Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> 163cm:set/painotavoite?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
163cm:set/painotavoite?
Sivu:
1
2
>
heidiinah
keskiviikkona, 4. tammikuuta 2012 klo 20:20
Hei,
Minkälaisia painotavoitteita teillä on? En ole koskaan ollut kovinkaan solakka tyttö, joten minun on vaikea määritellä itselleni tavoitepainoa. Käyn salilla ja terveydenhoitaja meinasi, että 70kg on hyvä tavoite. Mutta eikös tuo ole vähän korkia paino 163cm:lle?
Haluaisin nyt vaan vähän osviittaa omaan tavoitepainoasetteluun. Ruumiinrakenteelta olen tiimalasi, KAUHIA TAKAMUS LÖYTYY
.
Saisin vastauksiinne ainakin tiedot painotavoitteesta ja ruumiinrakenteesta?
Naamis
Oon kaunis ja iso ja pystyn sen myöntämään: mää syön tänään!
keskiviikkona, 4. tammikuuta 2012 klo 20:23
Itse pyrin noin 70 kiloon, minun ruumiinrakenteellani ja lihaksillani tuo on ihan realistinen ja varmaankin myös keholle hyvä paino, mutta sen näkee sitten lähempänä tavoitetta. Tällä hetkellä BMI on yli 30.
Ruumiinrakenteeltani olen melko tasapaksu (ennen/jälkeen):
« Muokattu viimeksi: keskiviikkona, 4. tammikuuta 2012 klo 20:26 muokkaaja: Naamis »
Fanttitantta
keskiviikkona, 4. tammikuuta 2012 klo 20:31
Mulla oikein ihanne on 68 kg, mutta alle 70 kg jokatapauksessa.
Mä olen rinnakas ja pyllykäs, ja toi olis se paino minkä olen saanut pidettyä pitemmänkin aikaa, mutta se vaati multa raskaan työn ja lenkkeilyä. sitten se taas pikkuhiljaa lähti nousemaan kun laiskistu.
Mutta siihen tähtään kovasti, no ainakin 6 kg matkaa.
sun täytyy matkan varrella miettiä missä kohti tuntuu siltä että saisit painon pidettyä ihan normaali elossa. sehän tässä vaikeinta on.
sisusasu
keskiviikkona, 4. tammikuuta 2012 klo 20:32
Itse olen 164cm ja nyt siis 60 kiloinen, mutta tuolta 80 kilosta olen lähtenyt pudottamaan. Pyrin vielä tiputtamaan muutaman kilon, koska vatsassa on vielä ylimääräistä... Pääpaino on nyt kuitenkin liikunnassa ja terveellisessä syömisessä, enkä tuijota niinkään vaakaa vaan etsin sitä hyvänolonpainoa.
En myöskään enää laske kaloreita ja merkkaile syömisiäni, vaikka pyrin syömään terveellisesti. Ticker näyttää, että pyrin 55 kiloon, mutta en tiedä aionko ihan sinne asti pudottaa, vaan lähinnä tarkoitus on kiinteyttää.
Suurinosa vaatteistani on tällä hetkellä kokoa 36, mutta mitään mittoja en ole ottanut.
Uskon sen oman tavoitepainon hahmottuvan pikkuhiljaa... Mulla oli ensin tavoite 70 kg, sen jälkeen 65, sitten 60 ja nyt lähinnä kiinteytyminen. Etköhän sinäkin löydä sen "hyvänolonpainosi".
Eikä sitä lopullista päämäärää tarvitse heti asettaa, vaan minusta ainakin tuntui mukavammalta asettaa pieniä välitavoitteita niin urakka ei tuntunut niin suurelta.
heidiinah
keskiviikkona, 4. tammikuuta 2012 klo 20:41
Kiitos ripeistä vastauksista. Itsellänikin kyllä on se, että käyn 3 kuntosalilla ihan tosissaan (siis en juttelemassa)
. Ja 1,5 tunnin kävelylenkillä lauantaisin ja sunnuntaisin. Kaippa se terveydenhoitaja sitten meinasi sen kautta tuota painotavoitetta. Se oli myös sitä mieltä, että tuota painoindeksiä ei voi seurata...tulossa on kai joku toinen parempi ?indeksi?
Naamis
Oon kaunis ja iso ja pystyn sen myöntämään: mää syön tänään!
keskiviikkona, 4. tammikuuta 2012 klo 20:48
Minusta mittanauha, peili ja oma olo kertovat parhaiten kunkin ihannepainon eli en ainakaan itse aio väkisin itseäni laihduttaa normaalipainoon, jos olo on isommallakin BMI:llä hyvä ja mitat miellyttävät itseäni.
aisti-
keskiviikkona, 4. tammikuuta 2012 klo 20:58
Ite oon 164cm ja olin tyytyväinen itseeni, kun painoin n. 72kg 6.5 vuotta sitten. Vaikka silloin esim. terkkari sanoi, että olen ylipainoinen ja kannattaa miettiä mitä syö ja milloin. BMI laskuria kun olen kattellut, niin 67kg oli piirun verran alle 25 BMI, että kai se se olis sitte ihannepainon yläraja ja siitä vaan alaspäin.
Mutta kun painoin 72kg niin vaatekoko oli lähinnä 38/40. Siihen pyrin tällä hetkellä.
Ninni86
keskiviikkona, 4. tammikuuta 2012 klo 21:00
Itse haluaisin vielä siihen 60kg päästä ja se ei ole kaukana mutta vielä ei ole hyvä olla oman itsensä kanssa.
On tässä tullu tiputeltua painoa 80kilosta joten aika tyytyväinen jo olen,kunhan lähinnä kiinteytys olis tavoite...ei niin ne kilot vaan nää löysät
http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/wocSuKH/weight.png[/img]
Aurinko_3
keskiviikkona, 4. tammikuuta 2012 klo 21:00
Moi! Täällä kans yksi 163cm "pitkä"
Painan tällä hetkellä noin 59kg, tavoite on 55-56kg välimaastoon. Eli näistäkin tosiaan huomaa, että ihmiset ja ruumiinrakenteet on niin erilaisia! Itse olen pienikokoinen/siro, ja minulla tuo 70kg olisi aivan liian paljon. Harrastan jumppaa/tanssia/juoksua ym liikuntaa, mutta en ole silti lihaksikas. Eli se on myös yksi syy miksi tavoitepainoni on alempi kuin joillain muilla teistä.
Mutta niinkuin jo todettiin, mittanauha, peili ja vaatteet kertovat paihaiten totuuden jokaisen kohdalla! Eikä oikeaa tavoitepainoa ole millekään pituudelle, bmi arvotkin on vain runko ja "perus pekalle" tehty raami
Katastrofitar
keskiviikkona, 4. tammikuuta 2012 klo 21:08
Minulta löytyy myös pituutta tuo 163 ja pitkään paino keikkunut 70 kg:n molemmin puolin. Tuo 70 kg on mielestäni hyvä tavoite, mikäli painoa on enemmän. Sen saavutettua voi sitten laittaa uuden tavoitteen jos haluaa.
Itselläni tavoite on aluksi saavuttaa tuo 65 kg. Monesti on paino käynyt 67 ja hieman elle, mutta sitten jälleen palautunut. Tuon saavutettuani, on seuraava tavoite 60 kg ja sitten viimeinen 55 kg on lopullinen tavoite. Silloin oli aika jolloin olin tyytyväinenn kroppaani eikä laihduttamisesta ollut mitään ajatuksia. Tässä kuitenkin pitkään jo samoissa luvuissa junnanneena en halua masentaa itseäni suurilla tavoitteilla, jotka eivät tunnu koskaan lähestyvän. Pienin askelin vain eteenpäin....
Sivu:
1
2
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Liikunta
»
Mitä syödä ennen kuntoilua ja kuntoilun jälkeen?
tänään
kello 23:17
Vertaisryhmät
»
-20 kg 2012 loppuun mennessä!!!
tänään
kello 23:14
Vertaisryhmät
»
Raskaana olevat
tänään
kello 23:13