Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Vatsan ympärys vs. painon pudotus
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Vatsan ympärys vs. painon pudotus
Sivu:
<
1
2
3
4
5
Zami
Vähemmän on enemmän.
maanantaina, 1. elokuuta 2011 klo 07:12
Tilanteen päivitys juuri normaalipainon saavutuksen jälkeen.
Paino 101.8kg -> 76.0kg = -25.8kg
Vatsa 116cm -> 88cm = -28cm
Eli vatsasta kadonneet sentit ovat alkaneet loppukirissä jätättämään kiloja, vaikka ero ei ole merkittvä, lähestulkoon kilo ja sentti vauhdissa edelleen.
« Muokattu viimeksi: maanantaina, 1. elokuuta 2011 klo 07:14 muokkaaja: Zami »
pirtsu
32v kolmen lapsen äiti. Kertaalleen näillä ohjeilla laihduttanut lähes 10kg.. nyt uusi yritys ja tällä kertaa tarkoitus saada lukemat PYSYMÄÄN normaalissa. Lähtö 22.8.2011 78kg/167cm..tavoite -14kg.
maanantaina, 19. syyskuuta 2011 klo 09:01
Heips!
Mulla Kiloklubeilua takana 4 viikkoa (taas...vuodesta 2008 asti vähän väliä..
) ja näin on mennyt:
paino 77kg --> 74kg (-3kg)
vyötärö 84cm --> 77cm (-7cm)
maha 102cm --> 95cm (-7cm) Bye bye jenkkakahvat!!
lantio 105cm --> 99cm (-6cm)
Ihan tyytyväinen olen, vielä kun tuo paino tippuisi nopeampaa...
Pape
Klubiemäntä
maanantaina, 19. syyskuuta 2011 klo 11:06
Pirtsu, kolme kiloa kuukaudessa on erittäin hyvä pudotus. Sitä ei tarvitse nopeuttaa, koska suuremmasta pudotuksesta aina suurempi osa on muuta kuin rasvaa.
Sen jälkeen tavoitepainon pitäminen on vaikeampaa kuin silloin, jos pudonneet kilot ovat lähteneet rasvasta.
Minulla on näköjään mennyt suunnilleen niin, että kilo pois painosta tarkoittaa senttiä vyötäröltä. Vyötärö on kaventunut noin 15 cm samalla kun 15 kiloa on lähtenyt. Tämä vuoden alusta lähtien, sitä ennen meni kauan ettei kummassakaan tapahtunut mitään. Vuoden alkupuolella putosi vähän hitaammin, viime aikoina samoilla syömisillä jostain syystä nopeammin.
Pitäisi ehkä minunkin ottaa muitakin mittoja, reisistä on lähtenyt senttejä reilusti enemmän kuin vyötäröltä. Välillä vaikeaa löytää sopivia housuja, kun vyötäröltä sopivat ovat reisistä aivan liian väljät. Jospa se sitten olisi helpompaa kun on lähempänä normaalipainoa, nyt sinne on vielä tuo tickerin näyttämä määrä matkaa.
« Muokattu viimeksi: maanantaina, 19. syyskuuta 2011 klo 11:11 muokkaaja: Pape »
mlaur
sunnuntaina, 16. lokakuuta 2011 klo 16:22
Mulla on lähtenyt 5 kg ja 9 cm. Aikaa on mennyt kolme kuukautta, josta kuukauden sairastelin niin, etten jaksanut panostaa kauheasti syömisiin ja liikunta jäi kokonaan.
Flora's Secret
sunnuntaina, 16. lokakuuta 2011 klo 16:55
Kahden kuukauden kiloklubikäytön jälkeen on lähtenyt painoa 4kg ja vyötäröltä 6cm. Normaalipainon sisällä laihdutan. Olen saanut ostaa uudet farkut, ja viime syksyn farkut (silloin tosi tiukat ja tänä kesänä aivan liian pienet) sopivat täydellisesti.
Olen tyytyväinen tuloksiin, ja laihdutus jatkuu samalla tavalla. Ainut mikä harmittaa on uudet työvaatteet. Tilattiin ne kesänä ja niiden on tarkoitus saapua alkuvuodesta. Ne tulee olemaan aivan liian isot.
pulloharja
Pysyvästi terveemmäksi, itsevarmemmaksi ja itseään rakastavaksi
maanantaina, 17. lokakuuta 2011 klo 08:26
Noin 9kg poissa ja siinä ajassa vyötäröltä 12cm. Tosin vyötäröllä tais olla alkuvaiheessa myös kesälomaturvotuksia jonkun verran, koska ne ensimmäiset n. 4cm lähti heilahtamalla
Pitää itsekin aktivoitua muissakin mitoissa. Varsinkin reisistä ja takapuolesta on lähtenyt, sen tuntee vaatteissa. Ja on tuo mahalöllykkäkin vähän pienentynyt, kai
85-->75
perjantaina, 21. lokakuuta 2011 klo 08:06
1,5 kuukautta täällä ja kilo-vyötärösuhde:
84,5 kg = 92 cm
81,6 kg = 87,5 cm
Todella tyytyväinen olo
Tuntui jo viimeiset 10 vuotta ettei se paino lähde millään, kunnes keksin ryhtyä totaaliseen sokerilakkoon (including chipsit, tajusin oman tunnesyömiseni ja addiktioni suhteessa näihin 2 aineeseen) ja niinhän se lähti vähitellen putoamaan. Ihan uskomatonta. Olen syönyt muuten ihan mitä haluan, eli terveellisesti - silloin tällöin ottanut drinkin, silloin tällöin juhlinut pizzalla. Noin paljon se sokerilakko siis vaikuttaa.
Tänään on päällä tummansiniset farkut, vadelmanpunainen paita ja tulipunainen vyö vyötäröä korostamassa =)
Bluest
U're able, if u're willing.
perjantaina, 21. lokakuuta 2011 klo 10:08
7 viikkoa eksta vyötärömittauksesta.
116,4 kg -> 108,3 kg
125 cm -> 107 cm
Eli 8,1 kg / 18 cm. Tosin tähän hetkeen ajoittuu myös kuntoilun aloittaminen, liekö se sitten syynä tuohon hurjaan muutokseen. Lantiolta senttejä ei ole poissa kuin kolme.
Päitsi
perjantaina, 21. lokakuuta 2011 klo 16:39
Mulla on huvennut vyötäröltä tammikuusta tänne lokakuulle 20 senttiä.
Tammikuu 92 cm lokakuu 72 cm. Kiloja mennyt suunnilleen 20 kiloa.
Mulla syömisten tarkastelu ja muuttaminen karpimpaan suuntaa ja karkkien kontrollointi ja JUOKSUn aloittaminen on olleet ne avaintekijät. Ja niistä tärkein ja ratkaisevin juurikin tuo juoksu. Itseasiassa minun piti lisätä vähän hiilareiden määrää, kun en meinannut jaksaa juosta tuossa yhdessä vaiheessa. Kalorit olen pitänyt n. 1600-2200, josta juoksun kalorikulutukset pois. Kulutus minulla sykemittarin mukaan n. puolen tunnin lenkillä n. 250 kaloria. Pitkä lenkki (n. 15 km) haukkaakin jo lähemmäs 900 kaloria.
Sivu:
<
1
2
3
4
5
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»