Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 70 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
70 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
152
153
154
155
156
157
158
...
338
339
340
341
>
Aava Linnea
tiistaina, 21. syyskuuta 2010 klo 21:08
Tervetuloa vaan joukkoon iloiseen kaikille uusille!
Itselläni tämän viikon saldo oli pyöreä +/- 0,0 kg. Ärsyttikö? No kyllä vähän, pakko myöntää. Viime kevättalvena laihdutus lähti tosi hyvin käyntiin ja jo ensimmäisellä viikolla tuli tuloksia yli puolen kilon verran, joten odotin ja salaa toivoin, että nyt homma lähtisi rullaamaan ihan yhtä helposti. Kaipa se on totuus taas kestettävä ja toivottava, että ensi viikolla tulokset ovat paremmat. Tässä on tosin heti huomenna useammat kissanristiäiset, eli voi tuottaa vähän vaikeuksia...
Kärsimätön on ihmismieli, voi kun sen perässä kroppa pysyisi
spooky mama
tiistaina, 21. syyskuuta 2010 klo 23:40
Tervetuloa uusille!
Nyt alko meikäläisellä tiukka parin viikon puserrus. Olis nimittäin 2,5 viikon päästä ystävän häät, ja erästä vanhaa mekkoa tuossa sovitin pari päivää sitten jonka ajattelin laittaa. Kyllähän se jotenkuten päälle menee, mutta kovin on piukee
Nyt siis äkkiä painoo pois!! Olis nimittäin kiva siellä juhlissa istuakin
Enkä halua et mekko ratkee kesken illan
Eli siis pari-kolme viikkoa tiukemmalla dieetillä, kaloreita pienemmäks, ei herkkuja, vähän hiilareita, paljon liikuntaa mielellään joka päivä. Viimisellä viikolla saatan jopa turvautua pussikeittoihin jos on pakko
Mutta siitä en nyt kovin innostunut ole
Sitten taas kun juhlat on juhlittu, jatkan tätä hitaampaa tyyliä. Toivottavasti sitten jo tuolla 65 kilon tavoittelijoissa
Bahaya
Eteenpäin - sanoi mummo lumessa...
keskiviikkona, 22. syyskuuta 2010 klo 08:32
Aava Linnea - minäkin tosiaan sain ensin alkuun neljä kiloa pois suit sait, mutta nyt etenee toooodellllla hitaaaaasti. Usein on ollut noita +/- viikkoja. On vaan tarvinnut pitää mielessä suunta - hitaasti, mutta varmasti.
Itselläni ei ole väliä, minä päivänä tavoitteiseeni pääsen - olkoon vaikka vuosi. Uskon, että hitaasti edeten painonhallintakonstit menevät paremmin elämäntapoihin asti ja sitten ei tule kilot myöhemminkään takaisin.
tt66
Alku aina hankalaa...
keskiviikkona, 22. syyskuuta 2010 klo 09:44
Hei,
Samat sanat. Nyt olen toista viikkoa ollut tarkkana, mutta mitään ei tapahdu. Olen sitä mieltä, että kalorit on liian "anteliaat" tässä kiloklubissa. Minullakin on laskettu päivän saldoksi miltei 1900 kcal! Jos sitä noudattaa, niin paino pysyy entisellään, mutta ei tällä määrällä painoa pudoteta. Saldo tulee päivittäisestä reippaasta liikunnasta, mutta on mielestäni silti liikaa. Joku kertoi jossakin vaiheessa tässä ketjussa samasta huomiosta ja nyt alan kyllä uskoa siihen.
Hitaasti pudotettu on pysyvää...mutta ihmismieli on kärsimätön ja ainakin itse olen kallistumassa kohta johonkin "starttiratkaisuun", joka panisi jotakin edes liikkeelle.
Siinä päivän purkaus...
kun vähän alkaa jo nyppiä tämä 73-74 kg välissä poukkoilu. Ei millään mene 70 rikki. Kohta on jo p sykologinen este vissiin!
tt66
Ellutar
keskiviikkona, 22. syyskuuta 2010 klo 13:41
Onnea pudottaneille ja tsemiä kaikille syksyiseen päivään!
Mulla pitkästä aikaa oikein kunnolla plussaa, melkein kilo... vähän harmittaa, mutta toisaalta oon tyytyväinen, ettei enempää. Oon ollu kipeänä ja vieläkin puolikuntoinen, joten liikunta jäänyt vähemmälle ja ruoka kuitenkin maistunut (ja monet ylimääräiset herkut
)
Mutta tästä se taas, eikös niin? Aurinkokin välillä näyttäytyy, nyt vaan porkkanaa ja appelsiinia napaan, jotta kunto taas palautuu!
Astamyrsky
perjantaina, 24. syyskuuta 2010 klo 11:21
Minulla ollu tämä syömisten merkkailu todellakin ihan jäissä. Ajatuksissa kuitenkin..Tällä hetkellä on vaan niin niin kiireistä ja niin kiireistä että ei ole ollu aikaa vaikka istahtaa tähän ja merkata. Olen sairastellut ja ollut sairaalassakin. Puntarilla en ole käynyt mutta uskoisin lukeman aika samoissa olevan kuin pari viikkoa sitten. Nyt vkl reissuun ja sitten alkaa elämä rauhoittua...Ihanaa,..ja sittenhän olen täällä han riesaksi asti
Jokohan
perjantaina, 24. syyskuuta 2010 klo 15:25
Mä pääsin tänne, mahtavuutta! Keikuin siis 75-alkuisissa koko viikon, mutta tänään punnituspäivänä tussahti piirun verran alle 75 kilon. Ja kaiken kukkuraksi sain ekan kympin nujerrettua. Oooon niiiin iloinenenen!
solveigg
perjantaina, 24. syyskuuta 2010 klo 21:20
Onnea Jokohan! Mullakin meni kymppi rikki että pätkähti! Taidetaan tosiaan mennä samaa tahtia. Minä tosin olen sairastellut puolet viikosta enkä ole voinut syödä paljoakaan tosi kipeän kurkun vuoksi.
spooky mama
lauantaina, 25. syyskuuta 2010 klo 11:00
Paljon onnea Jokohan ja solveigg!!!
Tosi hieno saavutus!
Mulla tuo viiden kilon pudotus alkaa olla lähellä
Sekin jo tuntuu hienolta, mutta matkaa on vielä paljon.
Vihdoin?
sunnuntaina, 26. syyskuuta 2010 klo 09:09
Minä toivon salaa, että painaisin jouluna 68... (nyt 73) Loman jälkeen 2kk töissä on tuonut kilon takaisin, mutta nyt otin taas itseäni niskasta kiinni ja aloitin merkkailut. Ruokapäiväkirja on NIIN hyvä työkalu! Luulisi, että vähitellen menisi selkärankaan mitä voi syödä ja kuinka paljon, mutta ainakaan puolessa vuodessa näin ei ole käynyt. Mukavaa sunnuntaipäivää, kanssasisaret!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
152
153
154
155
156