Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 65 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
65 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
93
94
95
96
97
98
99
...
235
236
237
238
>
iinu -86
sunnuntaina, 5. syyskuuta 2010 klo 13:11
Heips kaikki!
Taidan minäkin tulla mukaan tähän porukkaan, jos tämä vaikka kannustaisi painon pudotuksessa
Olen liittynyt kiloklubiin ensimmäisen kerran jo aikoja sitten ja välillä jaksanut merkkailla ruokia ja opetella terveellisiä elämäntapoja. Nyt olen sitten päättänyt viimeinkin päästä takaisin muutaman vuoden takaisiin mittoihin ja olen jo viikon verran lueskellut tätä foorumia ja silloin tällöin merkannut päivän ruuat ylös. En jaksa joka päivä merkkailla, koska uskon jo tietäväni, miten syödä terveellisesti, mutta välillä on hyvä tarkistaa, että kaikki on kunnossa
Olen myös viimeisen kuukauden aikana lisännyt liikuntaa mm. lenkkeilyn ja uimisen muodossa ja kuudessa viikossa on tippunut n. 3kg ja vyötäröltä lähtenyt 5cm. Nyt painoa on n. 70kg ja 65 kiloon olisi tarkoitus päästä.
« Muokattu viimeksi: sunnuntaina, 5. syyskuuta 2010 klo 13:15 muokkaaja: iinu -86 »
Jade02
sunnuntaina, 5. syyskuuta 2010 klo 13:44
Mä aloin 3 kk:tta sitten käymisen vaa'alla joka perjantai. tosin eilen kävin aamulla, kun perjantaina unohdin. Lähtöpainoni oli 75 kg, syynä se, että olin välissä raskaana. Ennen raskautta painoin 66 kg. Nyt ois uus yritys, mutta en tietoisesti laihduta, koska imetän..
Nyt on lähtenyt painosta - 4.5 kg tän 3 kk:n aikana
Jos tätä vauhtia paino putoaa niin oon kyllä jossain vaiheessa ihannepainossani joka ois 57 kg
LilyCelieri
Kaikki liha tottelee kuria.
sunnuntaina, 5. syyskuuta 2010 klo 22:50
66,7!!!
Aikalailla tasan kymppi siis jäänyt tuonne lenkkipolun varteen
Toki sitten tänään huhmin laskurin mukaan lähes 4000kcal:n edestä porkkanaleivoksia
No mutta, synttärihän on vaan kerran vuodessa, mitä hä?
Tellervo Apilaheinä
Juhannuksena 38 lasissa!
maanantaina, 6. syyskuuta 2010 klo 05:53
LilyCeileri!
Paljon onnea vaaaaaan.... paljon onnea vaan.... paljon onneea Lily! paljon onnea vaan!
Ja hieno painonpudotus synttärilahjaksi! Nauti!
iinu -86
maanantaina, 6. syyskuuta 2010 klo 14:47
Onneksi olkoon LilyCelieri, painonpudotuksesta ja synttäreistä
Minäkin mässäilin viikonloppuna (pe ja la) yhteensä varmaan ainakin 5000:n kalorin edestä, mutta eilen aamulla paino oli silti tippunut -400g edelliseen punnitukseen verrattuna
en tiedä, miten ihmeessä se on mahdollista, mutta niin vain vaaka näytti. Eli lopetin sitten harmittelun viikonlopun syöpöttelyistäni, mutta söin silti eilen kevyesti, n.1200kcal, kun ei oikein edes ollut nälkä.
Tänään alkaa sitten kauan odotettu kuntotanssi työväenopistolla
toivottavasti hiki virtaa ja on kivaa.
manta mozzarella
ruoka on hyvää ja syöminen kivaa, mutta rajansa kaikella!
tiistaina, 7. syyskuuta 2010 klo 17:52
Tänne haluaisin mukaan minäkin! Kesällä käytiin italiassa ja minätyttöhän söin itselleni viikossa VIISI kiloa lisää mozzarellalla ja jäätelöllä, ehkä viineilläkin oli osansa asiassa
! Nyt ne ei sitten tahdo lähteä millään pois.
Olen aikaisemminkin laihduttanut, ja jotenkin aina onnistunut pääsemään sinne alle 65kg, mutta nyt vaaka jumii 70kg vaikka mitä teen.
2 tuntia lenkkiä päivässä koirien kanssa, salilla tai circuitissa kerran viikossa ja vielä spinningissä jos sinne vaan ehdin... enemmän en jaksa liikkua! Mutta kun se ruoka on HYVÄÄ!
APUVA!!!
LilyCelieri
Kaikki liha tottelee kuria.
tiistaina, 7. syyskuuta 2010 klo 21:10
Kiitokset,
Tellervo Apilaheinä
ja
iinu _86
!
Porkkanaleivokset loppuivat, joten nyt on hyvä aloittaa se viimeinen, 3-4 kilon puristus kohti haavepainoa
Finkinja
torstaina, 9. syyskuuta 2010 klo 09:34
Tervetuloa uudet 65 kilon tavoittelijat!
Hip hurraa! Olen päässyt eroon kolmannen raskauden kiloista; vielä jäljellä ne toisen raskauden 7-8 kiloa ja ensimmäisestäkin pari, kolme... Tästä on hyvä jatkaa. Kaapista löytyi ainakin yksi hame, joka nyt mahtuu päälle. Kohta mulla on varmaan myös "uudet" housut
Kaipa se pötsi on pienentynyt, kun kävin eilen työkaverin kanssa lounaalla ja tulin ennen mulle ihan normiannoksesta ähkyyn eikä nälkä tullut ennen kuin illalla yhdeksän maissa. Ennen olisi nälkä tullut ja olisin syönyt vielä päivällisenkin.
Vielä kun pääsisi jotakin liikuntaa harrastamaan, mutta olen niin huono lähtemään illalla minnekään. Jos en ole töissä, niin tottahan mun pitää olla kotona lasten ulottuvilla kaikki muu aika... Meillä ei ole lastenvahtia lähimaillakaan ja mies on jo päivät lasten kanssa kotona, niin poden huonoa omatuntoa, jos lähden vielä jonnekin töiden päälle...Argh!
WilMa86
"Muita pystyn vielä jonkin verran kusettamaan, mutta itseäni en enää. Ja se on loppujen lopuksi aika hyvä olotila" ~Loiri~
torstaina, 9. syyskuuta 2010 klo 11:13
Minäpä kanssa liityn 65 tavoittelijaksi! Ikää kohta tuon 24, pituutta himpun alle 170 ja nykyinen painoni huikentelee tuolla vähän päälle seiskakympissä. (Ei sillä painolla juuri niin väliä, kunhan sais vähän löysää pois ja vaikka kokoa kahta pienemmät vaatteet, ainakin housuista...) Työpaikan vaihtumisen myötä kiloja pompsahti lisää aika reippaaseen tahtiin. Olisiko ollut syynä stressin väheneminen, säännöllisemmät rytmit ja ties mitkä, mutta tavoitteena hieman kevyempi elämä, iloisempi ja parempi mieli.
Tsemppiä kaikille!
Avokado
torstaina, 9. syyskuuta 2010 klo 18:41
Joku taisi mainita Italian ihanat jätskit.... itsellä kokemusta niistä parin vuoden takaa kun olimme siellä käymässä. Yhdessäkin paikassa oli tarjolla 50 eri laatua! Ja kun haluaisi maistella kaikkia ja sitten ihanat tiramisut ja panna cottat - aivan loistavia. Minullakin nousi paino varmaankin saman verran kuin kirjoittajalla, mutta osa siitä kyllä häipyi aika nopeasti. Tä'rkeämpäähän kuitenkin on se mitä syö arkena kuin "juhlissa" sillä arkeahan suurin osa elämästämme on. Vaikka sekin on ihan mukavaa! Nyt olen saanut tiputettua viime lukemasta eli alku on ollut aika nopeaa. Viimeksi painoin 71,0 ja nyt 69,3. Hienoa! Tsemppiä kaikille!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
93
94
95
96
97