui duuni, firmasta toiseen, kokopäivästä osa-aikaiseen, alkoi opiskelu, ja on vaan ollut niin sata rautaa tulessa ja taas ollut sellaista aikataulujen ja itsekurin opettelua ihan pelkästään jo koulun ja töiden yhteensovittamisten kanssa. Sen lisäksi muutin poikaystävän kanssa yhteen. Eli kirjoittaminen ja merkkaaminen on ollut vähän jäissä ja ei ihan prioriteettilistan kärjessä
Myös ollaan nautittu tästä, että illalla voi yhessä syödä jotain ja tehdä ruokaa. Ihan perusruokaa, mutta näin uusavuttomana joku perusruokakin tuntuu superherkulta
Täällä junnaillaan ihan syystäkin samoissa painoissa. En ole kiinnittänyt tässä kuussa erikoisemmin huomiota omaan syömiseen tai sen terveellisyyteen. Niin kuin joku täällä sanoikin, myöskin junnailu ärsyttää, ja ihan motivaation vuoksi olisi pikku kutina rykäistä nyt vähän hätäisempi "dieetti". Siinä hengessä tämä viikko ainakin on mennyt. Mutta ei mitään överialhaisia kaloreita, enemmänkin katson, ettei tule mitään turhaa otettua. Nälkää ei ole ollut, ja olen vaihtanut joitakin tuotteita/välipaloja jne proteiinipitoisimpiin. Ymmärrän kyllä, jos ihmetyttää, että mitä järkeä tällaisissa "Kuureissa" on, mutta itselleni tämä on lähinnä henkinen juttu. Olisi juuri motivaation ja tsemppauksen takia ihana nähdä, että oma kroppa reagoi syömiseen, kun nyt on tuntunut siltä, että mitä ikinä syö, niin samoja lukuja tulee, ja kahden kilon sisällä liikutaan. Katsotaan, miten tästä
Se olisi NIIN mahtavaa, jos saisi alle 70 kg, niin huomaisi, että kyllähän se rasva tästäkin kropasta liikkeelle lähtee kun sen vaan töytäisee liikkeelle
Nyk. kg siis 72,2
josane
perjantaina, 1. lokakuuta 2010 klo 17:12
heippa, tulen tuolta 75 pinosta nyt tänne
paino ollut tämän viikkoa 74,7kg ja rupeaman alussa heinäkuussa painoin 81kg, matkaa on vielä 10kg tiputettavaa että olisin normaalipainossani, mutta nyt kun saisi tämän tahdin pysymään niin jouluksi olisi kutosella alkava paino
sitä toivoen! kolme ihanaa lastani tosin pitää huolen kiireestä
Sivu:
<
1
2
3
4
...
153
154
155
156