Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Roikkuva nahka laihdutuksen jälkeen?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Roikkuva nahka laihdutuksen jälkeen?
lillian33
maanantaina, 2. helmikuuta 2009 klo 10:07
Minua kiinnostaisi tietää, että minkä näköisenä teidän vatsanseudut, rinnat, kädet jne. ovat suuren painonpudotuksen jälkeen?
Minulla nyt vatsa ja rinnat roikkuu muutenkin, kun olen juuri saanut vauvan ja imettänyt, mutta ylipainoakin on jonkinverran. Haluaisin tietää, että menenkö tällä painon pudotuksella nyt ojasta allikkoon, eli muuttuuko yököttävät, hyllyvät läskit yököttäviksi roikkuviksi nahoiksi?
Tietysti liikkua pitää, eikä vain vähentää syömistä, sehän kiinteyttää. Kiinteyttääkö tarpeeksi? Olen kyllä nyt ahkerasti reenannut lihaskuntoa ja liikkunut muutenkin, syönyt terveellisesti ja niukasti, juonut paljon vettä yms., eli se painonpudotus ei ole niinkään ongelma (ainakaan vielä ole ollut
).
Laitoin tämän aloituksen nyt tänne, en tiedä menikö oikeaan paikkaan. Täällä varmaan on ainakin niitä, jotka jo ovat laihtuneet. Kiitos vastauksistanne!
Sipsitär
maanantaina, 2. helmikuuta 2009 klo 10:16
Jos laihtuu nopeasti, sitä ylimääräistä nahkaa jää roikkumaan mutta jos vauhti on maltillinen ja harrastaa kuntoilua, ei sitä nahkaa jää roikkumaan. Olen jo mainostanut monessa yhteydessä Dieettitytön huimat seikkailut -kirjaa ja se tyttö pudotti 80 kiloa eikä hänellä roiku ylimääräistä nahkaa missään. Vauhti oli sen verran maltillinen. Ja se roikkuva juttu on läskiä, ei se pelkkää nahkaa ole. Hitaasti hyvää tulee!
lillian33
perjantaina, 6. helmikuuta 2009 klo 10:29
Täytyy yrittää sitten pitää maltti matkassa
Raskauden jäljiltä tuota nahkaa kyllä on ainakin mahassa ja paljon (vauva 4,1kg, painonnousu 22kg raskausaikana
)
Olisiko kenelläkään omia kokemuksia?
hoohoo
asioilla on taipumus järjestyä
perjantaina, 6. helmikuuta 2009 klo 10:42
Tässä
yksi kokemus, tosin käsittääkseni miehen. Mutta myös KK:ssa on siis kokemus siitä että ei roiku, ei...
daniellah
perjantaina, 6. helmikuuta 2009 klo 12:34
Mullakin tuli vähän reilu 20 kg raskaudesta (muoks. siis tämä paino juuri ennen synnytystä), mutta ihme kyllä ei esim. raskausarpia eikä jäänyt vatsa roikkumaan. Onhan se toki hieman pyöreä, olen antanut itseni ymmärtää että vatsalihasliikkeillä voisi saada jotain aikaan, myös ne joilla roikkuu vähän enemmän. Ehkä se ei ihmeitä tee, mutta jotain kuitenkin?
Hitsit
perjantaina, 6. helmikuuta 2009 klo 12:43
Hiihtäminen ja sauvakävely saavat kyllä vatsanseudulla ihmeitä aikaan. Tämä kyllä vaatii sitä, että sauvakävellessä sauvoja käytetään ja oikein ja hiihtäissä "potkastaan"
Magdalee
On kaksi päivää, joille ihminen ei voi mitään: eilinen ja huominen.
perjantaina, 6. helmikuuta 2009 klo 12:45
Ikä varmaan vaikuttaa jonkinverran myös. Mun käsitykseni on, että kyllä se nahka pääsääntöisesti siitä kutistuu laihdutti nopeasti tai hitaasti. Tietysti nopeasti laihduttamalla nahka ehkä roikkuu hieman pidempään ja sitten vasta pienenee (ei siis oikein "pysy vauhdissa mukana"
) Ja nuoremmalla ihmisellä käsittääkseni nahkakin uusiutuu paremmin, vaikka saattaapa sekin olla enemmän ihotyypistä kiinni, joillakin kun just esim. tulee noita raskausarpia ja joillakin ei, joten kai tuo ihon palautuminenkin on yksilöllistä.
pompula
perjantaina, 6. helmikuuta 2009 klo 13:48
Kyllä ne roikkuvat vähitellen tasaantuu, ainakin nuoremmilla. Kannattaa tehdä vatsalihasliikkeitä, mutta oikein.
Jalkoja ei tungeta minkään alle, eikä niiden päällä istu kukaan.
Liike tehdään noiden ohjaajien mukaan niin, että mennään lattialle maate.
Nostetaan pää ylös, leuka rintaan ja sieltä vatsalihaksilla yritetään nousta niin ylös kuin pääsee. Ei tarvitse heti päästä istumaan.
Ei oteta vauhtia mitenkään, vaan käsiä työnnetään varpaita kohti, aivan kuin joku niistä vetäisi. Napaa vedetään selkärankaa kohti.
Noita vain sitten toistetaan.
Viime viikolla sain sellaisen ohjeen, että ota pienet punnukset käsiin ja muuten samoin kuin tuossa aiemmin, nosta kädet ylös lattiasta ja ala työntää niitä punnuksien kanssa jalkoja kohti. Yläkroppa seuraa mukana.
Saattaa hyvinkin avittaa ihan ylös asti, vaikka se ei tärkeintä olekaan.
Kuntosaliharjoituksilla kiinteytyy, mutta minulle se ainakin on liian kallis.
Kaakernappi
perjantaina, 6. helmikuuta 2009 klo 14:17
Mulla on ikää 46 v eikä iho todellakaan ole enää kuin nuorena... Yks hyvä keino ihon kiinteyttämiseen on mun mielestäni kuivaharjaus ja rasvaus. Eikä siihen mitään kalliita erikois-selluliittivoiteita tarvi. Ihan perus saunaharja tai 'kuorintakäsineet' ja päälle voidetta tai öljyä.
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Raskaana olevat
tänään
kello 22:06
Vertaisryhmät
»
Viimeinen Kymppi
tänään