Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Vyötäröni on kaventunut!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Vyötäröni on kaventunut!
Sivu:
<
1
2
Sipsitär
tiistaina, 17. helmikuuta 2009 klo 11:53
Olis kiva jos tosiaan vyötäröltäkin joskus lähtis! Meikäläisen vyötärön mitassa tapahtuu muutoksia vasta joskus 10 kilon jälkeen. En edes mittaa joka viikko, se on niin turhaa. Enpä kyllä ole muitakaan paikkojani mittaillut, kyllä sen vaatteista sitten huomaa mistä on lähtenyt. Taitaa lähteä viimeisenä vyötäröltä
lillian33
tiistaina, 17. helmikuuta 2009 klo 12:04
Minulla on tuo sama juttu, että vyötäröltä lähtee heti! Ajattelinkin jo, että mittaan joka kerta väärin, mutta kun aina mittaan varmaan kolme kertaa ja saan saman tuloksen, niin pakko kai se on uskoa!
Eli kahden viikon KK:n jäsenyyden jälkeen vyötärö kaventunut 5,5cm ja paino laskenut 1kg.
Alkumitat 88cm ja 78,6kg.
Mutta minulla kyse onkin valtavasta elämäntapa-muutoksesta, eli siitä joka iltaisesta mässäilystä ja "en kerkee, enkä jaksa liikkua"-asenteesta jumppaan kolme kertaa viikossa ja minulla on herkkupäivä kahden viikon välein. Lisäksi olen juonut PALJON vettä ja välttänyt vaaleaa leipää, pastaa, suolaista ruokaa jne., eli turvotustakin on ollut.
Jasqueline
tiistaina, 17. helmikuuta 2009 klo 17:12
Täällä taas lähtee ensin rinnoista ja pepusta, ja vasta ilmeisesti viimeisenä vyötäröltä.
Joulukuun puolessa välissä olin edellisen kerran mitannut vyötärönympäryksen ja nyt viimeksi sitten maanantaina, eli noin 2 kuukauden ja 5 kilon myötä vyötärö oli kaventunut 78 cm => 70cm. Nyt vasta viime aikoina on tosiaan ruvennut näkymään jonkinlaista muutosta myös tältä osin, vihdoin ja viimein.
Sivu:
<
1
2
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Painonhallinta
»
Mikä on kun ei laihdu????!!!
tänään
kello 22:54
Arjen pulinat
»
Kun lapsen kanssa ei ruokatoiveet mene yksiin
tänään
kello 22:52
Terveys
»
Vauvahaave & elämäntapamuutokset
tänään
kello 22:52
Onnistumiset
»
Mikä ´´palkinto´´ odottaa kun tavoiteltu paino on saavutettu??
tänään
kello 22:48
Vertaisryhmät
»
-20 kg 2012 loppuun mennessä!!!
tänään
kello 22:47
Rekisteröidy
Yhteistyössä