Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 50 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
50 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
...
156
157
158
159
>
Sea
'Asialliset hommat hoidetaan ja muuten ollaan kuin ellun kanat.' Tuntematon sotilas, Koskela
keskiviikkona, 12. maaliskuuta 2008 klo 19:30
Mulla ainakin sitten BMI olisi 22 (158cm/55kg siis tavoite).
Kyse on mulla siitä, että kerääntyy niin tuo pienikin ylimääräinen paikallisesti. Jos voisin sen 3 kg ottaa reisistä/lantiosta pois ja levittää tasaisesti niin ihan hyvä olisi....
Lady Frost
torstaina, 13. maaliskuuta 2008 klo 15:30
Mulla taas ei ole reisissä mitään, mahasta se 5 kg saisi lähteä! Näin me ollaan taas kerran erilaisia
. Mutta siitä saan kiittää äitiäni että selluliittia ei ole eikä tule!
Heidi.H
Periksi ei anneta ennen kuin sydänkäyrä on suora
perjantaina, 14. maaliskuuta 2008 klo 13:04
Ja minulla on kaikki tasaisesti ympäri ämpäri. Voisi sanoa ettei laaksoa ei kukkulaa. Pelkkä tolppa koko akka.
luumu
sisulla siitä selviäisi.. mutta
sunnuntaina, 16. maaliskuuta 2008 klo 01:40
Loistavaa!!! Tätä on kaivattu! Olen mukana urakassa.
Viimeisistä vyötärömakkaroista on kaikkein vaikeinta päästä eroon. Painoa nyt about 59 ja pituus n. 160+, joten ei terveys ole motivaattorina, vaan vaatekaappi. Kaksi vuotta sitten alkoi yo-kirjoitusten luku-urakan yhteydessä tunnesyöppöys, napostelu ja makeanhimo, jotka kiusaavat edelleen.
Sen jälkeen vaatteet pienenivät ja pienenivät mystisesti, kunnes eivät enää mahtuneet. Koska liikuntamäärät sukelsivat pohjalukemiin, koki vartaloni puuroutumisilmiön.
Nyt olisi tavoitteena päästä sukeltamaan vanhoihin rakkaisiin pöksyihin. Koko 36 täältä tullaan!
Sorella
Älä tee väkisin, hanki isompi vasara.
sunnuntaina, 16. maaliskuuta 2008 klo 06:17
Hei vaan! Minun ei pitänyt tänne kirjoitella, mutta kun en kokonaan saa delattua itseäni täältä pois, toivottelenpa tässä kaikille hyvää jatkoa ja menestystä tavoitteen metsästykseen.
''Isoäiti ei ole niin vanha kuin miltä näyttää, ja siitä hänen pitää olla iloinen.''
Heidi.H
keskiviikkona, 26. maaliskuuta 2008 klo 10:00
Tänne sitä ei kovin usein käy kukaan kirjoittelemassa
Pitäisikö meidänkin alkaa toisiamme tsemppaamaan enemmän kuten nuiden muiden kilomäärien tavoittelijat
?
puu
keskiviikkona, 26. maaliskuuta 2008 klo 10:16
Helposti tuntuu siltä, että on suorastaan rikollinen, kun on mukana kiloklubissa vaikka painaa alle 60 kiloa...
Pääsiäispyhien aikaan juttelin Kiloklubista erään sukulaisen kanssa, joka kertoi loukkaantuneensa siitä, kun oli ensimmäistä kertaa avannut foorumin ja nähnyt siellä jonkun 67-kiloisen klubilaisen kirjoituksen. Tällä sukulaisella kiloklubin käyttö loppui siihen. Ehkäpä siis arastelemme tänne kirjoittamista, pelkona se, että meidän pyrkimyksiämme vähätellään tai meihin suhtaudutaan muuten vaan negatiivisesti, katkerasti.
Kuitenkin taitaa olla niin, että suurin osa meistä 50 kg:n tavoittelijoista on muutenkin pienikokoisia, alle 160-senttisiä, joten tavoitepainot siksikin ovat eri kymmenluvulla.
Nöppöskä
Sanoitko sika?!? Sulle se on HERRA Sika!
keskiviikkona, 26. maaliskuuta 2008 klo 11:59
Heips -Saga-! Kuinka tutulta kuulostaakaan tuo teksti, laihduttaminen onnistuu samoin lihominen, mutta se pysyvä muutos elintapoja muuttamalla on hieman hakusessa. Itsellä sama tavoite, että vanhat vaatteet mahtuisivat päälle, minulla tosin urakkaa on huomattavasti enemmän, ja jos joskus pääsen tuohon 58 kiloon olisin jo todella tyytyväinen (viimeksi vaaka näytti lähemmä 66 kiloa
) Joku taisi mainita jossain ketjussa, että varsinaisia karkkilakkoja ei kannattaisi tehdä, mutta se taitaa olla ainoa vaihtoehto, koska ei sitä ikinä voi yhteen tai pariin lopettaa, vaan menee helposti kerralla enemmän. Tsemppiä sinulle!
Heidi.H
perjantaina, 28. maaliskuuta 2008 klo 19:55
Ja monet ihmettelee että miksi ihmisen pitää laihduttaa itsensä niinkin laihaksi kuin 55 ja kun kysyjiä katsoo niin ne on 175 pitkiä eikä todellakaan tällaisia 158. No onhan se 55 sellaiselle tyypille laiha mutta ei tällaiselle tapille. Ja jos on lyhyt miksi pitäisi olla tukeva?? Ja eihän sitä paitsi lyhyellä ihmisellä (158cm) toi 55 kg ole edes lähellä alipainoisen rajaa. Eikö se raja ole siinä 49 kg hujakoilla??
laureli
happyhappyjoyjoy
perjantaina, 28. maaliskuuta 2008 klo 22:05
^Niiinpä! Mun siskokin huokailee aina, että "eihän sulla oo mitään hätää, kun oot kerta mun kanssa melkee saman painonen" (se on mua 7v nuorempi ja hoikka tyttö)...mut se on kuitenkin 165cm pitkä!! Sen painoindeksi on 21.3, kun taas oma heittelee lähemmäs 24 (joo on normipaino, mutta ei se aina näytä siltä).
Kaiken päälle jotenki tuntuu, että kun on lyhyt niin ne kaikki kilot korostuu x 10.
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
...
156
157
158