Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Tavoitepainossa vihdoinkin
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Tavoitepainossa vihdoinkin
EAN81
Mikä ei tapa - vahvistaa
tiistaina, 22. marraskuuta 2011 klo 09:59
Hei!
Olen pyörinyt taustalla tammikuusta 2011 lähtien koska mun on ollut hankala kirjoittaa ja kaikissa ketjuissa niin paljon viestejä että jo unohtaa puolet lukemastaan.
No, asiaan, Tänään käydessäni vaakalla niin hyppäsin riemuissani kun tavoitepaino oli saavutettu ja vähän ylikin
Olen täällä kiloklubissa ollut tuosta tammikuusta lähtien mutta painoa olen yrittänyt pudottaa viimeisen 5vuoden aikana hyvin ja huonoin menestyksin.
Isoimmillani painoin sen 64kg jolloin olin kuin turvonnut ilmapallo.
Kaikki rasvainen ja suolainen maistui enemmän kuin tarpeeksi
Ekan lapsen odotusaikana tippui 4vuotta sitten 7kg. Eikä sitten synnytyksen jälkeen ollut yhtään ylipainoa ja olin riemuissani kun vihdoinkin näytin hyvältä erittäin tiukoissa farkuissa. Ja painoin tuolloin 53kg.
Sitten alkoi arki ja tutut syömistavat jatkui ja paino nousi taas pyörimään sinne 60kg:n molemmille puolille.
Kaksi vuotta sitten alkaessani odottaa nuorimmaista, tippui paino 5kg. Ja synnytyksen jälkeen painoin 57kg. Ja olin taas riemuissani että joko vihdoin ja päätin että nyt muuttuu sitten ruokavalio ja elämäntavat tyystin.
Kului 4kk ja mitäs ihmettä, paino taas sen 61kg.
Yritin taas laihduttaa mutta aina tuloksetta. Oli yksi joka sabotoi mun yrityksiäni koko ajan. Aviomies.
Vuosi sitten tapasin vanhan koulukaverin jonka kanssa alettiin hengailla ja joka sitten edisti hieman avioeron vireille laittamista. Helmikuussa 2011 muutin lasten kanssa pois aviomieheni luota ja jatkoin omaa elämää ja laihduttamista,
Oli tää uus mies joka sekään ei ymmärtänyt mun laihduttamista.
Maaliskuussa huomasin olevani raskaana.
Ensin se oli ihanaa mutta päädyin aborttiin koska en halunnut saattaa maailmaan lasta tälle miehelle jolla vaikeaa sairautta oleva poika.
Ja epäilin tuossa vaiheessa jo että meidän suhde ei kestä.
Heitin tuon miehen pihalle elämästäni heinäkuun lopulla kun kyllästyin valehteluun ja pettämiseen. Ja sabotointiin.
Nyt olen todella onnellinen että olen vihdoin saavuttanut tavoitepainoni, mulla on kaksi tervettä lasta ja elämä vihdoin hymyilee ja avioero astui voimaan elokuussa.
Nyt olisi tavoitteena pysyä tässä painossa. Ja jatkaa kunnonkohotusta. ja treenata ensimmäistä juoksutapahtumaa varten. Naisten Kymppiä toukokuussa 2012.
Flora's Secret
tiistaina, 22. marraskuuta 2011 klo 11:06
Onnittelut tavoitepainon saavuttamisesta. On mukavaa lukea miten muiden elämässä laihdutus ja muut asiat sujuu. Pitkän mielenkiintoisen tarinan kirjoitit, mutta minua jäi askarruttamaan millä tavalla miehet sabotoivat sinun laihdutusta, ja oliko tuo ainoa syy ensimmäiseen eroon?
EAN81
Mikä ei tapa - vahvistaa
tiistaina, 22. marraskuuta 2011 klo 13:53
Molemmat miehet sabotoi tuomalla kotiin herkkuja joista tiesivät etten pystyisi kieltäytymään. Olihan jo monen vuoden ajan yrittänyt olla syömättä sipsejä ja ranskanperunoita jotka olivat pahimmat himoni kohteet ja joita kului aikasta tavalla. 350g pusseja sipsejä saattoi mennä pahimmillaan 6-8pss/vk.
Syyt avioeroon olivat kaljanlitkiminen (jota ei myöntänyt kuin vasta kun viimeiset keskustelut käytiin ennen kuin lasten kanssa lähdin), kiinnostus autotallissa puuhaamiseen enemmän kuin mun ja lasten kanssa oleminen, loputtomat turhat lupaukset ja ainainen rahapula (saan omat raha-asiani vihdoin kuntoon ensi kuussa kiitos veronpalautuksen). Ja yksi iso syy oli etten tullut toimeen enään anopin kanssa. Ex-mieheni teki juuri niin kuin äiti sanoi ja anoppi tuli kylään aina ilmoittamatta.
Että kyllä niitä syitä löytyy
Flora's Secret
tiistaina, 22. marraskuuta 2011 klo 14:36
No hyvä kun lähdit, ei kannata jäädä katsomaan jos toinen tuhlaa rahansa alkoholiin ja laiminlyö perheen. Ja terroristianoppia ei jaksa kukaan jos ei mies ole vaimonsa tukena
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 22:23
Vertaisryhmät
»
Yli 60-vuotiaat
tänään