Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 70 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
70 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
141
142
143
144
145
146
147
...
338
339
340
341
>
Miuuku
perjantaina, 20. elokuuta 2010 klo 08:47
Huomenia
Vaikka olen ollut todella kipeänä (erittäin harvinaista minulle) tämän viikon ja harmitus siitä, ettei kertakaikkiaan ole kyennyt liikkumaan on ollut valtava, niin paino on laskenut
Ja minä kun en koskaan, lukuunottamatta oksutautia, ole niin kipeä, etteikö ruoka maistuisi
Tiputin vaan vähän kaloreita näiltä päiviltä, kun ei liikuntaa pysty tekemään ja se varmaan on ollut ihan järkevä ratkaisu. Näissä mitoissa en ole ollut sitten vuoden 2006. Olo on mahtava! Ja enää tavoitteeseen matkaa 5.9kg...
Lekuriin olen tänään menossa, sillä ei auta, ei tunnu tämä tauti talttuvan ihan vaan itsekseen... Tai olisihan se ehkä voinut, jos olisin levännyt, enkä käynyt vaan sitkeästi töissä tähän asti. Eilen palvaverissa 'raakuin' äänellä, jota ei todellakaan tunnistanut meikäläisen ääneksi
Ja yskin yskin yskin... toiset meinasivat jo todenteolla hermostua ja mua kyllä nolotti... mutta, kun aamulla kotoa lähteissä ei tuntunut niin pahalta... Tänään sitten suosiolla päätin jäädä kotiin... vaikka ääni on jo hippusen parempi ja yskäkohtauksetkin ehkä vähän miedompia...
Toivon, että kun viikonlopun vielä huilaan liikunnasta, niin maanantaina sitten pääsisi taas 'tositoimiin'
Mukavaa perjantaita!!!
mimmu71
perjantaina, 20. elokuuta 2010 klo 09:49
Huomenta kaikille,
Mulla loma teki temput ja liika syöminen tietysti, nyt on plussaa tullut 900 g. Eli paino on 75,9 kg. Ja tavoitteeseen n. 60 kg vielä huima matka.
Rohkeasti vain alan taas pudottamaan ja tavoitteena on nyt että ensi pe paino on 74,9. Haluan heti ton 900 g ja 100 g lisää pois. Kova tsemppi päälle, että motivaatio pysyisi. Lomailu on kivaa, mutta minä en ainakaan näköjään osaa säädellä syömisiäni lomalla ollessani. Tota säätelyy vaikeutti tietty kun joutui puolet ajasta makoilee hotellilla kipeän muksun kera, mutta ois tietty voinu enenmmän miettii mitä sitä suuhunsa laittaa. Enkä varmaan normaalipainossa olisikaan tollaisesta heitosta kovin huolissani, mutta nyt kun yrittää laihduttaa niin kyllä sitä on itselleen vihainen kun tulee takapakkia.
Voimia kaikille ja hauskaa viikonvaihdetta.
Miuuku
lauantaina, 21. elokuuta 2010 klo 06:35
Hyvää lauantai huomenta
Lentsu alkaa kai pikkuhiljaa helpottaa, vaikka kyllä eilen vielä oli aika kurja olo, mutta nyt vaikuttaisi paremmalta. En tänään vielä liikkumaan uskalla alkaa, mutta huomiselle ajattelin jo pientä pyörälenkkiä. Pakko sanoa, että vanhassa sanossa "Ei niin pahaa, ettei jotain hyvääkin" on totuuspohjaa: Vaikken ole päässyt liikkumaan, onkin paino yllättäen tippunut hurjan vauhdikkaasti
Eli siitä toki olen iloinen, koska välillä se tippuminen oli hyvin hyvin nihkeää ja helteellä tuli takapakkiakin, kun nesteet kertyivät kehoon.
Ihanaa ajatella ja huomatakin, että ihan kohta on jo BMI:n mukaan normaalipainoinen... Tosin läskiä on edelleen ihan rutkasti, ja sitten kun malli on se mikä on, että reidet ja pepa ovat pyöreät oli sitten lihava tai hoikka (olen nimittäin ollut molempia...) ja tässä iässä ei näköjään kiinteydy enää samaanmalliin, kuin nuorempana
ja sehän vaan todistaa taas sen, että saavutetun painon ylläpitämiseksi ja kudosten kiinteytymiseen tarvitaan entistäkin enemmän liikuntaa, kun itse painonpudotusvaihe on takanapäin.
Nyt pitää lähteä suihkuun ja kampaajalle
Oikein lämpöistä elokuun lauantaita ja vihetäviä pallukoita kaikille!
PS. Harmittaa, kun Suurin pudottaja loppui! Se oli minulle suuri kannustin... onneksi sentään tällä kertaa nainen voitti!!!
Tellervo Apilaheinä
Juhannuksena 38 lasissa!
sunnuntaina, 22. elokuuta 2010 klo 07:45
Hihii!
Vaaka näytti aamulla 70,4 kg!
Kohta minä häippäsen täältä 65n ryhmään!
Toukokuusta ja raskauden jälkeen on lähtenyt -6kg ja matka jatkuu vielä lisää -12 kg.
Tsemppiä vaan kaikille kanssa siskoille ja veljille!
Miuuku
maanantaina, 23. elokuuta 2010 klo 06:47
Maanantaista huomenta
Sairaus on vihdosta viimein selätetty
Voimat ovat kyllä viikon sairastelun jälkeen minimissä, mutta tänään aloitan pikkuhiljaa taas kuntoilun... Odotan malttamattomana
Paino on tippunut yllättävän paljon sairastelun aikana, tarkoittanee siis sitä, että lihaksista on lähtenyt
No toki se kannustaa omalta osaltaan sekin kun paino tippuu. Kaikki vanhat 'sitku' vaatteeni mahtuvat päälle ja siitä olen niin niin onnellinen!!! 5.1kg on tavoitteeseen...*Nälkä* on tosin tässä vähän kasvanut ja pienesti olenkin miettinyt tavoitepainon laskemista vielä muutaman kilon verran alaspäin, eli 65kg, mutta luulen, että alkuperäinen on kyllä ihan hyvä... Katsotaan, kunhan ensin sinne asti päästään! Ja sinnehän PÄÄSTÄÄN!!!
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille
« Muokattu viimeksi: maanantaina, 23. elokuuta 2010 klo 06:55 muokkaaja: Miuuku »
HannaK-77
maanantaina, 23. elokuuta 2010 klo 07:04
Tervehdys teille!
Ilmoittaudun mukaan porukkaan!
Olen 33 v, lapset 2,5 ja 4,5 v. "Se tavallinen tarina", eli olen ollut aina normaalipainoinen, kunnes raskaudet ja kotiäitivuodet toivat lisäkiloja vaikka muille jakaa.
Olin ennen hyvin järkevä ruokailija ja liikuin ahkerasti, molemmat tavat ovat valitettavasti jääneet. Nyt olisi tarkoitus metsästää ne takaisin.
Paino nyt 76 kg, tavoitteena jossakin kaukaisessa tulevaisuudessa olla taas 60-65 kg:n painoinen. Tavoitellaan nyt ensin 70 kg ja katsotaan miten kauan siihen menee.
Olen ostanut crosstrainerin, josta olen aina salillakin tykännyt. Sillä nyt veivannut parina iltana lasten nukuttamisen jälkeen, kivaa ja hiki lentää! Lisäksi sauvakävelyn olen aloittanut ja pyytänyt naapuria vakituiseksi lenkkiseuraksi. Tällä viikolla pitäisi ilmoittautua kansalaisopiston aerobiciin, se on tosi huokea ja ihan hyvä tunti oli ainakin ennen vanhaan.
Colosseum
maanantaina, 23. elokuuta 2010 klo 08:09
Maanantai kosahti täälläkin päälle. Kauhunhuudot vaa'alla aiheuttivat sen, että nyt tarttis tehdä jotain. Olen 34 v, äiti myöskin, ja pudottanut jo 83 kilosta 72 kiloon verran pv-ryhmässä. Nyt on paino alkanut hiipiä nousuun, joten kohta on kevään ponnistelut hukkaan heitettyjä. Harmittaa, että p-vartijat lopetti. Se systeemi sopi mulle hyvin ja tarkoitus oli tällä kertaa jatkaa tasapainoiluvaiheeseen asti. En oikein innostu tuosta xtravaganza-uskonnosta. Tosin en kyllä ole kokeillut, mutta se mainonta jo pistää yökkimään testiryhmineen ja pussikeittoineen (käsityksiäni saa oikaista, jos jollain on oikeaa tietoa asiasta).
Mutta, kiloklubiin: Paino oli tänä aamuna kesän syömisten jälkeen 74,0 ja tavoittelen 68. En usko, että sen alle mulla on realistista edes yrittää, olen niin "hyvä" syömään. Tuon 68 ehkä pystyisin pitämään, jos onnistun muuttamaan syömätottumukset terveellisemmiksi. Syksyn aikana on tarkoitus alkaa kunnolla taas myös liikkua. Jospa tämä tästä. Eli samat ideat on kuin HannaK:lla.
Persikka
maanantaina, 23. elokuuta 2010 klo 08:23
Mä kävin myös vaa'alla tänä aamuna ja nyt saa riittää painonnousu. Tavoitteena on saada paino laskemaan 10 kg eli 80:sta 70:een.
Olen 45-vuotias, kolmen lapsen äiti. Lapset eivät ole enää ihan pieniä (nuorin aloitti ekan luokan), joten olen jo parin vuoden ajan päässyt hyvin liikkumaan.
Käyn juoksemassa, kuntosalilla, uimahallissa ja jumpassa sekä pyöräilen töihin osan vuodesta. Liikunta ei ole kuitenkaan painooni vaikuttanut juuta eikä jaata (kunto on toki noussut), koska en ole syömisiäni pystynyt riittävästi rukkaamaan.
Nyt olisi tarkoitus katsoa saanko tällä systeemillä syömiset kuriin.
tt66
Alku aina hankalaa...
maanantaina, 23. elokuuta 2010 klo 08:40
Huomenta vain!
Tutunlaisia tarinoita. Olen nyt viikon tässä pyörinyt uudella yrityksellä (aikaisempi oli tammikuulla). Ei vielä eka viikko lähtenyt hyvin käyntiin. KAtsotaan mitä tämä vk tuo mukanaan. Liikunta ei näytä tosiaan riittävän, kyllä se kallistuu se säätö minulla tuonne ruokakupin puolelle ja erityisesti karkki ja keksi yms. napostelu osastolle. Tässä kiloklubissa on ollut hyvä realisoida se, kuinka paljon napostelut tuo kaloreita. Helposti menee 3000 rikki, jos vetelee mokkapalaa ja suklaata! Jep.
tt66
Sannni
Liittymispäivä 20.5.2010
maanantaina, 23. elokuuta 2010 klo 09:48
tää tyttö sanoo teille pian hei hei!
vielä puoli kiloa ja sitten!
Sivu:
<
1
2
3
4