Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> 50 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
50 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
>
¨Tiinuli
lauantaina, 17. heinäkuuta 2010 klo 12:04
Minun(kin) tavoite on se 50 kg. Vielä sinne on matkaa mutta luulenpa että syksyn ja talven aikana pääsen tavoitteeseeni. Tällä hetkellä painoa 63.6 kg. Eli vielä on pudotettavaa. Tsemppiä kaikille 50 kg:n tavoittelijoille.
Minä joudun itse tsemppaamaan itseäni kun läheiset ei tajua sitä tehdä. Sanovat vain ettei minun tarvitsisi laihduttaa
Mutta laihdutan silti. Pääasiahan on että itse viihtyy kropassaan.
montus
sunnuntaina, 18. heinäkuuta 2010 klo 16:22
Täällä kanssa yksi uusi 50kg tavoittelija. Tosi kiva lukea saman suuntaisessa tilanteessa olevien ponnisteluista ja onnistumisista - helppo samaistua!
Itselläni ei ole matkaa enää paljon, tänä aamuna näytti jo 53.5! Luulen tosin sen olevan hetkellistä, olen jo niin turtunut 54.5-55.5 pyörimiseen. Tuntuu, että laihtuuko tässä itse asiassa ollenkaan - nesteet vaan seilaa edes takaisin. Senteissä ei mitään pienenemistä nähtävissä moneen viikkoon.
Sirde, ihme että sinulla luut törröttää 54 painossa, itselläni ei luita mailla halmeilla (pituus suunnilleen sama).. Vissiin minulla paino läskiä, sinulla lihasta. Joka tapauksessa onneksi olkoon tavoitepainoon pääsystä ja tsemppiä painonhallintaan! Kun jotkut onnistuu niin muutkin jaksaa yrittää
nachz
maanantaina, 19. heinäkuuta 2010 klo 15:11
Helou,
Aloitin klubissa reilut 3 kk sitten ja olen seurannut tätä ketjua heti alusta asti. Nyt rohkenen liittyä keskusteluun, sillä tänään vaaka näytti 59,4 kg, eli 7,6 kiloa pudotusta aloituksesta.
Lopullinen tavoitteeni on siinä 50 kilon tietämillä, riippuen vähän siitä, miltä silloin tuntuu ja näyttää. Pituutta mulla on hurjat 156 cm, eli ylipainoa oli ehtinyt jo kertyä aivan kiitettävästi ennen urakan aloitusta, nyt jo puoliväli häämöttää.
Eikait tässä muuta, halusin vain esittäytyä, näillä eväillä jatketaan.
wiwi
maanantaina, 26. heinäkuuta 2010 klo 08:33
Tervetuloa ketjuun
Nachz
ja
Montus
ja molemmille onneksi olkoon hyvästä suunnasta!
Minusta tuntuu siltä, että nämä viimeiset kilot ennen tavoitetta ovat kaikkein tiukimmassa, helpommin lähti silloin kun oli enemmän mistä lähteä
Nooh, eipä tässä ole kiirettä ja kilot pysyvät toivottavasti paremmin poissa kun eivät lähde millään ihmedieetillä vaan järkevällä syömisellä...
Aktiivisen lomailun jälkeen vähän "pelottaa" palata toimistolle istumaan, toivottavasti siinä ei ala turha napostelu työpöydän ääressä istuessa. Vesipullo mukaan vaan, eiköhän se siitä
Ihania kesäpäiviä kaikille & isosti zemppiä painonhallintaan!
]3P4
tavoite jouluksi -10/13 kg :)
tiistaina, 27. heinäkuuta 2010 klo 23:41
olisko ketään kämppistä vailla Tampereella? Itsellä hakusessa sellainen!!!
ArticCat
keskiviikkona, 28. heinäkuuta 2010 klo 10:02
Plääh, näitä helteitä! Nyt sais viiletä, niin jaksais tuota liikuntapuoltakin vähän motivoituneemmin.
Nyt oon taas lomalla tän viikon, mutta heti sen loman alun kunniaksi sain jonkun pirun kesäflunssan päälle, joten alkuvkon liikunnat on rajottunut pelkkiin kevyisiin kävelyihin iltasin. Muutenkin isovanhempien luona kyläillessä ollut ruokavalio vähän sitä ja tätä...
Noh, tänään illalla paluu kotiin ja loppuvko metsästetään vihreitä palloja.
Galinga
Syö hyvin, niin jaksat tapella.
torstaina, 29. heinäkuuta 2010 klo 08:18
Täällä yksi ilmottautuu taas mukaan! On päässyt kilot taas kertymään - olin kuolla pettymyksestä, itseinhosta, vihasta ja kauhusta, kun puntarin lukemat näyttivät pitkän tauon jälkeen 62kg
oon siis 160cm pitkä. Nyt on pakko tehdä jotain... Kun saisi itsekurin takaisin
lissuxx
lauantaina, 31. heinäkuuta 2010 klo 11:52
Heipsan kaikki! Voi miten turhauttaa kun paino heittelee ees ja taas, aina motivaation mukaan miten pysyy ruodussa. Yhdellä viikolla farkut tuntuu löysältä ja seuraavalla taas samat farkut kiristää
Mulla ei oo tällä hetkellä vaakaa käytössä, joten muutoksen huomaa ainoastaan vaatteista (jotka nyt taas kiristelee...) Mutta tsemppiä kaikille viidenkympin tavoittelijoille
Sirde72
lauantaina, 31. heinäkuuta 2010 klo 13:31
Aah, mun jumi on takana. Mun paino hilautui sen 52 kilon saavutuksen jälkeen 52,8 kiloon, vaikken mitään muutoksia tehnyt paitsi aloitin liikunnan. Siinä se junnas pari vk. Nyt lisäilin vähän hiilareita, pudotin rasvaa ja proteiinia, niin tänä aamuna paino 51,7 kg
prinsessa93
lauantaina, 31. heinäkuuta 2010 klo 18:47
Olin kolme viikkoa lontoossa, lähtöö ennen paino 53.3 ja tänään aamulla oli 52.7!! Ihan mahtava suoritus kyllä briteissä
Sivu:
<
1
2
3
4
...
124
125
126
127
128