Olen nyt kokeilu mielessä alkanut syödä vielä enemmän AAMUPÄIVÄ PAINOTTEISESTI.Syön aamiaisen toisinaan jaettuna niin,että otan puolet aamiaisesta töihin mukaan (ensin syön noin puolet kotona seitsemän aikaan) Juon kahvit töissä noin klo 9-9.30 ja silloin syön esim hedelmän,tomaatin tai niinkuin tänään tein kinkkuvoileivän,sitten ei ole niin kauhea nälkä lounaalla.Lounas on suurin ateriani päivän mittaan sillä päivällisellä pyrin pienentämään ruokamäärää.(nuo Kiloklubin prosentit ovat ollet hyvä juttu,niissä voi vähän arvioda tuota aterioden suhteita)Ja toisaalta päivällisellä syön jotain todella herkullista kuten esim.jättikatkarapuja tai thaimaalaista ruokaa.yritän myös painottaa nuo HIILIHYDRAATIT AAMUPÄIVÄÄNja vähentää niitä iltaa kohti,jolloin enemmän PROTEIINEJA,RASVAA ja KASVIKSIA iltaa kohti..
mun pahin sudenkuoppa on väsymys - liian vähäinen lepo - josta seuraa välinpitämättömyys, kiire ja turvotus.Eli kääntäen - riittävä lepo on mulle edellytys tasapainoiselle ruokailulle ja liikumiselle.