Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 70 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
70 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
150
151
152
153
154
155
156
...
338
339
340
341
>
tiina.mari
maanantaina, 13. syyskuuta 2010 klo 16:21
heipä hei! tänne kuuluisin. ensimmäinen tavote on tuo 70kg.
perjantaina paino oli 77,4 että matkaa on. ja vielä pitäis mennä paljo alaspäin ton 70 jälkeenkin. mutta... hiljaa hyvä tulee.
tällä kertaa tämä on elämäntapojen muutos. ei laihdutuskuuri. yritän löytää itselle sopivat ja terveelliset elämäntavat.
liikunta on haasteellinen juttu. olen yksin 8v 3v ja 7vko poikien kanssa. kolmen mukulan kanssa on tekemistä ja yksin salille tms pääsystä saa vaan haaveilla. valitettavan usein sitä illalla lösähtää telkkarin eteen ja hamstraa viereen kasan herkkuja...tai mitä tahansa mitä voi mättää saadakseen paremman olon (mitä ei sillä tavalla tule)
sekottaa tämä avioliiton sekava tila omaa päätä sen verta että paljo muuta sinne ei mahdu.
mutta sisulla eteenpäin!!!!
Aava Linnea
tiistaina, 14. syyskuuta 2010 klo 08:10
Morjes!
Täällä olen taas, vaikka näinhän ei pitänyt käydä... Viime keväänä täällä 70 tavoittelijoissa pyörin ja pääsinkin juuri sen alle, kun kohdalle sattui kaikkien aikojen hellekesä (lue: jäätelökesä). Olin tietoisesti jättänyt kiloklubin käytön kesäksi, sillä menin porukoitten luokse kotiin enkä siis saanut syödä mitä halusin, vaan mitä eteen kannettiin. Onhan se huono tekosyy, I know. Paino pompsahti takaisin 73,5 kiloon, joten tässä sitä taas ollaan, uuden ryhtiliikkeen alussa.
Syömisten tarkkailu alkoi jo viime viikolla, mutta liikunta saa odottaa ehkä ensi viikkoon, sillä nyt kärsin pienestä maalihuurujen aiheuttamasta nuhasta. Itse asiassa odotan innolla hikiliikuntaa, kun se kesällä jäi milloin mistäkin syystä vähemmälle.
En ole vielä ehtinyt lueskella, ketä täällä nyt pyörii, mutta toivottavasti viime kevään kasvot ovat jo siirtyneet seuraavaan ryhmään tavoittelemaan sitä kultaista 65:ä. Tsemiä kaikille (eikä vähiten itselleni
) ja C U L8ER!
Aava Linnea
kesäinen85
tiistaina, 14. syyskuuta 2010 klo 09:33
Minä se en ikinä pääse tuohon seittemäänkymppiin!!! Alakaa usko jo loppua
vaikka piiiitkään oon jo yrittäny..liikun kuin hullu, ja herkkuja en enää syö eikä silti tapahdu mitään!! Hyvin alkoi tiistai-aamu..
tt66
Alku aina hankalaa...
tiistaina, 14. syyskuuta 2010 klo 23:00
Hei
Aava Linnea kuulostaa tutulta!Valitettavasti täällä vielä pyörin. Tilanne on jumissa, motivaatio heittelee ja nyt justiinsa ihan heikoilla. Painoa on tullut lisää ja nyt alkaa kohta 75 kg paukkua rikki. Aika hurjaa, tammikuussa aloitin muka tiputtamaan ja silloin lähtöpaino oli kaamein ikinä, 73 kg. Että nyt sekin on ylitetty vaan toiseen suuntaan. Tänäänkin vedin leivosta, kun naapurin rouva toi! Ja ihan hirveenä menee makeisia. Riippuvuus on aivan valtava. Että näisä tunnelmissa tässä. Ankarasti ottaa aamuisin päähän, kun on niin saamaton nahjus!
tt66
spooky mama
tiistaina, 14. syyskuuta 2010 klo 23:22
Moikka vaan kaikki uudet ja vanhat!
Herkkujen mieliteosta voisin omalta osaltani sanoa, että mulla heti jos oon ollu päivän tai useamman päivän liian vähällä ruualla, niin heti tekee herkkuja mieli. Tuollahan se eräässä artikkelissakin luki että useimmiten makeanhimo on yksinkertaisesti nälkää, vaikke sitä aina näläksi tunnistaisikaan. Mulla auttaa kun pidän ateriarytmistä kiinni ja syön tarpeeksi paljon, niin ei tule pahoja mielitekoja. Toinen tärkeä asia olis tietenkin että niitä herkkuja ei olisi kotona ollenkaan
Koska en niitä kyllä kaupasta hakemaan lähde, mutta jos niitä pöydällä lojuu niin välillä kiusaus käy liian kovaksi.
tiina.mari: Osaako 3-vuotiaasi jo pyräillä? Itse olen nimittäin nyt päässyt hyvin lenkille kun 3v. pyöräilee ja 1v. rattaissa.
Tilasin myös zumba dvd:n
jota ajattelin pienemmän päiväuniaikaan koittaa harrastaa. Tietenkin päiväunien aikana pitäis itsekin levätä ja kotitöitä hoitaa, mutta silloin tällöin. Viihtyykö vauvasi hereillä vaunuissa? Ettei aina tarvitsisi päiväuniaikaa lenkkeilyyn käyttää.
tiina.mari
keskiviikkona, 15. syyskuuta 2010 klo 09:11
Spooky: valitettavasti ei osaa vielä. ollaan harjoteltu kyllä mutta hauskempaa on vaan tehdä äkkipysähdyksiä painamalla jarrua.
mutta ostin eilen nyrkkeilysäkin ja se pitäis nyt saada kattoon niin siinä saa sitten liikuntaa ihan kotonakin. haaveillu tosta oon jo vuosia.
zumba kans kiinnostais ja netistä oon yrittäny ladata mutta tietenkin niistä puuttuu pätkiä jotta mielummin ostais dvd:n.
vauva nukahtaa vaunuihin ja oon pari kertaa ollu juoksemassa (lyllertämässä
) vaunujen kanssa kun isommat pojat on ollu mummolassa kylässä. mutta ton 3v:n kanssa tosiaan ei juoksemaan tai edes reippaaseen lenkkeilyyn pääse.
Ellutar
keskiviikkona, 15. syyskuuta 2010 klo 10:22
Heippa!
Heiluin kevään lopulla täällä, mutta kävin välissä hakemassa ponnua tuolta 75 tavoittelijoista.. Nyt paino ollut pari viikkoa alle 75, joten siirryn takas tänne
Toivottavasti sää nykyisestä vähän kirkastuisi, mukavaa keskiviikkoa kaikille ja vihreitä palloja / neliöitä!
vaikea_ihminen
keskiviikkona, 15. syyskuuta 2010 klo 11:04
Moi!
Jokohan sitä itekki uskaltas liittyä tähän ketjuun.. Alotin noin 5viikkoo sitten täällä kiloklubissa ja eka viikon aikana lähti 2kg sitte kuukauteen ei paino tippunu yhtään, senttejä kuitenki vyötäröltä lähti jonkun verran.. mainas jo usko loppua koko touhuun mutta nyt vihdoin viikossa oli lähteny toiset 2kg.. eli ennää 5kg tavotteeseen joka on 69kg ja enemmänki saa lähteä jos on lähteäkseen.. Ens kesänä vietetään häitä ja se onki hyvä motivoija laihtumiseen.. Raskauskilot alkaa olla jo poissa mutta ennen raskautta kerkis kertyä vähän ylimääräistä eli toi 5kg mikä on saatava kyllä pois.. Oon kyllä ollu tyytyväinen tähän kiloklubiin kun kuitenki ei tartte nälässä elää ja aina vkoloppusin pidän herkuttelupäivän enkä edes viitsi merkata sen päivän ruokailuja kun pallot on jo valmiiks punasella ni mitäpä sitä mieltä pahottaan kauhialla kalorimäärällä
senttejä on vyötäröltä lähteny koko kiloklubin käytön aikana 8,5. Nyt jaksaa taas tsempata ku jotain onki tapahtunu.. Aina oon ollu kova liikkumaan (paitsi raskausaikana) eli liikunta ei tuota tuskaa vaan päin vastoin
ruokailu on ollu mulle ongelma ku oon syöny ihan väärin ja luultavasti liian vähän eli oon yks säästöliekillä eläjä ollu tähän asti.. Mutta nyt on elämänmuutos alkanu tuottaa tulosta, vihdoinki
tästä on hyvä jatkaa ja tsemppiä kaikille samassa veneessä oleville
Sindiana
lauantaina, 18. syyskuuta 2010 klo 07:44
Nyt on pakko ottaa itseäni niskasta kiinni! Säälittävää että olen ollut täälä ketjussa jo tyyliin maaliskuusta lähtien xDDD. Paino on ollut alimmillaan jo 73, mutta nyt se on taas salakavalasti noussut 75-76kg. Nyt se lähtee laskuun, että pääsen täältä pois
Tavoitteena on sanoa viimeistään tämän vuoden lopussa hei hei tälle ketjulle
6kiloa kun saisin pois, niin olisin normaalipainoinen
Nyt vain jostain pitää saada se kuri, etten söisi kokoajan herkkuja.
Aava Linnea
lauantaina, 18. syyskuuta 2010 klo 13:41
Moi Sindiana!
Mie muistankin siut viime keväältä. Iteasiassa on palttiarallaa sama tavoite kuin sinulla: kyllä jouluun mennessä on oltava alle 70 kg. Veikkaanpa, että se on meille ihan mahdollinen! Tsemiä
Sivu:
<
1
2
3
4
...
150
151
152
153
154