Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 70 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
70 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
139
140
141
142
143
144
145
...
338
339
340
341
>
nainen_89
maanantaina, 16. elokuuta 2010 klo 10:07
Huomenta
Annoin itselleni luvan siirtyä tähän ketjuun, kun vaaka näytti tänään 74,8 kg
Nyt sitten lähden tavoittelemaan tuota 70 kg, johon olisin kyllä erittäin tyytyväinen.
Mukavaa päivää kaikille. Kannustetaan toisiamme saavuttamaan tuo 70 kg
.
Kinsey
maanantaina, 16. elokuuta 2010 klo 11:37
-400 grammaa. Edes. Launtaiaamuna vaaka vilautti vielä 400 grammaa vähemmän eli jäi vähän lohduttamaan, että siellä se lukema jo odottelee mun saapumista
. Tuntui hyvältä nähdä paino 72,8 kg, kun koko kesä mennyt tuolla 75:n paremmalla puolella.
Kamalaa höökää koko viikonloppu ja muu elämä, joten ihme että näinkin hyvin kävi. Kyllä tää tästä.
Tsemppiä teille muillekin!
Aloituspaino ja -BMI 76 ja 29,3 (12.7.10) - tavoite 60 kg
Orkidea77
Kyllä se aurinko paistaa sinne risukasaankin
maanantaina, 16. elokuuta 2010 klo 13:24
Vaaka näytti eilen tasan 70kg
Jipii! Ketjua en vaihda viellä ennen kuin olen varmasi pysyvästi alle 70 kilon. On kyllä aika mahtava tunne
Seuraava tavoite onkin sitten 65 kiloa.
Sindiana
maanantaina, 16. elokuuta 2010 klo 14:47
Mulla alkaa taas pudottelu melkein alusta ://.. Olin viikon lomalla Kreetalla ja mites ollakkaan paino pomppasi 2 kiloa ylös.. No kai ne tuosta lähteekin...
Nonniska
maanantaina, 16. elokuuta 2010 klo 16:14
taas täällä,pakoilin vähän aikaa köyhtyneen motivaation takia.Paino tänään 72kg.Tästä mennään alaspäin (I hope)
Pönthiittinen
tiistaina, 17. elokuuta 2010 klo 08:03
Jaahas, kaksi viikkkoa takana ja nyt painoa +200 g viime viikosta. Epäreilua! Kalorit ovat kuitenkin pysyneet mukavasti 1700 kcalin tienoilla. Vain kahtena päivänä mäiden kahden viikon aikana olen päätynyt 2000 kalorin tietämille...Liikuntaakin on tullut lisättyä...Nyt pitäisi kai tästä vain sisuuntua...
tt66
Alku aina hankalaa...
tiistaina, 17. elokuuta 2010 klo 09:26
No niin. Aloitan taas alusta! Tammikuussa liityin ja pyllylleen meni. Mitään muuta ei tapahtunut kuin pari kiloa vielä tuli lisää painoa. Nyt uudella innolla sitten. Paristot on kuluneet loppuun vaa`asta, mutta eilen ostin uudet. En asenna niitä ennen kuin mittanauha näyttää alle 90 cm! Aivan hirveää tämä on. Siis ympärysmitta 92 cm. Herkkuhimolle ei näytä loppua tulevan, siinä ei kukkakaalin dippausohjeet auta!
Liikunta maistuu kutenkin ennenkin. Se on plussaa. Kuullaan ja mukavaa päivää kaikille -jospa tästä foorumista olisi apua!
tt66
Miuuku
keskiviikkona, 18. elokuuta 2010 klo 06:12
Huomenta tänne
Siirryin tänään tuolta 75kiloisista tavoittelemaan 70kg:a matkalla lopulliseen päämäärääni, joka on 68kg. Vielä on siis jokunen kilo pudoteltavana, mutta tämä kiloklubi on kyllä kannustava systeemi ja täältä foorumilta saa aina puhtia jatkaa, kun itsellä on ollut huono päivä... Täällä on niin uskomattomia pudotuksia ja fiksuja ajatuksia, että usko siihen, että itsekin onnistuu tällä kertaa on luja!
Olen ollut ikuinen jojoilija ja pudotettuja ja takaisin saatuja kiloja on valehtelematta reilusti yli 100
Tällä kertaa olen päättänyt, että kilot eivät enää tule takaisin... vaan nyt todellekin OPETTELEN uudet elämäntavat, enkä vain laihduta palatakseni sitten normaaliin... Eli tämä on nyt normaalia ja näin jatkuu senkin jälkeen, kun tavoite on saavutettu ja siinä sitä riittääkin loppuelämäksi haastetta... Kuulun nimittäin siihen 'rotuun', joka lihoo jo pelkästään herkkujen ajattelusta tai siitä, että lähellä olevat pistelevät niitä poskeensa
Tästä eteenpäin taitan siis matkaa teidän kanssanne
Mukavaa keskiviikkopäivää kaikille
Sannni
Liittymispäivä 20.5.2010
keskiviikkona, 18. elokuuta 2010 klo 09:22
71kg!! tasan kymppi pudotettuna!
tt66
Alku aina hankalaa...
keskiviikkona, 18. elokuuta 2010 klo 10:00
ONNEA! Hieno tunne?
tt66
Sivu: