Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 50 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
50 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
125
126
127
128
129
130
131
...
156
157
158
159
>
Sirde72
tiistaina, 3. elokuuta 2010 klo 09:10
Mä en nyt näköjään osaa lopettaa laihduttamista, joten hilasin sen tavoitepainon taas alaspäin, eli nyt pyöreästi siihen 50 kiloon. Tänä aamuna paino 50,9 kg ja ton kilon kanssa odotan saavani painia pitkään
Puulia T
tiistaina, 3. elokuuta 2010 klo 09:24
Voi
Lettunen
kovasti jaksamista sinne! Itselläni menossa aika lailla sama tilanne. Hankalaa on, mutta ainakin minun osaltani suunta ei voi olla kuin ylös päin. Syöminen tosiaan on vähän mitä on kun ei oikein jaksaisi kauheasti välittää mitä suuhunsa laittaa ja samoin liikunta on hieman jäänyt. Onneksi on kiloklubin ohjeet jo sen verran selkärangassa, ettei tule pitsaa sentään ahdettua napaan ja tietää, että juurikin noiden vaivalla saatujen lihasten ylläpito vaatii syömistä. No, kun tämä ero "astuu voimaan" (emme siis naimisissa, mutta sillon tulee pesäero) tuossa ensi viikonloppuna, niin siitä lähtien purankin kaiken tuonne lenkkipolulle.
Onneksi muuten tulee ero nyt kun olen paljon hoikistunut viime syksystä ja ei tarvitse aloittaa sinkkuilua ylipainoisena
Ringotus
tiistaina, 3. elokuuta 2010 klo 11:57
Voi kamalaa
Lettunen
, voimia uuteen elämään ! Ja tsemppiä myös Puulialle, oletko nyt aivan tyhjän päällä siellä Kanadassa ?
Puulia T
tiistaina, 3. elokuuta 2010 klo 20:41
En minä tänne Kanadaan jää, vaan tosiaan perjantaina lähtee lento takaisin kotisuomeen. Ottaa vain aika koville kun joudun oikeasti aloittamaan ihan pohjalta. Ei työtä, ei asuntoa, ei rahaa (10 euroa tilillä jippii
), ei huonekaluja yms. Eli siis oikeasti
ihan
alusta.
Onneksi käytännönasiat alkavat pikkuhiljaa rullaamaan. Pääsen heti pariin työhaastatteluun ja jos niistä kumpikaan ei onnistu, niin silti saan syyskuun loppuun töitä entiseltä työnantajaltani. Asuntoa etsin koko ajan ja kaikkea pientä yritän järjestellä. Vaikeinta tässähän on erota tuosta miehestä ja en tiedä osaanko olla yksin. Tulee varmasti paljon asioita, mitä joudun tekemään itse kun ennen on tuo ukko ne hoitanut. Hän opetti minulle tässä viikko takaperin miten voin ladata netistä lempisarjojani (hyi minua
).
Mutta ihan vinkiksi kanssasisarille: jos joskus lähdette miehen perässä ulkomaille, niin älkää myykö ihan kaikkea omaisuuttanne kun lähdette, vaikka tuntuisikin siltä, että sille tielle jäätte. Itselläni ostoslistalla ensimmäiseksi sänky ja televisio
Lettunen
tiistaina, 3. elokuuta 2010 klo 21:15
Kiitoksia myötätunnosta ja kovasti tsemppiä myös Puulia T:lle. Tuo on kyllä kurjaa että on ehtinyt muuttaa toiseen maahan, mutta kyllä kaikesta selviää ja asioilla on tapana järjestyä. Mua ainakin auttaa kaiken kaaoksen keskellä se ajatus että tälläkin erolla on joku tarkoitus. (Ehkä mua jossain odottaa vielä täydellisempi mies, mutta en vaan vielä tiedä sitä
)
Tietysti harmittaa myös se että vasta muutettiin viime joulukuussa tähän kivaan (ja tosi halpaan) kämppään. Helsingistä kun ei niin vain löydä halpoja asuntoja, eikä viittis lähteä mitään 700 euroa maksamaan yksiöstä. Lisäksi harmittaa jos joudun vaihtamaan tuolta kivalta salita pois
Ja sitten itse asiaan..oon saanut jo pikkasen syötyä, jostain syystä tekee vaan mieli kaikkea terveellistä!
Suunnittelin että reilussa kuukaudessa saisin noi pari kesäkiloa karistettua ja sitten voisin keskittyä hankkimaan itelleni täydellistä kroppaa...
Päätin jatkaa liikkumista keväisen treeniohjelman mukaan eli 5-6 kertaa viikossa ja ottaa lisää personal trainer kertoja kunhan ensin pääsen jonkinmoiseen kuntoon.
Että kyllä täältä vielä noustaan, prkl!
Chott
tiistaina, 10. elokuuta 2010 klo 13:03
Täällä ei ole tapahtunut mitään muutosta kesän aikana, melkein koko kesän merkkailematta ja liikuntaakaan ei olla harrastelemalla harrasteltu vaan annettu työn hoitaa itsessään se puoli
Vaakapaino jämähtänyt paikoilleen mutta enpäs ole ollut näin kiinteässä kunnossa aikoihin: käsivarsissa ei ole paljoa ylimääräistä kiinniottamista ja pohkeetkin suht kovaa tavaraa, johtuen siitä että kävelen ja nostelen ympäriinsä sen 12h päivässä
Nyt kun on hyvää pohjaa tullut rakennettua puolivahingossa niin ei anneta työn mennä hukkaan: ilmoittauduin mukaan siihen ilmaiseen GOFATGO - 4 viikon ohjelmaan jolla voi mukavasti syksyn startata. Tavoitepainoon on niin vähän matkaa että samalla voi jo alkaa rakennella lihaksistoa parempaan kuntoon, tavoitteena olisi löytää syksyllä joku mukava harrastus jossa mielenkiinto pysyisi. Ja sinne InBodyyn pitää lyllertää heti ensiviikolla!
Millaisia (sota?)suunnitelmia muilla on syksyn varalle?
Ringotus
tiistaina, 10. elokuuta 2010 klo 15:35
Täällä koko kesän jumiteltu ja nyt vasta lähtenyt pikkuhiljaa laskuun paino, sotasuunnitelma on seuraava; armotonta vihreän suoran metsästystä (se prkl rasva
) ja karkkihimon siirtämistä hedelmiin !
Puulia T
tiistaina, 10. elokuuta 2010 klo 16:53
Huhhuijjaa, minä olen luullut, että paino on pysynyt suht samana, mutta kroppa on vaan kiinteytynyt hieman. Olin siis kolme kuukautta mittaamatta painoa ja siinä ajassa oli lähtenyt neljä kiloa
vaikka yritin pitää painon samana. Nyt siis paino siinä 54 kiloa ja saan koko ajan kuulla kauhistuneita kommentteja kuinka olen laihtunut niin kamalasti. Enkä vielä ole nähnyt kuin muutaman ihmisen suomeen tulon jälkeen, eli niitä kommentteja on luultavasti tulossa siis vielä paljon lisää. En jaksaisi enää kuunnella. Ja hieman inhottvalta tuntui kun paras ystäväni kysyi, että kai minä oikeasti syön. Syön syön minkä kerkeän, mutta kun liikun niin paljon ja tämä lämpö vie osan ruokahalusta pois ja kun ei karkkiakaan viitsi mässyttää, niin ei ole helppoa saada niitä kaloreita. Ja tiedän kyllä, että rasvoja lisäämällä niitä kaloreita saa nostettua.
Nyt sentään vaihdoin tuolta omista tiedoista että yritän pitää painon samana, eli ei vajetta ja aktiivisuustasokin kakkoselle. Luulisi niillä ohjeilla tämä painon putoaminen loppua.
Pitää varmaan mennä syömään omena... Ja siis syön muutakin kuin omenia. Tänään jo kaksi lämmintä ateriaa ja tuhti aamupala.
ArticCat
tiistaina, 10. elokuuta 2010 klo 17:15
Syksyn sotasuunnitelma on täälläkin kerätä mahd. paljon vihreitä suoria
Nyt on päässyt taas jo ihan hyvään ruotuun viimesimmän lomavkon&flunssan jälkeen.
Ja työpaikan kahvihuoneessa koitan pysyä lujana, jos pöytää notkuu pullia tms.
Pitää alkaa kantaa isoa purkkapussia taskussa ja pureskella niitä, jos tuntuu, että pitäs saada jotain suuhun mussutettavaa.
Yritän saada ilmotettua itteni myös nyt syksyksi aikuisbalettiin ja jazztanssiin!
Tanssin monta vuotta teininä ja muutama vuosi sitten kerkesin alottaa taas jazztanssin aikuisten ryhmässä, mutta se ryhmä ei sitten jatkanut syksyllä enää ja sit tuli muutto uuteen paikkaan. Mutta sitä harrastusta, tanssia siis, on tullut kaipailtua jo niin kauan, että nyt on pakko päästä!
Ja onneksi selasin ilmaislehteä ja Vantaan tanssiopistolla onkin myös aikuisryhmiä, joten sinne soittoa heti huomenaamulla!
« Muokattu viimeksi: tiistaina, 10. elokuuta 2010 klo 18:59 muokkaaja: ArticCat »
Tittinen
tiistaina, 10. elokuuta 2010 klo 17:31
Täällä uusi Laihduttelija joka yrittää vasta päästä kärryille tässä.
Eli lähinnä toiveena olisi parin kilon pudotus ja kiinteytystä. Joka päivä tulee joitain kilometrejä käveltyä ja syksyllä alkaa taas bodypump johon pääsen kerran viikossa. Olosuhteiden pakosta (kahden lapsen yh) en pääse useampaan jumppaan, mutta olen niin iloinen tuosta yhdestäkin:
Rakastan body pumpia.
Joten, toivokaa jotta onnistun. Mun heikkous on kaikki makea, ja paahtoleipä vaikken vehnäleipää syökään.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
125
126
127
128
129