Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 50 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
50 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
123
124
125
126
127
128
129
...
156
157
158
159
>
wiwi
lauantaina, 10. heinäkuuta 2010 klo 21:51
HIp hei,
tosi hyviä uutisia - vaaka näytti tänä aamuna 50,8 kg
! Lähtöpaino oli huhtikuussa 59 kg.
Ja nyt alkaakin se haasteellisin osuus - miten estää painon palaaminen? Loma kaikkine houkutuksineen alkoi juuri ja pelkään sortuvani herkkuihin. Toisaalta se, että tavoiteshortsit mahtuvat nyt päälle, ehkä pistää vähän miettimään ennen kuin sorrun ihan tolkuttomaan mässäämiseen...
Täytyy ainakin toivoa niin.
Ihania kesäpäiviä kaikille!
Ringotus
maanantaina, 12. heinäkuuta 2010 klo 09:57
Masentaa koko homma, TAAS JUMII ja samoissa luvuissa kuin viimeksi, paino oli aamulla 58,5 mitä ihmettä teen väärin ? Apuja kaivataan masentaa niin paljon ja tekisi mieli pistää menemään koko hanke. Puolen vuoden intenssiivisellä työllä saatu oikein 6 kiloa pois -.-
Äippä-86
Pienen tyttären (11/09) onnellinen äiti
maanantaina, 12. heinäkuuta 2010 klo 22:42
Mulla on kesän aikana noussut vähän paino, nyt vaihtelee 55-56 välillä ja turvottaa, vyötärönympäryskin on varmaan melkein 80cm.
Mulla on yleensä toisinpäin mitä useilla, kesällä nousee paino ja talvella laskee..
Ja ihan kamala helle täällä!!! Käyn varmaan 2-3 kertaa päivässä suihkussa ja silti oon ihan hiestä märkä koko ajan.
Ihanaa katsella kun meidän pikkunen neiti kehittyy, nyt jo nousee seisomaan tukea vasten ja koko ajan saa olla vahtimassa ettei kaadu
Kyllä on aika mennyt niin nopeasti, tuntuu että olisin vasta pari kuukautta sitten synnyttänyt, vaikka siitä on jo 8kk aikaa..
kevät 2007 = 80 kg / kevät 2008 = 65 kg / kevät 2009 = 60 kg / kevät 2010 = 53 kg / tällä hetkellä 55 kg
Sirde72
torstaina, 15. heinäkuuta 2010 klo 10:03
52 kiloa tavoitettu ja tässä pitäisi saada pysymään...ei yli, ei alle
ArticCat
torstaina, 15. heinäkuuta 2010 klo 19:38
Ringotus, ei kannata heittää nyt menemään! Se 6 kiloa pois on jo kuitenkin kiloja pois!
Ite märehdin sunnuntaina juhlimisen jälkimainingeissa, että jos oisin vaan pysynyt koko kevään/alkukesän ruodussa, niin tavote ois jo saavutettu.. mutta oon kuitenkin päättänyt vakaasti, että sinnehän mä pääsen, vaikka päätäkin hakattais useemman kerran matkalla seinään..
Sirde, onneksi olkoon!
Ringotus
torstaina, 15. heinäkuuta 2010 klo 20:06
Paljon onnea Sirde72
! Pakko kysyä, miltä tuntuu olla tavoitepainossa ? Tällä hetkellä tuntuu todella toivottomalta sinne pääsy ;(
Sirde72
perjantaina, 16. heinäkuuta 2010 klo 07:31
Kiitos! Ja kivaltahan se tuntuu
Toisaalta olen ollut tässä painossa ennenkin mun tiukkojen ja näännyttävien dieettien ansiosta, eikä tulos ole ollut pysyvä. Joten realisti olen ja tiedän, että se vaatii myös työtä pysyä tässä painossa.
Nyt aloitan painonhallinnan ja liikunnan sen saavuttamiseksi. Tällä hetkellä ei tunnu tiukaltakaan, mulla onkin loppujen lopuksi helkkarin hyvä itsekuri
Ja mikä sen hienompaa kuin vetää vaate kuin vaate kaapista päälle ja kaikki on ei-tiukkaa tai jopa tippuu päältä...
Toisaalta tuntuu myös vähän "haikealta". Mä olen tässä nyt 2,5 kk laihdutellut ja on ollut kiva "harrastus" seurata tuloksia. Tuntuu kuin tuo harrastus jäisi nyt pois. Mutta entisenä syömishäiriöisenä mun on pakko vetää se painoraja johonkin järkevään, ettei ala se "jos vielä kaks kiloa" jne.
¨Tiinuli
lauantaina, 17. heinäkuuta 2010 klo 12:04
Minun(kin) tavoite on se 50 kg. Vielä sinne on matkaa mutta luulenpa että syksyn ja talven aikana pääsen tavoitteeseeni. Tällä hetkellä painoa 63.6 kg. Eli vielä on pudotettavaa. Tsemppiä kaikille 50 kg:n tavoittelijoille.
Minä joudun itse tsemppaamaan itseäni kun läheiset ei tajua sitä tehdä. Sanovat vain ettei minun tarvitsisi laihduttaa
Mutta laihdutan silti. Pääasiahan on että itse viihtyy kropassaan.
montus
sunnuntaina, 18. heinäkuuta 2010 klo 16:22
Täällä kanssa yksi uusi 50kg tavoittelija. Tosi kiva lukea saman suuntaisessa tilanteessa olevien ponnisteluista ja onnistumisista - helppo samaistua!
Itselläni ei ole matkaa enää paljon, tänä aamuna näytti jo 53.5! Luulen tosin sen olevan hetkellistä, olen jo niin turtunut 54.5-55.5 pyörimiseen. Tuntuu, että laihtuuko tässä itse asiassa ollenkaan - nesteet vaan seilaa edes takaisin. Senteissä ei mitään pienenemistä nähtävissä moneen viikkoon.
Sirde, ihme että sinulla luut törröttää 54 painossa, itselläni ei luita mailla halmeilla (pituus suunnilleen sama).. Vissiin minulla paino läskiä, sinulla lihasta. Joka tapauksessa onneksi olkoon tavoitepainoon pääsystä ja tsemppiä painonhallintaan! Kun jotkut onnistuu niin muutkin jaksaa yrittää
nachz
maanantaina, 19. heinäkuuta 2010 klo 15:11
Helou,
Aloitin klubissa reilut 3 kk sitten ja olen seurannut tätä ketjua heti alusta asti. Nyt rohkenen liittyä keskusteluun, sillä tänään vaaka näytti 59,4 kg, eli 7,6 kiloa pudotusta aloituksesta.
Lopullinen tavoitteeni on siinä 50 kilon tietämillä, riippuen vähän siitä, miltä silloin tuntuu ja näyttää. Pituutta mulla on hurjat 156 cm, eli ylipainoa oli ehtinyt jo kertyä aivan kiitettävästi ennen urakan aloitusta, nyt jo puoliväli häämöttää.
Eikait tässä muuta, halusin vain esittäytyä, näillä eväillä jatketaan.
"I shouldn't... but I will."
Sivu:
<
1
2
3
4
...
123
124
125
126