Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 2-kymppiset laihduttajat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
2-kymppiset laihduttajat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
43
44
45
46
47
48
49
...
113
114
115
116
>
Hippomus Maximus
torstaina, 26. elokuuta 2010 klo 08:41
Mun pitää nyt saada itseäni niskasta kiinni. Tästä ei tule mitään. Koko ajan tekosyitä ettei ehdi salille ja bla blah blah. Mistä saan enemmän motivaatiota?
FaerieS
torstaina, 26. elokuuta 2010 klo 09:08
Nyt vaan kuule niskasta kiinni, väännät ittes sinne saille niin fiilis sen jälkeen on mitä mahtavin!! Meneminenhän se kuitenkin oikeastaan se kaikkein vaikein on, jos vaan salille asti pääsee niin loppu menee sit ihan omalla painollaan
Salikamppeet vaan olalle ja mars mars
Blogini: http://sportharmony.blogspot.com/
Nöppöskä
Sanoitko sika?!? Sulle se on HERRA Sika!
torstaina, 26. elokuuta 2010 klo 11:01
^olisikin noin helppoa...
Hippomus Maximus
maanantaina, 30. elokuuta 2010 klo 08:46
San_na: KIITOS! Oot ihana! Luin ton viestin eilen aamulla ja saman tien vetäsin juoksukengät jalkaan (olin viikonlopun vanhempien luona niin en päässyt salille) ja lähdin juoksemaan. Ja lenkki sujui oikein mukavasti!
Kyllä tämä tästä
Kunhan pääsee vauhtiin niin sitten se sujuu jo.. Tänään meen salille. Ja sit vasta alan purkamaan kamoja. Ei se tunnin liikunta niin paljoa aikaa syö. Äkkiä menee kotona tunti kun istuu alas ja selailee jonkun lehden...
FaerieS
maanantaina, 30. elokuuta 2010 klo 09:34
Moips Jondemus Maximus
Hienoa, että auttoi
Ittelläni on just se kynnys siinä et lähtee, kun sitten sen saa aikaseks ni sitten vaan on mega-ilonen fiilis
Blogini: http://sportharmony.blogspot.com/
Nöppöskä
Sanoitko sika?!? Sulle se on HERRA Sika!
maanantaina, 30. elokuuta 2010 klo 11:55
Onko kellään samaa, että liikunta ei vaan tuota minkäänlaista iloa? Olenko siis ainoa, joka joutuu liikkumaan, koska on pakko? En oo ikinä kokenut mitään "jee jee, mahtavaa, lisää" fiilistä liikunnasta, vaan sitä on aina tullut tehtyä siksi, koska on vähän pakko. Ja on tullut kokeiltua kaikenlaista. Mikään liikunta ei vaan niin kovasti jaksa kiinnostaa.
Killer*Queen
maanantaina, 30. elokuuta 2010 klo 12:00
MINÄ!
paitsi toi tankotanssi on ainut mitä jaksaisin tehä aina ja kokoajan mut kaikki muu on ihan plääh....
TseiTsei
maanantaina, 30. elokuuta 2010 klo 13:28
Nöppöskä, et ole ainoa. Mä en oo koskaan ollu mikään liikkuja. Jos jostain liikkumisesta joskus innostun niin se innostus kestää vain hetken. Pisimmillään pari kk olen jaksanut innostua jostain ja sit ei enää vaan jaksa kiinnostaa tippaakaan. Sen lisäksi olen todella saamaton lähtemään mihinkään liikkumaan.
_cinderella_
maanantaina, 30. elokuuta 2010 klo 19:36
Moi kaikille
Täällä 24v laihduttaja. Kesäkuussa tuli vähän takapakkia ja muutama kilo takas mut nyt tsemppaan urakalla! 1,5 viikossa olikin lähtenyt 2,3kg. Ehdottomasti nyt on opittava nää terveelliset ruokatottumukset, liikunnasta en juuri pidä mutta ehkä mä jossain vaiheessa liityn ladylinelle mistä ite oon aikasemmin tykännyt. Jotenkin oon niin väsynyt työpäivien jälkeen ettei jaksais mitään tehdä. Oon päiväkodissa töissä ja kyllä on todella fyysinen työ - istumaan ei juuri ehdi! Hiki valuu kun juoksee lasten perässä, pukee ja riisuu, kantaa jne. Todella hektisiä päiviä meidän ryhmässä. Joten toistaiseksi olen onnellinen edes ruokavalion terveellisyydestä vaikken liikkumaan jaksa iltaisin
Mulla on ensi kesänä häät tiedossa, joten se tuo huomattavasti lisätsemppiä! Siis kaikkien ylipainoisten pitäis mennä naimisiin!!! Se on kumma kuinka se tuo lisämotivaatiota
Olen nyt kokoa 50-52, ja toivottavasti ensi kesänä 46...
huurre
maanantaina, 30. elokuuta 2010 klo 22:17
Moi!
Täältä löytyy 22-vuotias opiskelija. Havahduin kesällä siihen että paino on korkeampi kuin koskaan ja nyt on aika tehdä asialle jotain. Tällä hetkellä olen 77,7kg - pari kiloa kesästä lähtenyt, pituutta 166cm.
Liikunnasta sen verran että nuorena tykkäsin liikkua mutta "aikuisena" sama liikunnanilo on todella ollut kadoksissa. Tarkotuksena olis hyödyntää yliopistoliikunnan palveluja ja saada vihdoin liikunta osaksi arkipäivää. Syömisten kanssa herkut ovat heikkous ja kasvisten määrä on liian vähäinen. Petrattavaa on siis paljon mutta onneksi motivaatiota ja työkaluja löytyy
Painoa olisi pudotettavana n. 15kg ja olen tehnyt itselleni pieniä välitavoitteita ylläpitämään motivaatiota. Puolen kilon pudotuksella per viikko pääsen normaalipainon rajalle uuteen vuoteen mennessä.
Onko muilla jotain välitavoitteita tai porkkanoita laihduttamiseen / painonhallintaan?
Sivu:
<
1
2
3
4
...
43
44
45
46
47