Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Paljonko painoa olet pudottanut yhteensä?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Paljonko painoa olet pudottanut yhteensä?
Sivu:
1
2
3
4
...
17
18
19
20
>
Iti
Kiloklubin konttori
perjantaina, 18. toukokuuta 2007 klo 14:52
Tuntuuko ettei vaa'an lukema alene tarpeeksi nopeasti? Tympäiseekö tarkkailla kilojen katoamista muutama sata grammaa kerrallaan?
Katso välillä taaksesi ja kerro meille - ja itsellesi - kuinka paljon olet jo onnistunut pudottamaan painoa kokonaisuudessaan. Ja muista taputtaa itseäsi olalle jokaisesta jo sulaneesta kilosta!
muppetti
Kansakunnan suuruus ja moraalinen kehitys voidaan mitata sen mukaan kuinka se kohtelee eläimiään
perjantaina, 18. toukokuuta 2007 klo 15:08
Hyvä idea!
Kurkkasin vanhoista taulukoista, että olen painanut 16.3.2006 115,5kg ja nyt painan 102,3 elikkä painoa on pudonnut 13,2kg!
Jee, piristi päivää kun tajusin että on sitä näköjään jotain saanut aikaiseksi
Turkane
Voihan Turkane
perjantaina, 18. toukokuuta 2007 klo 16:24
Minä olen liittynyt 5.1 ja nyt on klubissa painoa tippunut 17kg ja kaikkiaan joulun alta 19kg. Onhan tääkin hyvin, mutta, mutta paljon on edessä klubeilua vielä. Pitänee minunkin sanoa: Hyvä Turkanen!
Paxubertta
perjantaina, 18. toukokuuta 2007 klo 22:14
Painoin 13.3.2007 105 kg ja tänään 18.5.2007 96 kg eli 9 kg on pudonnut
reilussa 2 kk:ssa
Tänään 23.5. vihdoin 10kilon rajapyykki rikki JEAH !!
-Ännä-
lauantaina, 19. toukokuuta 2007 klo 00:20
Vastottain hehkuttelin uutta pudonnutta kymmenlukua, mutta kerronpa silti täällä, että tämänhetkinen lukema on -42,5 kg. Jos se tajuntaani uppoaisi paremmin näin kirjoitettuna tuo määrä. Minusta kun tuntuu, ettei mitään ole tapahtunut sen edellisen hehkuttelun jälkeen... takana vaikea kuukausi (=herkutteluja liikaa). Olen positiivisesti yllättynyt. Hyvä minä!
Ninusca
lauantaina, 19. toukokuuta 2007 klo 00:21
Aikaa nyt 1v5kk ja 27kg on tippunut pois
Tosin kiloklubin alotin toukokuussa 2006 ja täällä olon aikana on lähtenyt 20,9kg...
Elikkä lähtöpaino mulla oli 96kg ja nyt vaaka näyttää 68,9kg... Vielä olis reilu 10kg matkaa tavoitteeseen, mut se on jo lasten leikkiä
Posityyhtynen
lauantaina, 19. toukokuuta 2007 klo 06:39
MAHTAVA KETJU !!!
TOIVOTTAVASTI KAIKKI LÖYTÄVÄT TÄMÄN!!!
KK-LAISET OVAT AIKAANSAANEET UPEITA SUORITUKSIA
!!!
ONNEA TEILLE KAIKILLE
Itse liityin klubiin 17.3. Painoa on tippunut 5,2 kg -> vielä olisi ~12 kg jäljellä... OLEN TYYTYVÄINEN MYÖS ITSEENI
Mai_
lauantaina, 19. toukokuuta 2007 klo 08:15
Vuoden alusta
paino on pudonnut
10 kg
. KK:hon liityin muistaakseni 2.2.07, mutta paino oli silloin jo menossa alaspäin. Näin väsyneenä aamuna kymppikilon julkaiseminen (paitsi oman päikyn etusivulla) tuntuu hyvältä. Jotakin on tapahtunut, takapakeista huolimatta.
Onnea kaikille muillekin. Täällä on tosi sinnikkäitä ihmisiä, toivon myötämäkeä edelleen jokaisen painonpudotukseen, siihen itselle sopivaan vauhtiin ja määrään.
MAI
kermaperuna
lauantaina, 19. toukokuuta 2007 klo 09:44
Aloiti 22. tammikuuta, eli olen ollut KK:ssa pian neljä kuukautta. Painoa oli alkujaan pudotettavana 11 kiloa ja siitä olen pudottanut 5,2 kiloa. Aluksi kaikki sujui hitaasti, mutta varmasti. Nämä viimeiset kilot tuntuvat olevan TOOSII tiukassa. Mutta sellaista elämä on.
Kaikenkaikkiaan olen jo melko tyytyväinen tähänkin tilanteeseen. Kesä ei mene makkaroita piilotellessa!
SambAde
Ex Rasmus: Läpi lumen, jään ja pakkasen...
lauantaina, 19. toukokuuta 2007 klo 12:03
Minä aloitin tasan kk sitten täällä! Paino on siitä tipahtanut vain 1.7 kg mutta vuoden alusta 7 kg. Jotain olen siis saanut aikaiseksi.
Matkaa on kuitenkin vielä hurjasti...
ops:
http://sambaaja.blogspot.com/
Sivu:
1
2
3
4
...
17
18
19