Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> 50 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
50 kg:n tavoittelijat
Sivu:
1
2
3
4
...
130
131
132
133
>
molla-malla
skinny bitch
lauantaina, 23. helmikuuta 2008 klo 18:33
En löytänyt tällaista ketjua, niinpä aloitan oman En tasan ole ainoa 50 kg:n tavoittelija, eli missäs te muut olette? Meillä todennäköisesti on kaikilla puuhana viimeisten kilojen pudotus (paitsi aivan lyhyimmillä
), eli ongelmatkin varmasti ovat samoja. Tsempataan toisemme maaliin asti!
Minulla on vielä joitain kiloja kuudenkympinkin rikkoutumiseen, mutta haluan henkisesti jo lähestyä viittäkymmentä! Enimmillään painoa on ollut 112 kg ja viime kesänä kun oikeasti aloitin laihduttamaan vaaka näytti 92 kg.
Minä punnitsen itseni perjantaisin, viimeinen virallinen punnitus näytti 63,7 kg. Pituutta on 165 cm ja tavoitepaino 55 kg.
Silkkiapina
lauantaina, 23. helmikuuta 2008 klo 18:57
Täällä myös yksi! Vaaka näyttää tällä hetkellä 58kg ja tavoitteena olisi tuo 55. Pituutta on 169cm. Eli 3kg pitäisi pudottaa kesään mennessä. Eihän se paljolta kuulosta, mutta on kyllä työn takana varmasti. Itse kun liityin kiloklubiin jo tammikuussa, mutta nyt tällä viikolla vasta heräsin tähän maailmaan, kohta on kesä ja rantakuntoon olisi päästävä!
Tammikuusta tähän asti siis pelkästään söin, söin ja söin. Niin herkkuja ku muutakin ruokaa ihan liikaa!
Athelas
sunnuntaina, 24. helmikuuta 2008 klo 15:52
Juu, 55 haaveissa mullakin. Tällä hetkellä aamupaino vaihtelee 59- ja 60-alkuisilla numeroilla. Ainoa aseeni taitaa olla tuo hiilareiden vähentäminen, eli ensin pitäisi saada 40% nykyisestä 50-60:stä. Liikunnan makuunkin pääsen taas kunhan flunssa on kokonaan ohi. Jospa oi jospa kesäkuussa voisin vetäistä kesätopin päälle ilman selkä- ja mahamakkaraa
...
Routa
Olen kulkenut pitkän matkan mutta olen vasta tässä.
maanantaina, 25. helmikuuta 2008 klo 17:21
Täällä myös tavoitellaan 50-luvulle pääsemistä. Pituutta on 160cm, paino huitelee tällähetkellä 66-67kg paikkeilla. Olen
toivoton
tunnesyöjä, ja siispä aina kun on 1. juhlimisen aihetta 2. vituttaa 3. väsyttää 4. olen murheellinen, syön ahmimalla kaapit tyhjiksi.
Olen jo "vanha konkari" laihdutuksen suhteen, olen jojoillut nimittäin aivan murkkuikäisestä asti. Nyt ikää 22v. Joskus tuntuu, ettei enää osaa syödä normaalisti, vaan joko syö "laihdutusruokavaliolla" tai ahmimalla. Haluan ja toivon löytäväni kultaisen keskitien tämän vuoden aikana.
Tavoite olisi saada ennen kesää paino alle 60, kesän jälkeen olisi ihana katsella 55-54kg lukuja vaa´alta.
tuittu
keskiviikkona, 27. helmikuuta 2008 klo 22:28
50 tavoittelen minäkin,,juuri siirryin 60 tavoittelijoista tänne,,eilen oli aamupaino nimittäin 59!
tavoitteena lopllisesti 45kg, olen siis 153cm lyhyt..
Sea
'Asialliset hommat hoidetaan ja muuten ollaan kuin ellun kanat.' Tuntematon sotilas, Koskela
torstaina, 28. helmikuuta 2008 klo 09:27
Hei - hyvä ketju!
En ole itse 'rohkaistunut' vastaavaa aloittamaan.
Paino ollut koko aikuisiän 52-55- kerran tosin Painonvartijoiden pisteillä tipahti 47,5 kg mutta samalla lähti rinnat, hiukset ja takapuoli.... Sitten tulin raskaaksi ja raskauden jälkeen paino taas 53-54. Pituutta on 158 cm enkä ihan nuori enää ole...
Kun liityin tänne 2006 keväällä oli paino noussut pari kiloa tuosta minulle hyvästä, normaalista painosta (56,4) - tavoitteena oli muutaman kilon tiputus. Paino vaan alkoi nousta ja lokakuussa 2007 oli parhaimmillaan 61,5. (saman verran kuin viimeisilläni raskaana vuonna 2002).
Syynä hormonaalinen ehkäisy, stressi, univaikeudet, liikunnan epäsäännöllisyys (kaikki tai ei mitään)....
Nyt paino tasan 58. Tavoite tuo 55 ja liikuntaa harrastan nyt säännöllisesti ja enemmän kuin koskaan joten uskon että aika timmissä kunnossa olen jos tuo 3 kg vielä lähtee
Olen jo täysin hyväksynyt sen, että tosi hitaaasti muutoksia tulee. Ehkä tämän vuoden aikana?? Nyt on 600 g tippunut 1,5 kk aikana, mutta olen todella tyytyväinen koska viime vuosi oli ihan kamala kun joka kerta vaaka näytti vaan enemmän. Söin kuitenkin pääsääsääntöisesti Kiloklubin mukaan.
Avaimet nyt liikunta, proteiini ja säännöllinen syöminen.
laureli
happyhappyjoyjoy
torstaina, 28. helmikuuta 2008 klo 10:09
Juu, saman mittasi ollaan
158cm. Tällähetkellä paino on 58+... ennen kuin aloitin kiloklubeilun se oli 57-58. Nyt paino on seilannut 58 ja 60+ välillä.. enimmillään vähä yli 61kg mitä se ei ole koskaan aikaisemmin ollut
Pieniä "paniikkikohtauksia" siis on ollut tässä välissä.
Tavoitteeksi on muotoutunut 55kg, mikä kyllä näyttää aika epätoivoiselta tällä menolla
. En usko, että painon nousu on mitään nesteenkään kertymistä, koska olen harrastanut liikuntaa ihan samallalailla kuin ennemminkin = paljon.
Ruokatottumukset on muuttuneet aikalailla klubeilun aikana
Kasviksia lisää ja rasva on myös tullut mukaan kuvioon. Syön nyt 200-300kcal enemmän kuin aiemmin, mikä tuntui ihan hullulta aluksi..
Ainoa (ja iso) hyöty mitä oon tästä ohjelmasta repiny on se, että jaksan treenata isommalla volyymillä kuin aiemmin... tän johdosta kyllä odottais jotain tulosta painonkin kanssa, mutta eeeeei. Ja ei sille mitään voi, mutta ottaa ihan hirveesti päähän välillä. Kun tuo painon nousuilu nyt edes loppuisi
(niin siis 2kk on tätä ohjelmaa takana)
Swiss
WOITTO
torstaina, 28. helmikuuta 2008 klo 10:31
HYVÄ KETJU
Olen kieppuillut samassa painossa ties miten pitkään (nyt 64,5). Mulla ois tavoite tuo 58kg ja pituutta on 170.
Tää on vaan ihan käsittämättöman vaikeeta! Miksei paino putoa vaikka syö ja liikkuu ohjeiden mukaan (pallukat vihreitä)?
(Liikuntapallukoita en ole tässä uudessa versiossa saanut vihreiksi. Se olisikin seuraava tavoitteeni)(
laureli
happyhappyjoyjoy
torstaina, 28. helmikuuta 2008 klo 12:48
Juu-u.. noi liikuntapallot onki hankalia. Itselläni kun ainakin on lajitreenit 3-5 kertaa viikossa enkä ikinä saa esim teho/vaihtelu palluroita edes keltaiseksi
pitäisi tehdä aivan älyttömästi pienitehoista liikuntaa + liikkuvuutta oman harrastuksen lisäksi, että saisin ne vihreäksi.. enkä usko että kellään olisi niin paljon aikaa
Joten viittaan kintaalla niitä palluroita ja keskityn kaloreihin
Sea
'Asialliset hommat hoidetaan ja muuten ollaan kuin ellun kanat.' Tuntematon sotilas, Koskela
torstaina, 28. helmikuuta 2008 klo 14:30
Tähän ketjuun 'uskallan' ääneen sanoa, että 1500 kcal/pvä + herkkupäivä kerran viikossa on vain kerta kaikkiaan minulle liikaa. Vaikka kuinka vakuutetaan (mm. personal trainerin toimesta).
Kokeiltu on kantapään kautta - söin suunnilleen 200-300 kcal enemmän kuin aiemmin n. puoli vuotta ja paino nousi tasaisesti. Asiantuntijat kehottivat jatkamaan ja odottamaan että tasaantuu ja alkaa tippumaan mutta niin ei kyllä käynyt. Enkä kyllä uskaltanut enää odotella koska nousu pysähtyy! Alkoi jo normalipainon yläraja uhkaavasti lähentyä...
Nyt en kauheasti merkkaile syömisiä, mutta 1200-1400 asettuu eikä erityisäi herkkupäivä ole jolloin minulla helposti (!) meni vaikka 3000 tai 4000.... Alkoholin kanssa menee edelleen kyllä reilusti yli mutta ei juuri syömällä yli peruskulutuksen.
Ja näin voin IHAN oikeasti jatkaa loppuelämän - en ole millään kuurilla.
Lähinnä nyt merkkailen proteiinin tarpeen takia - on kyllä vaikea asia minulle, että suhde edes lähellä 40-30-30 mutta siihen uskon kyllä. Joskus olen ollut vähähiilarisella ruokavaliolla ja hyvältä tuntui periaatteessa ja turvotus laski silmissä.
Sivu:
1
2
3
4
...
130
131
132
133
>
Sivun alkuun