Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 100 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
100 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
48
49
50
51
52
53
54
...
273
274
275
276
>
Sally norsu
Elämä kuntoon!
torstaina, 11. maaliskuuta 2010 klo 21:27
Hienoja pudotuksia, onnittelut!
Upeeta Kiskis että rohkaisit mielesi ja menit uimahallille vesijuoksemaan, tosi hyvä alku siitä se lähtee, eihän ollutkaan niin kauheeta?
Mä oon ollu todella tyytyväinen et sain rohkaistua itseni ja mentyä salille, tänään oli tunnin pacetreeni ja hiki lensi
arbuusi71
perjantaina, 12. maaliskuuta 2010 klo 09:04
Eipä jää tästä viikosta paljoa kerrottavaa jälkipolville!!
Vaaka näytti + - 0.
Liikuntaa ei ole tarvinut kirjata, kun sitä ei kerran ole ollut koko viikkona, itse asiassa jo 1½ viikkoa on menny ilman liikuntaa
. Huomenna otan sauvat käteen ja lähden lenkille, vaikka siihen paikkaan kaatuisin
. Nyt saa sairastelu riittää!!!
dahe
13.2.104,2 kg, 13.3. 101,3 kg, 13.4. 99,5 kg, 13.5. 97,5 kg
perjantaina, 12. maaliskuuta 2010 klo 09:48
En minäkään ole liikkunut yhtään lähes kahteen viikkoon. Loukkasin vähän jalkaa, kun liukastuin ulkoillessa. Jatkan kävelylenkkejä sitten kun säät paranevat. Vielä ei näkynyt vaa'alla se, että söin eilen ihan päin honkia ja jopa pari sataa kaloria yli kulutuksen. Ei tuo yhden päivän kalorimäärä tietysti vielä pitäisikään lihottaa, mutta olo on muuten tosi turvonnut. En odota kovin hyvää tulosta huomisen punnituksesta.
200 grammaa karkkia tuntui muuten järkyttävän suurelta määrältä. Vieläkään en siis pussin avattuani pystynyt lopettamaan, mutta kyllä olosta huomasi, että lähes pariin kuukauteen ei ole tullut syötyä viittäkymmentä grammaa enempää karkkia kerralla.
Belinda1
perjantaina, 12. maaliskuuta 2010 klo 10:55
Moikka, eipäs ole tullut tänne kirjoiteltua pitkään aikaan mutta tämän aamun paino 105kg. Viikossa lähtenyt 900g ja siihen olen tyytyväinen kun liikunnat ollut nollassa flunssan takia. Enää 5,1kg ja menisi tuo maaginen 100kg rikki
Minulla on nyt vähän reilussa puolessa vuodessa tippunut paino 21kg ja kyllä voin sanoa että vaatteet alkaa todella riippua päällä, mutta olen päättänyt että kesäksi ostan vasta uusia vaatteita ja sitten toivottavasti ensi syksynä saa uusia koko talvivaate varaston
dahe
perjantaina, 12. maaliskuuta 2010 klo 12:17
Hienoa pudotusta, Belinda! Mulla on kaapeissa kaikkia mahdollisia kokoja vaatteita, ajattelin ostaa uutta aikaisintaan syksyllä. Mulla on tosi isona kannustimena se, että saisin heittää pois ne vaatevaraston kaikkein isoimmat yksilöt. Viimeisimmät ostokset on tehty periaatteella "kunhan mahtuu päälle ja ei kiristä".
kiskis82
perjantaina, 12. maaliskuuta 2010 klo 12:36
Sally... ei se ollut ollenkaan kauheeta. Itseasiassa tekis mieli mennä tänään heti uudestaan uimahalliin
se on vaan se alottaminen niin hitsin vaikeeta.
Vivi82
Kaikki on mahdollista paitsi pyöröovesta hiihtäminen
perjantaina, 12. maaliskuuta 2010 klo 12:40
No niin, siis hyväksytäänköhän mun tän aamun punnitus? Kun oli nuo kolme noro-päivää takana
!!??!! Jos hyväksytään, niin tässä tulokset:
101kg vanhalla vaa'alla ja 103,5kg uudella vaa'alla.
Eli aika rytinällä tullut (JOSTAIN SYYSTÄ!!!) tuon uuden vaa'an lukemat alas kun viime viikolla olivat vielä 107kg:ssa.
Vanha vaaka näyttänyt tuota 101kg nyt viimeiset kolme päivää.
Sally norsu
Elämä kuntoon!
perjantaina, 12. maaliskuuta 2010 klo 13:02
Heips Kiskis! Mene vaan uudestaan jos mieli tekee, mutta muistathan vaikka innostuitkin, että välipäivät ovat tarpeen ja kannattaa pitää. Ettei käy liian raskaaksi ja into lopahda yhtäkkiä kun on tullutkin. Mä en tiedä millainen suositus vesijuoksun kanssa on, mutta hallilla varmaan osaavat neuvoa.
Mä oon pitänyt tässä sali ja pace innostuksessani kaks välipäivää viikossa se on tuntunut ihan hyvältä, tosin silloinkin käyn kävelemässä, liikunta on todella mukavaa nyt kun pääsin alkuun
dahe
perjantaina, 12. maaliskuuta 2010 klo 13:18
Vau Heather! Hyväksytään tietysti, kiva juttu kun vaaka "yllättää" toiseenkin suuntaan.
Ollaan muuten tosi samoissa lukemissa, tänä aamuna mulla 101,3...
Ketkäs muut aikovat 95 tavoittelijoihin tässä kuussa?
Vivi82
Kaikki on mahdollista paitsi pyöröovesta hiihtäminen
perjantaina, 12. maaliskuuta 2010 klo 16:59
Kiitos hyväksynnästä dahe
!!!!
Noro vei kolme kiloa! Luultavasti ne pysyvätkin pois, aion pitää huolen siitä!!!
Ihmeesti on helpottanut kun olen juonut vissyä paljon... Vielä 8kk poikani on vähän kipeä, mikä huolestuttaa kyllä
.... Onneksi saatiin hyvät ohjeet päivystyksestä, eikä sairaalaan ainakaan vielä jouduttu.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
48
49
50
51
52