Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 50 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
50 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
5
...
158
159
160
161
>
Niiskuneiti2
torstaina, 28. helmikuuta 2008 klo 15:09
Niiskuneiti ilmoittautuu mukaan! Pituutta vaivaiset 157 cm, paino nyt noin 60 kg. Kiloklubissa aloitin kesällä 2006, jolloin painoa oli noin 57 kg. Alamäkeä siis mennään... Tosin osasyynä voi olla kilpirauhasten vajaatoiminta, joka äskettäin todettiin. Tavoite on 54 kg, mutta alan jo syvästi epäillä sen saavutettavuutta. Muutamia vuosia sitten kolmekymppisenä sain painon pudotettua 50 kiloon ja siinä se pysyikin muutaman kuukauden, ennen kuin lähti taas hilautumaan ylöspäin.
Tiedän syöväni liikaa, mutta ainakin nyt syön terveellisemmin liikaa, kuin ennen Kiloklubia
Liikuntaa olen harrastanut viimeiset 20 vuotta joko kohtuullisesti tai melko paljon ja lisäksi vielä säännöllisesti, joten ainoa syy siihen, ettei paino putoa on tapasyöminen, erityisesti iltaisin, rakkaus makeaan ja ehkä tuo kilppiskin on vähän vaikuttanut.
Joka tapauksessa jatkan yrittämistä. Kova tahto vie läpi vaikka harmaan kiven...
Nöppöskä
Sanoitko sika?!? Sulle se on HERRA Sika!
maanantaina, 3. maaliskuuta 2008 klo 13:42
Nöppöskä myöskin messissä! Pituutta virallisesti 159,6 (mutta kaikille kerron että 160, itsetunto kohenee kummasti
) Ja tavoitteena on 52 kiloa. Jos vaikka kesään mennessä pääsisi täältä 65:stä alle kuudenkymmenen, se olisi tavoitteena. Ite tulee syötyä ihan liikaa ja ihan liian nopeesti: mun leuat vaan yksinkertaisesti jauhaa aterian kuin aterian vartissa. Onko vinkkejä, miten saisi hidastettua tahtia esim. päivällisellä, jolloin ei oikeasti ole edes kiire? Rehuja ruokavalioon pitäisi lisätä, ovat vaan niin kalliita... :/
Sea
'Asialliset hommat hoidetaan ja muuten ollaan kuin ellun kanat.' Tuntematon sotilas, Koskela
tiistaina, 4. maaliskuuta 2008 klo 16:25
Tapasin vanhan tutun - vajaa 160 cm pätkä. Normaalipainoinen hyvinkin aiemminkin - jopa hoikka eikä enää mikään tyttönen.
Nyt oli laihduttanut marraskuussa 8 kg 6:ssa viikossa. Ja siis useamman kuukauden olivat nyt pysyneet poissa.
Kysyin että millä keinoin, niin ensin 6 viikkoa hyvin vähällä syömisellä ja sen jälkeen liikuntaa päivittäin.
Mulla ei ole pysynyt ikinä tuo hanskassa - hyvin voin olla 6 viikkoa pienellä syömisellä mutta sitten kyllä repeää ihan käsistä syömiset. Kun pitäisi osata palata normaaliin terveelliseen ruokavalioon. Mutta jos ei sitä ole osannut niin mihin sitten palata - huono aika alkaa opettelemaan kun on ensin kärvistellyt!
Ajatuksena tässä: kun nyt on tämä Kiloklubin syöminen hyvin hanskassa niin jos vetäisisi jonkun tiukan kuurin niin osasiko sitä sitten jatkaa suoraan terveellisillä ruokailutavoilla...Hmmm.
Nöppöskä
Sanoitko sika?!? Sulle se on HERRA Sika!
maanantaina, 10. maaliskuuta 2008 klo 10:53
Mulla ainakaan tommonen tiukka pikakuuri ei toimis, johan sitä olis niin kärttynen että!
kauheasti en ole jaksanut syömisiäni merkata, on jotenkin niin hankalaa tuo etsiminen, kun hakee esimerkiksi jotain tiettyä jogurttia, pitää just kaikki kirjoittaa oikein päin, eikä vastaukset ole ikinä sitä mitä hakee. Joku neuvontakurssi vois olla ihan jees
esim. valio jogurtti antaa eri tuloksen kuin jogurtti valio... ei oikein toimi homma, en kauheesti jaksa enää ruokaa merkata. Tiedän kuitenkin missä vika, niin osaan itsekin (ehkä) oikealla tavalla syödä.
Heidi.H
Periksi ei anneta ennen kuin sydänkäyrä on suora
tiistaina, 11. maaliskuuta 2008 klo 14:09
Minäkin ajattelin ilmoittautua mukaan.
Pituus on vaivaiset 157.5 ja painoa huikea
68. Painon olen saanut nousemaan kun olen ollut lasten kanssa kotona ja suurinpiirtein mussuttanut koko ajan jotain. Siis oma vika. Tavoitteena olisi 55 eli 12 kg tuntuu kyllä toivottomalta.
Sea
'Asialliset hommat hoidetaan ja muuten ollaan kuin ellun kanat.' Tuntematon sotilas, Koskela
keskiviikkona, 12. maaliskuuta 2008 klo 10:29
Hmm.. mulla taas paino lasten kanssa kotona ollessa aina laskenut! Arkiliikuntaa paljon enemmän ja muutenkin aikaa miettiä järkeviä kauppalistoja (esim. hiekkalaatikon reunalla
ja tehdä oikeaa kotiruokaa.
Nyt töissä on koko ajan tarjolla palaveripullaa ja kaupasta repäisee sen mitä mieleen tulee ja tekee vaan jotain nopeasti.
virkku
kaikki on mahdollista, paitsi pyöröovien läpi hiihtäminen
keskiviikkona, 12. maaliskuuta 2008 klo 11:14
Ilmoittaudun mukaan myös
. 156cm ja 66,2kg aloituspaino. Oon ollut tällä kierroksella kk:ssa nyt kolmatta viikkoa, vuosi sitten olin mukana kolme kuukautta. Tässä välissä ehdin kerätä mahan seudulle kolmisen kiloa lisää kannettavaa
. Tavoitteena olisi, että vaaka näyttäisi 5 alkavaa lukemaa. Tuntuu melko kaukaiselta, mutta yrittänyttä ei laiteta... Liikuntaa harrastan reilusti ja ne pallot on olleet koko ajan vihreällä (no tehot meinaa olla välillä punaisella kun on kuulemma liikaa korkeatehoista liikuntaa), mutta ruokapallot ei sitten niinkään
Hauskaa tässä ketjussa on myös se, että maailmassa on siis muitakin alle 160 senttisiä!
Heidi.H
Periksi ei anneta ennen kuin sydänkäyrä on suora
keskiviikkona, 12. maaliskuuta 2008 klo 11:26
Toki arkiliikuntaa on lasten kanssa paljon.Ja ruoan olen suurin piirtein itse tehnyt. Ei se siitä kiinni olekkaan vaan siitä että on syönyt hieman tehdessä, sitten ruoka aikana (eikä mitään pikku annosta) ja sitten vielä jotain ohimennen. Ja kun on vielä siihen päälle himo karkin syöjä niin sehän on selvä peli....
Sipa71
keskiviikkona, 12. maaliskuuta 2008 klo 11:37
158cm, 61 kg, tavoite 52 - 55 kg (pitää olla liukumaa, ettei joudu pettymään...) Näillä ohjeilla ei kyllä tunnu laihtuvan, ihan pitää suunnitella kuin tulis tarpeeks syötyä. Virheet, kasvisten vähyys ja väärät rasvat, kyllä korjaantuu. Mutta hitaasti hyvä tulee!
margitty
hiljaa hyvää tulee
keskiviikkona, 12. maaliskuuta 2008 klo 12:56
Sea ja Kixa hoi!
Satuin vierailemaan tälläkin palstalla,kun ihmettelin pieniä kilolukuja,itse olen 70 kg tavoittelijoita,tosin olen pidempikin.Ihmettelen Sean ja Kixan tavoitteita,ovat kamalan alhaalla, niissähän BMI menee jo alle "normaalin".Kantsisko vähän höllentää? Terkkuja ja tsemppiä kaikille
Sivu:
<
1
2
3
4
5
...
158
159
160
161