Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 2-kymppiset laihduttajat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
2-kymppiset laihduttajat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
44
45
46
47
48
49
50
...
113
114
115
116
>
Hippomus Maximus
tiistaina, 31. elokuuta 2010 klo 09:46
Nöpsökkä: Itse olin myös ennen sellainen, etten saanut mitään Jee jee-fiilistä liikunnasta. Sitten aloin vaan kokeilemaan kaikkea. Jooga esimerkiksi ei ole minun juttu, mutta esim samba, zumba ja aikuisbaletti ovat sellaisia, joista jää hyvä fiilis. Etenkin baletista jää mahtava fiilis ja tuntee olensa ihanaksi. Toivottavasti sinäkin löydät lajin joka sopii sinulle! Ei muuta kuin kokeilemaan. Ja lähes joka paikkaan saa tutustumiskäynnin edullisesti tai ilmaiseksi.
Itsekin haluaisin tietää miten kuntosalilta saisi hyvän fiiliksen. Minulla on kuntosalikortti, mutta käyn ainoastaan ryhmätunneilla. Joskus jään hetkeksi juoksemaan tunnin jälkeen, mutta that's it.
Unelma tilanne olisi jos kahtena aamuna viikossa nousisin kello 5.45 ja olisin salilla kuuden paikkeilla. 1,5 tuntia aikaa urheilla. Kävisin sitten suihkussa ja lähtisin töihin vähän vajaa kahdeksan. Mutta en ole nyt 7 kuukauteen kertaakaan jaksanut nousta. Jos jollain on käytännön vinkkejä niin kertokaa. Ja tähän voin sanoa, ette ole aamuihmisiä! En tiedä miten saan itseni ylös...
Killer*Queen
torstaina, 30. syyskuuta 2010 klo 15:30
mulla on menny kesän jälkeen koko homma ihan plörinäksi.. nyt haluaisinkin kysyä, et haluisko joku "ryhtyä" mun tueksi uudelle yritykselle.. esim. messengerissä vois keskustella..
Nöppöskä
Sanoitko sika?!? Sulle se on HERRA Sika!
torstaina, 30. syyskuuta 2010 klo 15:41
sailasiili
Mä voisin kyllä ryhtyä tsempittäjäks, mutta en tiiä onko musta mitään hyötyä, kun itsekin junnaan koko ajan paikallaan, ja vaan masistelen
Enkä valitettavasti juuri messengeriä enää käytä, kun on facebookin tsätit ja gmailin yms.
Killer*Queen
torstaina, 30. syyskuuta 2010 klo 16:08
laitoin sulle yksäriä
Zetire
Tuska on se tunne kun heikkous poistuu ruumiista
torstaina, 30. syyskuuta 2010 klo 20:54
sailasiili jos tarviit useempia tsemppareita, niin minäkin voin ruoskijaksi koittaa ryhtyä, oonhan sun päikkyäkin seurannut
Täälkin otettiin vähän plussaa ja nyt sahataan ees taas, tickeri ei ihan pidä paikkaansa...
saakeli. Saa nähä saavutanko tavotteeni, eli 60:n puolelle marraskuuhun mennessä
Killer*Queen
torstaina, 30. syyskuuta 2010 klo 21:48
nii paljo vaa tsempparei ja piiskurei että
yksäriä tulee vaan jos haluu mesee / facebookkii / johonki lisäillä
Hunhun
torstaina, 30. syyskuuta 2010 klo 22:38
Minullakin meni kesän aikana ihan päin honkia painonhallinta
Ajattelin ottaa vähän rennommin kesällä mutta pidin sitten tosiaan lomaa KAIKESTA...ja jo aiemmin menettämäni paino tuli sitten takaisin.
Olen siis 170cm ja tänään aamulla paino oli 80,3kg...Ennen kesälomaa paino oli jotain 75. Olen todella, todella pettynyt itseeni kun en vahtinut syömisiäni ja taas täytyy aloittaa uusiksi. Miten saatoinkaan heittää kaiken työn hukkaan noin vain? Tavoitepaino kun on 63kg vaikka olisin iloinen jos pääsisin edes alle 70kg. 17kg:n matka tuntuu aivan kamalalta, vaikka tiedän että on monia joilla voi olla tuplasti enemmän...
Kai tässä tosin on jotain edistystäkin tapahtunut, nimittäin paino oli 82kg tässä kaksi kuukautta sitten. Vähän turhan hidas tahti on vain...
FaerieS
perjantaina, 1. lokakuuta 2010 klo 08:01
Hunhun,
nyt vaan tsemppi päälle
Tavoittelet ensi alkuun tuota kesän alun painoa ja siitä sitten lähdet sorvaamaan kohti tavoitetta! Ruokailutottumuksia kannattaa seurailla ja merkitä niitä, että pääset takaisin kiinni oikeisiin tottumuksiin. Haastavintahan tässä painon pudottamisessa on se, että saa tosiaan painon pysymään sitten siinä saavutetussa painossa.
Itte pudotin 2009 keväällä n. 82 kg-->76 kg. Nyt ketkuttelen edelleen tuossa 76 kg huittella ja tavoitteena on 68 kg. Eli täälläkin töitä vielä projektissa piisaa riittämiin. Paino heilahteli mullakin kesällä ylöspäin, mutta nyt taas arkirytmin palauduttua paino tasaantui sinne, mistä kesänviettoon lähdin.
Roppakaupalla vaan itsekuria ja paljon paljon tsemppiä Hunhun!
Blogini: http://sportharmony.blogspot.com/
Hunhun
perjantaina, 1. lokakuuta 2010 klo 09:42
Kiitos paljon
San_na
rohkaisevista sanoista! Tsemppiä sinnekin suunnalle
Kai tuon kesän voisi ottaa jotenkin oppimiskokemuksenakin...nyt ainakin tiedän mitä EI tule tehdä lomilla. En enää koskaan halua että sama tulee toistumaan. joten kai parempi että opin sen nyt enkä myöhemmin. Tunnen nyt rajani paremmin. Ehkä kun asiaa katsoo pitkällä aikavälillä niin ehkä tuo kokemus oli hyödyllinenkin. Olenhan vasta hieman päälle parikymmppinen ja minulla on koko loppuelämä aikaa keventää...ja koettaa pitää saavutettu paino.
Tai sitten koetan epätoivoisesti nyt vain etsiä jotain positiivista tuosta
Killer*Queen
perjantaina, 1. lokakuuta 2010 klo 10:08
mul oikeastaan taas kaikki meni pepulleen ku kesätyöt loppu, ja koulu on siinä mallissa et opinnäytetyötä pitäis tehä. eli mul ei ollu mitään rytmii enää.. sitten joskus heinäkuussa ni ajattelin et "mä osaan nää syömishommat jo" enkä merkkaillu sen koomin.. parhaimmillaan paino kävi 74,6 kg:ssa ja suht hyvin se on pysyny, ku nyt painoo on 75,5 kg. tavote mulla on se et paino on alle 70. ihan ihanne olis varmaan jotain 63 kg mut en jaksa ajatella vielä niin pitkälle
Sivu:
<
1
2
3
4
...
44
45
46
47
48