Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 70 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
70 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
5
...
410
411
412
413
>
Sultana
Kukas kissan hännän nostaa ellei kissa itse!
tiistaina, 17. marraskuuta 2009 klo 07:37
Siirryn nyt tänne tuolta 75 kiloisista
Aamulla puntari näytti 74,8 kilon lukemia! En ehtinyt nyt lukaista koko ketjua läpi mutta sen varmasti teen, jotta tutustun paremmin teihin jotka täällä ketjussa kanssani taivaltaa!
Mukavaa tiistaita kaikille
tiina.mari
tiistaina, 17. marraskuuta 2009 klo 10:45
onnea sultana ja tervetuloa joukkoon
itsellä on tällä hetkellä ihan mahtava olo. en tiedä johtuuko uudesta terveestä ruokavaliosta vaiko siitä että saa taas olla töissä vai mistä... mutta erittäin hyvä tunne tää on ja motivoi jatkamaan terveitä elämäntapoja
nyt otan mukaan liikunnan ihan kunnolla. huomenna nimittäin saan vuokrattua itselleni kuntosalin jäsenyyden!!! katsotaan nyt aluksi pari kk kuinka usein kerkeän käydä ja sitten harkitaan josko liittyisin ihan itse jäseneksi.
Sehn
tiistaina, 17. marraskuuta 2009 klo 11:44
Jeejee, nyt on lähtenyt paino taas liikkeelle, aamulla näytti 74,2 kg, eli -0,7 kg vajaassa viikossa... Välillä ei tunnu paino liikkuvan ja sitten humahtaa kunnolla, osansa toki myös hormonikierrolla ja yksinkertaisesti sillä, että joskus vaan maittaa ruoka kunnolla
tiina.mari
tiistaina, 17. marraskuuta 2009 klo 20:21
haaste otetaan vastaan ilomielin
saas maanantaina nähdä että kuin tämän akan käy! hyvällä fiiliksellä ainaki mennään
¤M¤
Jokainen päivä aloitetaan puhtaalta pöydältä
tiistaina, 17. marraskuuta 2009 klo 22:34
Täällä ollaan!!!!
Lunta sattaa.. uskokaa tai älkää..
koiran tassut oli yksi päivä aivan täynnä pikeä kun käytiin lenkillä tienlaitaa pitkin, oli nolla asteinen ilma. Kaikki lievät ihmiskäsillekkin sopivat pesuaineet kokeiltiin, ei lähteny millään. Mattoja ja pyyhkeitä meni käyttökelvottomiksi, kun se piki ei vaan lähde pois..eläinlääkärille soitettiin hädissään.. neuvoi laittaan konekorjaajien käsienpesu tahnaa, semmostä löllöä niinku varmaan tiedätte, ja johan lähti kun sillä tunti hinkattiin sen anturoita.oli koira kyllä peloissaan
.. hieman on ottanu päähän tuo sattumus ja lenkkeily ei maistu ainakaan nolla kelillä ennää. Onko kellekkään muulle sattunu tämmöstä, että lenkkaritki on ihan pilalla kun pikeä tarttuu niihin ja eteinen on ihan mustana kun tulee lenkiltä?
Euroopan Keuhko
Klubiemäntä
keskiviikkona, 18. marraskuuta 2009 klo 07:44
Moi vielä kerran seitsenkymppiset,
minun painoni näyttää nyt pysyvän *koputtaa puuta* kuutosella alkavana, joten lakkaan aktiivisesti seuraamasta tätä ketjua ja siirryn lopullisesti
65:n intohimoisiin tavoittelijoihin.
Tulkaahan perässä kaikki, jotka olette sinne tulossa (minä olen siellä varmasti vielä pitkään, pitkään...), ja kaikille muillekin tsemppiä ja hyvää meininkiä!
Sultana
Kukas kissan hännän nostaa ellei kissa itse!
keskiviikkona, 18. marraskuuta 2009 klo 07:54
Onnea Euroopan Keuhko! Perästä tullaan. Toivottavasti jo joulun jälkeen saan siirtyä sinne seuraavaan ketjuun heilumaan
meheväinen
keskiviikkona, 18. marraskuuta 2009 klo 08:33
Yksi uusi ilmoittautuu.... eli tavoitteena mennä 70 kautta tuonne 65 tienoille ja siitä sitten mahdollisuuksien mukaan jopa lähelle 60. Toista viikkoa olen täällä seurannut säännöllistä ja terveellistä ruokavaliotani, olo on kohentunut ja se pahin pöhö on poistettu...tosin eka punnitus oli + -merkkinen olosta huolimatta, ensi maanataina uskon asian olevan toisin
.
Lähtöpaino ma 9.11: 74,0 ja ma 16.11: 74,4 ... eli + 400g, tosin vyötäröltä oli pöhötystä poistunut 2 cm. Ensi maanantaille odotukset ovat kovat...
Paino jojoillut jo vuosia 70 - 77 väliä, oliskohan nyt aika tehdä moisesta loppu!?!
Olen ööö 27v (miten iän muistaminen voi vuosivuodelta vaikeutua) äiti pääkaupunkiseudulta, tytöt 4v. ja 5v.
Tykkään liikunnasta; etenkin ratsastus ja lenkkeily on tällähetkellä pop
Jos aikaa riittäisi niin kuntosali ja ohjatuistatunneista pumppi on lähellä sydäntä
Nyt aamupalaa nauttimaan ja sitten koneelle plaah.....muutamaksi tunniksi näpyttämään työjuttuja.
Syödään hyvin, liikutaan ja pidetään mieli positiivisena...ni eiköhän kilot karise tai grammat ainakin
Täsmä
keskiviikkona, 18. marraskuuta 2009 klo 09:09
Hei kaikille!
Taisin intaantua, kun päätin solahtaa reilu viikko siitten suoraan 65:n tavoittelijoihin, se toki on lopullinen tavoite, mutta askel kerrallaan, ensin tavoitellaan 70:ä. Olen tällainen ikäni 60-75+ painossa pyörinyt, välillä tietosesti kuosiin palannut ja välillä vahingossa, niin sekin on mahdollista.
Tänä aamuna, ja viikon jo verran mittari on seissyt tuossa 74.3 kg painossa, ja ei auta muuta kuin uskoa, että kyllä se siitä sinnikkyydellä taas alaspäin notkahtaa. Aiemmin kun olen painoa päivittäin vahtinut, ja syömistä vähän rajoittanut, on painon päivittäisvaihtelu ollut aika moista, olisiko niin että tälläinen tasaisen tappava tahti on kuitenkin parempi.
Tsemppiä kaikille!
tiina.mari
keskiviikkona, 18. marraskuuta 2009 klo 12:17
tervetuloa uusille ja onnea EUROOPAN KEUHKO!
kyllä täältä porukka pian perässä sinne tipahtelee. ainakin se olis tavote
tänään jostain kumman syystä on tehny mieli karkkia ja suklaata ihan mielettömästi! heti aamusta
voipi olla että näinä päivinä alkavat menkat siellä kummittelee... en tosin oo retkahtanu vaikka kaapissa jaffakeksi paketti huuteleekin. aijon pysyä kovana!!!!
Sivu:
<
1
2
3
4
5
...
410
411
412
413