Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 105kg tavotteliijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
105kg tavotteliijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
40
41
42
43
44
45
46
...
116
117
118
119
>
Kevät67
keskiviikkona, 11. elokuuta 2010 klo 17:50
Tänään on eka viikko täynnä kesän jälkeistä ryhdistäytymistä ja viikon tulos ilahduttavat - 2,3kg. Visiittini tässä ryhmässä jäi siis vain viikon mittaiseksi, sillä painon ollessa aamulla 103,7kg, siirryn nyt tuonne satasen tavottelijoihin.
Iloisia ajatuksia jokaiselle, odottelen teitä seurakseni tuonne seuraavaan ryhmään
.
pähkinä79
Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään.
perjantaina, 13. elokuuta 2010 klo 08:45
Nyt mä jätän tämän ketjun ja siirryn satasen tavoittelijoihin!
Siellä nähdään!
Minzu
itsekuri hakusessa
perjantaina, 13. elokuuta 2010 klo 09:15
kaikki vaan jättää tän ketjun, kai mä kohta olen täällä yksinäni
Mulla aamupaino tänään ja eilen sama 107,3kg.
Tänään jos lähtis taas lenkillekin yhden välipäivän jälkeen.
Minzu
itsekuri hakusessa
sunnuntaina, 15. elokuuta 2010 klo 11:11
Höpisen siis itsekseni, tänään aamupaino 106,8 ja en tyytyväisempi voisi olla
Hitsit
sunnuntaina, 15. elokuuta 2010 klo 14:56
No kuule Minzu, et ole yksin, minä jään tänne vielä sittenkin kun sinusta vain häntä näkyy...
Olen saanut jollakin lailla pidettyä, ettei paino nouse, mutta sen alas päin saaminen vaatisi niin paljon... Liikunta ei kiinnosta taas pätkääkään, mitä nyt vähän hyötyä pihalla ja metsässä ja sitä ei niin kamalasti ole.. Ja pitäs syyä niin vietävän vähän ja pysyä kurissa.. En paljon uskalla tännekään kirjotella enää, kun aina on tätä valitusta vaan. Oi, että toivon saavani tästä taas kiinni!!
Kata_80
keskiviikkona, 25. elokuuta 2010 klo 16:25
Heip kaikille 105 tavoittelijoille!
Pitänee käydä vaa'alla taas, en olekaan pariin viikkoon uskaltanut. Kerran se jo oli 105,4 mutta hyppäsi melkein 107 takas. Täällä ketjussa siis vielä oilaan kunnes oikeasti tippuu tuon 105 kg alle!
Jumppaan töiden jälkeen, jaksettava. Se on aika vaiekaa kyllä, kun usein nukuttaa bussissa matkalla salille, että kun oikealla pysäkillä herää, on niin väsynyt, ettei millään jaksaisi.
Miten sitä saisi aloitettua liikunnan viikonloppuisin? Siis jumpan tms. Mies kun ei harrasta mitään, niin jotenkin sitä haluaa sitten vkl olla yhdessä, enkä juosta johonkin salille yksin. Pitäisi ottaa tavaksi käydä lauantaisin vaikka aamulla jossain jumpassa ja siten aloittaa viikonloppu pirteästi! Katsotaan kuinka käy... Nyt lauantaina en pääse, kun matkustamme heti aamusta, mutta sitten seuraavana lauantaina.
tillu79
maanantaina, 30. elokuuta 2010 klo 20:28
Moikka kaikille. Sopiskos tänne ketjuun takasi tämmönen iloinen höpöttäjä? Ketä kaikkia täällä on? On tainnu kaikki mun entiset frendit jo kaikota kauas pois, kun en ole viime aikoina kehenkään täällä törmännyt.
Pitänee ruveta palailemaan ruotuun. On maaliskuusta asti ollu hirmuhulinat päällä,kun oli heinäkuun alussa häät. No paino hieman ryöpsähtäny nyt onnenkukkuloilla takas ylöspäin ja aamulla vaaka herjas 109,4kg. NO ei onneksi mitään katastrofaalista kuitenkaan,kun alin lukema on ollu tuo rapiat 106kg ja lähtöpaino 129kg
Tästä jatketaan. Etiäppäin sano mummo lumessa.
tillu79
keskiviikkona, 1. syyskuuta 2010 klo 20:17
Huhuu onko täällä ketään muita enää ku minä?
MsVadelma
lauantaina, 4. syyskuuta 2010 klo 11:31
Heipä hei,
Tää taitaakin olla aika hiljainen ketju...Hetken aikaa olin tuossa 100kg keijukaisissa, mutta nytten ollut hieman taukoa ja mukavia lisäkiloja tietty tullut...
Aamulla vaaka ihanaista 109,2kg...perskules...yleensä pysynyt aika hyvin siin 103 - 105 kg:n paikkeilla...Niskasta kiinni vaan ja jouluksia alle 100kg
Apuli
maanantaina, 6. syyskuuta 2010 klo 09:58
Täällä ollaan, tipautin itseni tuolta 110 tavoittelijoista tänne, vaaka näytti aamulla 109,6. Toki se nyt voi vähän vaihdellakin, mutta vakaa aikomus on suunnata kohti satavitosta.
Ihan hyvä tsemppi päällä, aloitin elokuun alussa ja silloin lukemana 116,7.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
40
41
42
43
44