Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Palkitseminen onnistumisesta
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Palkitseminen onnistumisesta
Sivu:
<
1
2
3
4
...
14
15
16
17
Mintani
lauantaina, 9. huhtikuuta 2011 klo 09:41
Mulle suurin palkinto on tuntea olo hyväksi ja koska mulla ei kovin paljoa pudotettavaa ollut aluksikaan niin mulla ei oo mitään tavoitteen saavutuspalkintoja.
Tosin tässä pitäis ostaa pian hame/mekko siskon yo-juhliin joten kai sitä voi pitää palkintona ku voi ostaa vaatteen jossa näyttää hyvältä
isa-malin
perjantaina, 15. huhtikuuta 2011 klo 14:58
Mulla on häät tulossa joulukuussa, joten unelmien häämekkoa tavoitellaan
Mosselo
puoli kiloa viikossa on 26 kiloa vuodessa
tiistaina, 5. heinäkuuta 2011 klo 01:31
Heips
Mä kerään kanssa Nomination-paloja, yksi aina jokaisesta menetetystä kolmesta kilosta..
sisusasu
tiistaina, 5. heinäkuuta 2011 klo 07:24
En ole vielä ihan tavoitteessa, mutta ison työn olen jo tehnyt ja sen kunniaksi käyn ottamassa perjantaina kauan haaveilemani ripsienpidennykset.
Tavoitepainokin taitaa tosin siirtyä tuonne 65 kiloon.
Muumineito
tiistaina, 5. heinäkuuta 2011 klo 12:03
Mulla on kaksi tavoitetta: kun painan tasan 70kg varaan ajan hierojalle ja kun painan 68kg(normaalipainoinen!!) ostan farkut.
En ole pitänyt farkkuja vuosikausiin.. ei mitään hajua minkäkokoiset pitäisi olla tai mitään, mutta semmoiset ostetaan sitten kun ollaan normaallipainoinen
ja hinnalla ei ole väliä.
maate
keskiviikkona, 31. elokuuta 2011 klo 16:32
Viime aikoina olen "palkinnut" itseäni uusien vaatteiden merkeissä, mutta ensimmäinen palkinto 80kg kohdalla oli kampaaja ja seuraava olisi 1,2kg päässä eli 75kg kohdalla. Kun tuohon pääsen niin varaan ajan valoimpulssihoitoon jolla toivottavasti saan kasvoista mm. viiksikarvat pysyvästi pois. 65kg kohdalle olen miettinyt hampaiden valkaisua, mutta siihen on vielä matkaa ja jos paremman idean keksin niin voi vielä muuttua.
Rana
torstaina, 15. syyskuuta 2011 klo 11:18
Mä palkitsin itseni 100kg:n alituksesta (eli -6kg) sykemittarilla. Se innostaa liikkumaan entistä enemmän.
Tulevaisuudessa ajattelin palkita itseni -15kg kohdalla mp3-soittimella ja hyvillä sporttikuulokkeilla, enköhän siihen mennessä ole saanut tarpeekseni hiljaisuuden kuuntelemisesta juoksulenkeillä.
Jotain pienempiä välipalkintoja voisin harkita myös, -10kg olen suunnitellut, että ostan itselleni jotain oikein ihania bodyshopin/lushin saippuoita/rasvoja tms.
http://gonnaeatsomemore.blogspot.com/
Sivu:
<
1
2
3
4
...
14
15
16
17