Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Paino ei tipu vaan läski lähtee
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Paino ei tipu vaan läski lähtee
Lihaliikkuu
Kesäksi kuntoon
keskiviikkona, 19. tammikuuta 2011 klo 21:07
Aloitin vuoden vaihteessa 125 cm vyötäröllä ja 108 kg elopainosta mutta niin se vaan on pienentynyt pikku hiljaa tuo vyötärön ympärysmitta 17.1 mittanauha näytti 118 cm paino ei vaan ole tippunut mutta se johtunee että aloitin kuntosalilla treenaamisen ja lenkit on jääny aikasta vähälle.
Säkin voit tehdä sen missä vain
CrossLady
Niin huono häviäjä että mun on aivan pakko voittaa
keskiviikkona, 19. tammikuuta 2011 klo 21:19
mä olen miettinyt ihan samaa, aloittaessani laihduttaa jossain 75kilon tuntumassa mun vyötärö oli pahimmillaan 107cm, nyt kun painoa on 68kg mun vyötärö vetää tällä hetkellä 96-100 tienoilla. VOiko turvotus tehä niin paljo vai mikä. Nyt siis 168/68
Henne
Klubiemäntä
torstaina, 20. tammikuuta 2011 klo 12:36
Pahoittelen, mutta en ymmärtänyt, mikä on kysymys?
Täältä löydät jumppablogini:
http://jumppaa.blogspot.com
ja ruokablogini:
http://jumppaaruokablogi.blogspot.com/
Polka Dot
keskiviikkona, 26. tammikuuta 2011 klo 01:11
Eiköhän tässä ole pointti siinä, että onnistuminen ei näy välttämättä aina kiloissa, vaan kannattaa katsella mitaanauhaakin!
Onnittelut Lihaliikkuu, tuosta on varmasti tosi mukava jatkaa, 7cm on paljon!
Minäkin aloitin syksyllä niin, että otin ylös mittanauhalla lukemia vähän sieltä ja täältä ja se todellakin se kannatti. Välillä paino jumii ja saattaa jopa pikkuisen hilata ylöskin, mutta treenauksen myötä muodot muuttuvat vähitellen kaiken aikaa. Tällä oivalluksella on ollut todella motivoiva vaikutus niinä epätoivon hetkinä, kun puntari ei suostu näyttämään pienempiä lukemia. Mittanauhapa näyttää!
Olen erin näköinenkin kuin aiemmin saman painoisena ennen lihomistani. Päälleni mahtuvat vaatteet, joita pystyin käyttämään viimeeksi silloin, kun painoin vielä tästäkin viitisen kiloa vähemmän. Kilot ovat aiempaa paremmin kasassa, eivät niin paljon levällään ympäriinsä.
Lihaliikkuu
Kesäksi kuntoon
maanantaina, 31. tammikuuta 2011 klo 10:17
Ekat neljä viikkoa meni hienosti mutta nyt tänä aamuna 30.1 mittanauhassa oli samat edellisviikon lukemat 116 cm eli navanympärysmitta ei ollut pienentynyt, tosin tällä hetkellä painoa 107 kg joka on lähtöpainon alle.
Tällä epätoivon hetkellä päätin lisätä muutaman lenkin lisää viikko-ohjelmaan josko läski sillä lähtisi sulamaan, samalla päätin myös jatkaa jokaisen ruoka-annoksen ruokamäärien punnituksia ettei tule yhtään ylimääräistä suuhun pistettyä.
Jos vaikka näillä eväillä saisi puristettya seuraavat sentit taas pois ja ehkäpä nyt sitten niitä kilojakin.
Säkin voit tehdä sen missä vain
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Liikunta
»
Paljon tarvitsen proteiinia?
tänään
kello 21:57
Vertaisryhmät
»
70 kg:n tavoittelijat
tänään
kello 21:56
Omalla vastuulla
»
Juttailu
tänään
kello 21:56
Onnistumiset
»
Mikä ´´palkinto´´ odottaa kun tavoiteltu paino on saavutettu??
tänään
kello 21:55
Vertaisryhmät
»
65 kg:n tavoittelijat
tänään
kello 21:48
Rekisteröidy
Yhteistyössä