Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Söin karkkia ja - vau mikä olo!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Söin karkkia ja - vau mikä olo!
Sivu:
1
2
3
>
Susss
lauantaina, 16. tammikuuta 2010 klo 15:06
Nyt kun ensimmäisen kerran söin tällä viikolla karkkia, tarkalleen 5 irtokarkkia, oon ihan täynnä eikä mieli edes tee enempää! uskomaton juttu, oisin voinu ennen ahmia vaikka koko pussillisen kerralla.
anteeks, oli pakko päästä hehkuttamaan
kertoilkaas teidän päivän hyvät kokemukset
louboutin
Everything's cool as long as I'm getting thinner
lauantaina, 16. tammikuuta 2010 klo 15:14
vau, mahtavaa! itsekin haluan pystyä tuohon...
minä onnistuin tekemään kick-ass katkarapuwokkia =)
Adeps
lauantaina, 16. tammikuuta 2010 klo 15:21
Jes! Loistavaa Susss!!!
Mahtavaa huomata, et niistä karkeista voi vierottaa itteensä eroon. Pyrin samaan, vaikka just irtokarkit on mun heikkous.
Minä tein jo aamulla punttireenin ja poljin crossaria niin, että paidan selkämyksestä olis voinu puristaa hikeä pois! Viehättävää
Minäkin aion syödä tänään karkkia, ja yritän tehdä sen hyvällä omalla tunnolla. Koko viikko muuten on menny tosi jees, syömiset pysyny ruodussa (vihreitä ja keltasia palluroita) ja oon liikkunu jo 5 kertaa (huomenna vielä lisää..). Jatketaan samaa rataa
Milla-Riikka
" Viimeinen kortti ei ole vielä pelattu "
lauantaina, 16. tammikuuta 2010 klo 20:21
Mä olen saanut makean syömisen nyt hallintaan, mutta tiedän entuudestaan, että sen verran tulee olla varuillaan, että herkästi repee entiseen mallin. Nyt 2-3 keksiä on ihan ok ja riittää, mutta ennen meni paketti kerrallaan oli sitten tuplapaketti tai tavallinen.
Suklaat ja suklaarasia on saanut olla ihan rauhassa esim. joulusta sakka eikä ole mieltä häirinnyt lainkaan ja kauppareissutkin ovat sujuneet ilman , että on täytynyt kierrellä karkkihyllyjen ympärillä ja päätyä sitten johonkin muka pieneen.
Zetire
Tuska on se tunne kun heikkous poistuu ruumiista
lauantaina, 16. tammikuuta 2010 klo 20:27
Minäkin olen joskus tuon ihanan asian kokenut, että minulle joka pystyin syömään melkein 500g karkkia yhtä kyytiä tai ainakin melkein, riittikin ihan vaan muutama karkki! Ja sama asia jäätelön ja sipsin kanssa. Että en ihan turhaan ollut totaalikiellossa 8vk joka oli alkuun aikamoista tuskaa
Minun tän päivän hyvä kokemus oli se, että vaikka olin iltapäivästä asti jo aika väsynyt niin silti sain tänään harrastettua 2 tuntia liikuntaa josta 100min ulkona!
Annapurna_
maanantaina, 18. tammikuuta 2010 klo 15:04
Mieki vetelin viikonloppuna kokonaista kolme (3) keksiä, ja se riitti aivan hyvin, vaikka ennen saatteli vetäistä koko paketin ihan surutta. Samoin pitkän ajomatkan aikana syötiin avokin kanssa puoliksi sellainen pienehkä fazerina-suklaalevy, kun ennen olisi ollut molemmilla oma plus sata kiloa muuta herkkua.
Viikonloppuna join ravintelissa vanhan lempparini, punkkukolan, ja siitä tuli kertakaikkiaan ällöttävä olo, kun olen pitkään vältellyt sokeria kaikin mahdollisin keinoin. Niin se vaan on, siitä kun kerran oppii eroon, on takaisin oppiminen vaikeaa. Enkä edes halua opetella!
Entinen raikulityttö, nykyinen kuntosaliohjaaja:
http://acekemppainen.blogspot.com/
hulari
keskiviikkona, 20. tammikuuta 2010 klo 21:37
mun tekis niin mieli irtokarkeista vaniljafudgeja.... omnomnom!
nykyään välttelen karkkia yms. sokeripitoista kun mahassa alkaa käymään toi sokeri. muutenkin se on koko ajan ihan sekaisin niin voi mikä turmio jos jotain herkkuja vielä söis.
no, eipähän pääse ainakaan liikaa lihoamaan!
Saksanpähkinä
keskiviikkona, 20. tammikuuta 2010 klo 21:51
Meikäläisellä suurin houkutus oli suklaa, nyt pystyn syömään sitä palan tai kaksi, herkkupäivinä (kuten muuten tänään) voin syödä neljä palaa, ilman että mikään pallo kellertää. Muutenkin tänään rehkitty, aamulla kuudelta uimahallille aamu-uinnille ja töiden jälkeen ensikosketus body attack -nimiseen tuntiin. Siellä juostiin (ihme kun pystyin!) ja hiki lensi oikosenaan. Nyt voin hyvällä omalla tunnolla syödä ne neljä suklaapalaa, cappuccino-makua.
Bezekira
keskiviikkona, 20. tammikuuta 2010 klo 23:09
Mulle on kertynyt tässä viimeaikoina tuollasia pilttipurkkeja nurkkiin lojumaan ja oon hirveästi miettinyt että mihin niitä oikeen voisi käyttää. Noh, tänään sitten otin muutamia niistä käyttöön: Ostin tummaa maya-suklaata levyllisen, ja jaoin sen kuppeihin. Pari palaa päivälle. Tämän päivän annoksen söin juuri ja on oikeasti vallan sopiva määrä, tottumuksesta tekee mieli lisää mutta ei
oikeasti
. Katsotaanpa miten pitää... Mukava kuitenkin ajatella että joka päivälle on kotona pieni luvallinen herkku odottamassa.
Anttu82
torstaina, 21. tammikuuta 2010 klo 09:46
Moikka Bezekira,
ja kiitti ihan loistavasta ideasta!!!
Eilen kävin kaupassa ja piti ostaa fazerin puolukkasuklaata (ihan loistava yhdistelmä btw), mutta kun ei ollut, ostin normikokoisen levyn, jotta siitä riittää illan vieraalle tarjottavaksi.
Kotimatka oli pitkä ja jos sitä levyä ei ois ollu, olisin pärjännyt ihan hyvin, mutta nyt kun se oli siinä etupenkillä (olisin ees laittanu takajalkotilaan), niin tuli napsittua. Mielikään ei oikeestaan tehnyt, mutta tottumuksesta, kuten joku tossa yllä jo kirjoitti.. Mut juu, edes tottumuksesta ei mennyt levyllistä, joka ois ollu normia aiemmin!
Kävin eilen ihan loisto 'grillillä' - voikohan sitä grilliksi sanoa ees? Hampissa täyslihapihvi, ei turhaa majoneesia, pienet mahtavat ranskikset ja pieni limu. Ja näistä huolimatta eilisen palloista herkut ja kasvikset pysyivät vihreinä - ihan uskomatonta, hesen purilaisella tuskin olis onnistunut?
Mutta ihana huomata, miten vähemmällä suklaalla pärjää!!!
tämän huomasin myös jouluna - yhteensä hyvä jos laatikollinen tai kaks kului koko jouluna ja vielä vuos - pari sitten joulun aikaan (2kk sisään) saatoin ostaa itselle (ottihan toki se pso muutaman, mutta...) pari rasiaa viikossa
Tsemppistä vähemmille herkuille,
anttu
Sivu:
1
2
3
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»