Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 50 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
50 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
126
127
128
129
130
131
132
...
156
157
158
159
>
maya79
tiistaina, 10. elokuuta 2010 klo 17:39
minäkin liityn mukaan tähän remmiin.. paino heiluu tässä vaihessa siinä 56 paikkeilla ja tuo 50kg olisi kunnianhimoinen tavoite.
herkuttelu on se minun kompastuskivi,vaikka liikuntaakin paljon harrastan. kaikille kovasti tsemppiä urakkaan!
Lettunen
keskiviikkona, 11. elokuuta 2010 klo 15:11
Jee, täällähän on säpinää!
Tervetuloa mukaan kaikki uudet 50 kg:n tavoittelijat!
Mulla on ero ilmeisesti vienyt ruokahalun ja kesäkilot ovat jo melkein tipotiessään, jotain hyvää siis on siitäkin koitunut..
Oon kyllä yrittänyt väkisin syödä edes jotain että jaksan treenata, mutta pitäis varmaan alkaa merkkailemaan syömisiä tänne niin pysyis vähän paremmin kartalla asiasta. Protskun saanti on varmaan ihan naurettavan huonolla tasolla tällä hetkellä...
Treenit on lähteneet taas käyntiin vanhaan malliin ja yllätyksekseni huomasin ettei kunto ollutkaan täysin rapistunut 2 kk kesätauon aikana!
Luulin että 55 min spinning olisi vienyt hengen, mutta ihan kivasti sen jaksoi polkea alusta loppuun. Viime viikolla aloitin myös leuanvetotreenit!
Tällä hetkellä menee 2 leukaa puhtaasti ja oon oikein innossani tästä uudesta lajista. Aikaa menee vain noin 5 min 3 kertaa viikossa, mutta paikat saa todella kipeiksi
Supermotivaattorina treenaamiseen toimii 3 kk:n päästä edessä oleva Australian reissu, jolle lähteminen varmistui tänään!! En jaksais millään odottaa!!
Ringotus
torstaina, 12. elokuuta 2010 klo 12:42
Heippulii !
Paino vihdoinkin lähtenyt laskuun juhuuuu ! Alimmillaan käväisi 56.4 tänään oli 56.8. Ihanaa vihdoin päästä uuden kilon puolelle, jo tässä on taisteltukin. Saas nähä kuinka kauan tässä sahataan, sais masun mitat lähteä kääriytymään kokoon niin oisin tyytyväinen. Kävin tänään myös ostamassa mulle ja avokille (vihdoin) parisängyn kun oli niin hyvä tarjous, harmi vaan että tulee vasta ensi viikolla sinne kauppaan niitä. Tuli pieni paniikki kun suunnittelin tossa päivän ruokia ja huomasin että prkl suurin osa kaloreista on jo syöty
Plääh, tavoitepaino tuntuu olevan luvattoman kaukana!
Kuulostaa tosi mahtavalta Lettunen! Minnekä siellä suuntaatte ?
Lettunen
torstaina, 12. elokuuta 2010 klo 13:45
Hienoa Ringotus että paino on viimein lähtenyt laskuun!
Mun pikkuveli on ollut tyttöystävänsä kanssa Melbournessa vaihdossa tammikuusta lähtien ja sinne olisi tarkoitus mennä ainakin aluksi. Sitten varmaan lähdetään kiertelemään jonnekin päin, suunnitelmat on vasta ihan aluillaan kun lomakin vasta varmistui. Mutta on kyllä niiiiin siistiä päästä reissaamaan Eurooppan ulkopuolelle ensimmäistä kertaa!
Merkkasin sitten eiliset syömiset, kaikki pallerot vihreenä joo mutta kaloreita tuli vain vähän yli 1000 ja toi on kyllä ihan liian vähän kun spinningissäkin tuli käytyä..
Eipä ole ennen ollut tämänkaltaista ongelmaa, mutta eiköhän se ruokakin ala kohta maistumaan...ja sitten todennäköisesti maistuu taas vähän liikaakin!
Oila
perjantaina, 13. elokuuta 2010 klo 12:57
Moikka tyypit!
Kesä ohi, ainakin kesäruokavalion osalta. Paino ei noussut kesäaikana, mutta ruokavalion laatu kyllä romahti. Urheiltuakaan ei liiemmin tullut. Mutta toisaalta olen iloinen, että selvisin vaativasta kesätyörupeamastani hengissä ja ilmeisesti myös liiemmin tyrimättä. Lisäksi onnistuin nauttimaan siitä vähästä vapaa-ajasta, joka töiltä jäi. Kohti tavoitepainoa siis jälleen! Tavoitteena noin 53 kg jouluun mennessä. Tavoitteeseen matkaa siis noin 5.5 kg.
Alexandra*
* on vihdoinkin oppinut syömään kunnolla :) *
lauantaina, 14. elokuuta 2010 klo 11:43
Jaksamisia
Lettunen!
<3 Onneksi lähitulevaisuudessa kuitenkin jotain kivaa suunnitelmissa, jos se vaikka vähän helpottaa..
Mä koin pienen järkytyksen äsen. Tosin positiivisen sellaisen. En oo pariin kuukauteen pystynyt treenaamaan kunnolla, kun polvi alkoi reistailemaan (pari kertaa oon lyhyen treenin tehnyt ja todennut, ettei se olekaan yhtään sen parempi). Ja oikea ranne estää taas yläkroppatreenit aika tehokkaasti.
Tässä kahen kuukauden liikuntatauon aikana tuli kaiken lisäksi oltua 3 viikoa thaimassa. Kuvittelin, että paino olis noussut jonkun verran ainakin, mutta äsken kun kävin vanhempien vaa'alla näytti se 50,5kg - mikä on oikeastaan vähemmän kun viimeksi heidän vaa'allaan käydessäni.. viime kerrasta aikaa varmaan noin kolmisen kuukautta, ja silloin paino on ollut siinä 52 kg tietämillä.. Toki toi treenin puuttuminen varmaan vähän syö lihaksia, mutta oli kyllä suuri yllätys!
Ehkä sitä ei sitten tarvitse entisestään kiristää syömisiä, kunnes polven tilanne selviää
www.beadsandpearls.vuodatus.net
maya79
maanantaina, 16. elokuuta 2010 klo 10:16
Alexandra
nnea hienosta saavutuksesta!
Täällä edelleen 56 mittarissa,alimmillaan ollaan käyty 54kg..Nyt uudella tsempillä kohti tavoitetta.Positiivista sinänsä on,että liikuntaa olen tavoistani poiketen harrastanut koko kesän,että ylimäärästä ei ole päässyt kertymään. Mikä teitä motivoi?itse yritän miettiä jotain kivaa palkintoa minkä soisi itselleen kun on urakka takana.
Nöppöskä
Sanoitko sika?!? Sulle se on HERRA Sika!
maanantaina, 16. elokuuta 2010 klo 17:10
maya79
Tällä hetkellä ei motivoi mikään, kun kesäloman jälkeen iski flunssakin päälle
Tuntuu niin turhauttavalta yrittää laihduttaa, kun tietää, ettei se onnistu ilman pientä nälkää, ja tällä hetkellä ei pysty edes liikkumaan. En oo pariin kuukauteen liikkunut juuri pakollisia kauppareissuja enempää (kesällä oli niin kuuma ja nyt sitten lenssu iski), joten tuloksen voi arvata. Masentaa niin vallan mahdottomasti
vanave
keskiviikkona, 18. elokuuta 2010 klo 09:01
Itse aloitin tuossa 60 kilon hujakoilta, ja nyt näytti vaaka aamulla 57.3, eli suunta on mukava.
Tavoite olisi enemmänkin kiinteytyä kuin laihtua varsinaisesti, mutta olisinhan minä hirmu onnellinen jos vaa'an luku näyttäisi pyöreää 50kg. Olen tosin 166cm, joten noin alhainen paino on ehkä jo liian alhainen.
Mutta olen siis elellyt noin 600kcal vajeella nyt alkuun, ja se on tuntunut todella hyvältä. Meillä on käytössä tosin yksi mättöpäivä viikossa, jolloin saa syödä mitä vaan. Kun alkuviikon on syönyt tarkkaan ja terveellisesti, menee keho shokkiin kun mättää kaikkea ja se kuluttaakin enemmän!
maya79
keskiviikkona, 18. elokuuta 2010 klo 11:28
Nöppöskälle
tsemppiä!
-500gr viime viikosta,että jotain edes.. mutta jotenkin aika pessimistinen olo tuohon 50kg pääsemisestä. Nälkäkuurille en suostu,koska tavoitteena kuitenkin pysyvästi muuttaa elintapojaan eikä kuuriluontoisesti. Jos jouluun mennessä olisi tavoitepainossa niin olisi hienoa.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
126
127
128
129
130