Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 70 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
70 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
140
141
142
143
144
145
146
...
338
339
340
341
>
Riri_
keskiviikkona, 18. elokuuta 2010 klo 10:12
Onnea Miuuku ja Sannni!!
Täällä ei mennä niin vahvasti. Ruokapäiväkirja on raaka
Kalorit eivät jää vajaalle ollenkaan.. 2200 oli esim eilen ja toissapäivänä. Ja parashan siinä on se, että en syönyt erityisemmin herkkuja, ainoastaan epäsäännöllisesti, enkä kunnon iltaruokaa (->puputus) Mikäköhän siinä on, että kaupassa ajattelee, että "ei, en tee sitä feta-avokado-salaattia kun se on sitten niin iso eikä oo ees niin järjetön nälkä, kun söin jo pari sushia välipalaksi." Sitten ostetaankin "pieni" juusto sekä avokado sekä tuc-keksejä... jepjep. Ei voi muuta sanoa, kun että pakko alkaa etukäteen miettimään syömistään, omia ratkaisujaan ja että milloin syö ja mitä!! Pudotusta tuli, kun oli vajetta, yksinkertaista matematiikkaa... Nyt sit junnataan tai JOPA tulee lisää.
Näillä pohdinnoilla eteenpäin!!
vaikea_ihminen
keskiviikkona, 18. elokuuta 2010 klo 10:47
Itellä on tällä hetkellä se 69kg tavoitepaino ja saa toki lähteä enemmänki mutta olisin erittäin tyytyväinen että pääsisin tuohon.. Raskauskiloja on vielä jäljellä 2kg ja muuten ylimääräistä suunnilleen se 5kg.. Oon nyt viikon ollu KK:ssa ja 2kg jo lähteny.. Ite oon ollu aina sellanen säästöliekillä eläjä ni nyt ku rupes syömään enemmän ja terveellisesti ni paino lähti tippumaan.. ihanaa
Liikunta mulle on aina ollu tosi tärkeetä, käyn vaunulenkeillä (keskimäärin 1h/pvä), sitte jumpissa (mm. body pump, kiinteytys, body combat) ja salilla.. Itellä nyt vielä innoittajana on vuoden päästä kesällä tulevat häät, haluan nauttia omasta kropastani silloin ja näyttää hyvältä hääpuvussa.. Toivotaan nyt parasta että pääsen tavoitepainooni
mimmu71
keskiviikkona, 18. elokuuta 2010 klo 14:09
Hei kaikki,
olen palaillut lomilta, ja en vielä ole uskaltautunut edes vaakalle... jäntskättää vähän, hotellin aamupalat, pizzaa yhtenä päivänä ja ulkona syömistä, kerran siideriäkin. Voi kun ei ois lisää tullut. Meinaan huomenna uskaltautua ja katsoa totuttaa silmästä silmään. Lenkkeilyt on loman aikana jääneet vähiin, mutta paljon on tullut uitua ja käveltyä. Kyllä se loma tekikin hyvää. Silti painonpudotus urakka tuntuu tällä hetkellä aika isolta, pitäisi pystyä ajattelemaan sitä jotenkin pienempinä palasina.... jospa saisin puntarin näyttämään alle 75 joku aamu.....
LLOTTA
keskiviikkona, 18. elokuuta 2010 klo 15:51
Heippa kaikille!
Olen uusi täällä ja tavoitteena 70kiloa.
Tällähetkellä painoa ~80kiloa.
Ennen raskautta painoin tuon 70kiloa, mutta nyt jatkuva mässäily on tuonut ylimääräisiä kiloja.
Olen huono laihduttaja ja mahdottoman laiska, mutta tänään sovittaessani vaatteita, tajusin että jotain on tapahdutta, mikään vanhoista vaatteista ei mahdu päälle
RvaMöhkö
En ole lyhyt, olen vain vertikaalisesti rajoittunut.
keskiviikkona, 18. elokuuta 2010 klo 20:10
Koulu alkoi ja syömiset on päin... Kalorit viuhuu 1300 ja 2000 välillä, herkut punottaa ja proteiinit puuttuu. Yllättävän hankala on arvioida koulussa syödyn ruuan määrää, lähinnä salaattia. Varsinkin kun pitää koettaa muistaa syömänsä ruoka näin iltasella. Ja kun ei aina oikein tiedä mitä ne keittiön tädit on siihen salaattiin silpunneet
Vielä kun jaksais vähän liikkua.
Joonatar
keskiviikkona, 18. elokuuta 2010 klo 20:43
Viime perjantaina painoin 76 kg. Nyt muutama sata grammaa vähemmän, vaikka heikotuksen olon vuoksi söin reilun annoksen jäätelöä. Punnituspäiväksi tännekin perjantai tai sitten maanantai.
Pallot auttavat valtavasti ruoan valikoinnissa!
Tsemppiä kaikille kohti maagista 70 kilon painoa!
Tavoite saattaa olla yllättävän helppo saavuttaa!
Kanelia
keskiviikkona, 18. elokuuta 2010 klo 22:28
Moikka! Mäkin aloittelin kiloklubia jo viimevuonna,mutta sitten tyssäsi johonkin. Välissä kokeiltu josjonkinlaista..mutta motivaatio aina puuttuu...NYT mä yritän tällätavalla ja neljä päivää takana
Taustaa: Kaksi lasta 4,5 ja 2,5 vuotiaat. Olen 173cm pitkä. Paino normaalisti 68kg. Molemmissa raskauksissa painoa tullut 22-25kg. Ekasta paluduin normi mittoihin,mutta tästä tokasta jäi 10kg. jota nyt tiputtelen. Eli 78kg:sta lähdetään 70kg:a tavoittelemaan.
tt66
Alku aina hankalaa...
torstaina, 19. elokuuta 2010 klo 09:50
Moi ! Mukava huomata, että on muitakin aloittelijoita ja tauon pitäjiä. Nyt vaan eteenpäin. Kyllä syöminen on tosiaan kummallinen asia, vaikka kuinka ymmärtää teoria tasolla, että nyt pitää tapojen muuttua, niin eipä se vain käy. Jotenkin ymmärrys mm. tupakoinnin lopettamis ajatuksissa olevia kohtaan saa hieman sympatiaa...aina on tullut hoettua, että sen kun tumppaa vaan ja siinä se sitten on. Tosin nikotiini aiheuttaa erilaista riippuvuutta.
Jep. Mutta uutena mukavana olen löytänyt tauon jälkeen sauvakävelyn! Antaa hyvän mausteen jumppien lisäksi. Nyt kokeilen, että meen pitkää lenkkiä 1½ h /2 x vk, katson onko sillä tehoa? Onko jollakin kokemusta pitkäkestoisen liikunnan lisäämisestä suhteessa painon pudotukseen?
tt66
Kanelia
torstaina, 19. elokuuta 2010 klo 19:28
Moikka! Mun paino on lähtenyt mukavasti alaspäin..su.kun aamulla menin puntarille mittari näytti 77,9 tänä aamulla 75,9...vissiin vähän turvotusta kehossa..mutta mieli hyvä..tänään on pakko mennä vielä lenkille
Miriva
Kaikki on sallittua, mutta mieti mitä todella haluat!
perjantaina, 20. elokuuta 2010 klo 07:34
Reilu kaksi kiloa 70kg. Saa nähdä kuinka pian. Olen tässä mietiskellyt, että lähteekö paino vaikeammin myö muilla niissä lukemissa, missä on hiukan pitempään ollut. Minulla tuntuu aina pysähtyvän niihin kiloihin, joissa olen ollut pitempään ja sitten kilot lähtee helpommin niistä lukemissa, joissa olen ollut vain vähän aikaa.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
140
141
142
143
144