Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 50 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
50 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
129
130
131
132
133
134
135
...
156
157
158
159
>
Missy'J
sunnuntaina, 29. elokuuta 2010 klo 15:49
Tänä viikonloppuna olen koittanut palata ruotuun kuntoilujen kanssa! Innostuksesta olen saanut jälleen hataran otteen, mutta pelottaa että syksyn flunssa aalto pyyhkäisee vielä minunkin ylitse ja taas tulee takapakkia.. Toivottavasti ei! Ei kai muuta kuin vitamiineja nassuun
Tämän viikon olen koittanut saada itseni henkisesti motivoitua kuntoilun ja terveellisen ruokailun pariin. Alkuviikosta tuli mussutettua ties mitä herkkuja, mutta perjantaina ryhdistäydyin ja julistin kesän herkkukauden päättyneeksi. Perjantaitreeninä kuntosalia, eilen spinningiä ja kohta olen lähdössä total muokkaukseen.
Pyrin siihen että liikuntaa tulisi vähintään kolmesti viikossa mutta mielellään 4-5 treeniä.. Pari kevyempää esim. joogaa tai venyttelyä, ettei ihan verenmaku suussa koko aikaa
marije
sunnuntaina, 29. elokuuta 2010 klo 17:32
Saakos tänne vielä liittyä?
Olis ittellänikin tavoitteena päästä tuohon 50 kg! Tällä hetkellä painan 63 kg, joten tekemistä vielä olis...
Ringotus
maanantaina, 30. elokuuta 2010 klo 11:28
Tervetuloa
Namihiiri ja Marije!
Tsemppiä pudotukseen
!
Täällä tosiaan on myös vaihtuneet herkut naminami kunnon ruokaan, elikkä viikonlopusta kerääntyi kilo turvotusta
Kiitos täytettyjen paprikoiden, itsetehdyn leivän, alkoholin ja kasvisravintolan herkkujen. Ennen en olisi ikinä vetänyt tyytyväistä ähkyä kunnon ruualla vaan herkuilla, piti se tämäkin päivä nähdä
Toki mukaan mahtui myös hieman jätskiä, keksiä ja suklaata mutta aika minimissä. Tuli kyllä todella juhlittua vähän liikaa. Nyt taas kunnolla ruotuun ja nauttimaan yliopiston ruoasta, on muuten tosi hyvää ja täyttävää!
Missy'J
maanantaina, 30. elokuuta 2010 klo 12:09
Aamulla vaa'an lukema oli 60kg
jess, parissa viikossa -2kg kesäturvotusta pois! Laskin kk:n edistymisseurannasta että tavoitteen saavuttamiseen (55kg nyt aluksi) menee 12 viikkoa eli tuo paino On mahdollista saavuttaa jo ennen vuodenvaihdetta!
Motivoi kyllä todella kun ajattelee itseään kiinteämpänä ja hoikempana jo muutaman kuukauden kuluttua Wau!
Lihakset on kipeenä viikonlopun treeneistä mutta tänään ajattelin mennä silti 45min jumppaan ja 45min spinningiin. Alan kyllä keventää treenejä loppuviikkoon ja ensi viikkoon mennessä. Eli tarkoituksena ei ole todellakaan alkaa vetää aina näitä "tupla" treenejä. Eikä käydä salilla joka päivä..
Lettunen
perjantaina, 3. syyskuuta 2010 klo 11:30
Mulla on ollut tässä muuttokiireitä sun muita enkä oo todellakaan ehtinyt liikkumaan, tosin muuttokamojen kantaminen sai kyllä paikat mukavasti jumiin
Ruokahalua ei hirveesti ole eikä mikään tunnu oikein miltään. Ens viikolla pitäis kyllä vähitellen palata takas treenirytmiin, tois jotain positiivista sisältöä elämäänkin samalla. Meneepäs tää nyt valitusvirreksi, mut ei tää eroaminen oo mitään kivaa puuhaa..
Sitten kun on vielä lisäksi muitakin kurjia juttuja tapahtunut samaan aikaan niin tuntuu ettei oikein mistään saa kiinni ja seinät kaatuu päälle.
Mutta asioilla on tapana järjestyä ja onneksi tästä ei ole suunta kuin ylöspäin ja 10 viikon päästä oonkin jo timmissä kunnossa Australian auringon alla!
Namihiiri
perjantaina, 3. syyskuuta 2010 klo 13:49
Lettuselle tsempit ikävään tilanteeseen! Huonona hetkenä mietit sitä aussireissua...
Mulla on ollut ei-niin-mukava viikko: kauhea työskiire, stressi mahdollisesta uudesta työpaikasta, auto hajosi, tyttären huoneen patteri alkoi tiputtaa vettä ja lapsi itse on ollut kuin riivattu tänään... Ja tämähän on sitten näkynyt syömisissä, ikävä kyllä. Karkkia, jätski, nachoja, liian vähän vihanneksia... En ole edes jaksanut merkkailla syömisiä, punaisia palluroita varmaan kaikki.
Liikunnan avulla olen jaksanut eteenpäin, on ihana käydä esim. pumpissa nollaamassa päivän v*tutukset. Mutta veikkaanpa, ettei paino ole paljoakaan nytkähtänyt alaspäin ensi viikon alkuun mennessä... No, sen näkee sitten.
ninuzki
sunnuntaina, 5. syyskuuta 2010 klo 11:35
Jaahas, kai se on taas kohdattava totuus ja uskottava että kesäaikaan muutama kilo taas tupsahti takaisin.
Viime keväänä täällä enemmänkin pyörin ja silloin perustin oman ketjunkin alle 50kg tavoittelijoille. Nyt tarttee ensin aloittaa tässä ketjussa...
Paino on siis noussut 50:sta 52 kiloon, muttei mitään sen dramaattisempaa.
Joka tapauksessa nyt on taas aika tarttua toimeen ja aktiivisesti pyrkiä keventymään. Motivaattorina näin alkuun 6 viikon päästä oleva iltapuku-tilaisuus, johon teetän uuden mekon itselleni. Seuraava sovitus n 4vkon päästä ja silloin toivoisin olevani about normimitoissani (paino luokkaa 50 ja muut mitat samaa luokkaa kuin keväällä). Lopullinen tavoite mulla on jotain 46-48 väliltä (olen siis huippupitkä pätkä eli 156cm..), mutta sillä ei ole niin hätä. Kunhan tuon maagisen 50 rajan taas alitan niin siitä jatketaan sitten hitaasti kropan ehdoilla..
Niin ja keinoina näin alkuun mulla liikunnan lisäys (köh, kesällä lähes nollassa...
) ja alun tsemppejä haen jättämällä toisen lämpimän aterian pois ja korvaamalla sen salaatilla tms (tai hätätapauksessa nutreilla). Kunhan homma saadaan käyntiin pyrin hakeutumaan takaisin normaaliin kahden lämpimän/kunnon aterian rytmiin.
Tsemppiä kaikille!!
ArticCat
maanantaina, 6. syyskuuta 2010 klo 19:51
Plääh!! Nyt turhauttaa!!!
Flunssa onneksi takana päin, mutta nyt sitten jumitellaan..tosin voisi varmaan ottaa itteään hieman myös niskastakin kiinni
jotta pääsis taas takasin hyvään tahtiin liikunnan osalta.
Katkasi typerästi toi flunssa treenit. Mutta onneks ensi vkolla alkaa kauan kaipaamani balletone- ja aikuisbalettitunnit!
Josko hieman kadonnut motivaatio alkaisi palailemaan.
Mähän en luovuta! Kahta paremmin eteenpäin taas.
Missy'J
tiistaina, 7. syyskuuta 2010 klo 10:48
Liikuntamotivaatiota odotellaan täälläkin
paino tuntuu jumahtaneen heti alkuunsa 60kg.. Tavoitteena siis vuoden loppuun 55kg ja ensi kesänä saisi olla 53kg!
Kertokaa Hyviä, mielestänne keskeisimpiä asioita laihduttamisessa:
Miten se paino lähtee tippumaan? Jotain konkreettisempiakin vinkkejä kuin se että pitää syödä vähemmän kuin kuluttaa?
ArticCat
tiistaina, 7. syyskuuta 2010 klo 17:47
Mulla lähtee/lähti tippumaan yllättävän hyvin ja suht helpollakin, kun syön/söin vihreitä suoria ja niin, että energia jakautu seuraavasti:
päivän hiilarit oli n.40-50%, proteiineja n.25%, rasvaa n.30% (joista tyydyttyneitä n.20)
Konkreettisesti ihan sillä, että katsoin minkä laatusta ruokaa sitä suuhunsa pistää. Ja sitä liikuntaa tosiaan melkeenpä se väh. viis kertaa viikossa keskitehosesti.
Mun heikkous on makea ja herkut..
Niissä edelleen opettelemista siihen kohtuuteen.
Mutta kuten varmaan joka toisen viestin loppuun oon todennut: minähän en luovuta!
Ite oon kokenut, että mulle on ollut hyötyä tosi tarkkaan syömisten kirjaamisesta, koska se kertoo heti aika armottomasti syökö hyvin vai kaikkea ihme höttöä..
Ja hiljalleen sieltä on alkanut jäädäkin päähän niitä hyviä juttuja, mitä kannattaa sisällyttää syömisiin.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
129
130
131
132
133