Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Pääsin alle 55 kiloon!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Pääsin alle 55 kiloon!
Sivu:
<
1
2
3
Flora's Secret
maanantaina, 17. elokuuta 2009 klo 21:36
En tiedä haluanko päästä alle 55 kiloon, mutta 56 kiloon olisin tyytyväinen. Paino on nyt seilannut +-57kg jo pitkään, ja haluaisin saada sen pysymään alle 57kg. Alle 56 kg ei saisi mennä, sen olen luvannut miehelleni, joka uhkailee lähettää minut Suomeen äitini luokse lihomaan jos liikaa laihdun
Pituutta minulla on kuitenkin vaan 167 cm, joten en ole edes alipainon rajalla, mutta nuo kaksi (äitini ja mieheni) huolestuu niin pienestä.
Allu10
01.08.08 72.0kg, 23.05.09 57.0kg, vyotarolta -25cm =)
tiistaina, 18. elokuuta 2009 klo 03:38
Aralle ja muille onnistuneille suuret onnittelut!
Perassa tullaan, hitaasti mutta varmasti, toivoo han!
MK84
keskiviikkona, 16. joulukuuta 2009 klo 22:37
Hyvä että täällä on muitakin normaalipainoisia pudottajia. Itse olen joskus painanut 48 kg, nykyisin 56 ja risat.. Tavoitteena olisi painaa ensi kesänä 50 kg. Itse olen vasta tulokas kiloklubissa, joten toivon että tästä olisi apua..
meevitys
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 16:27
Itsekin keikun normaalipainon ylärajoilla, pituutta 168cm ja painoa KK:ssa aloittaessani (su 3.1.10) aikalailla tasan 70kg. Tavoitteena olisi 55kg tai alle, olen aina ollut hieman pyöreämpi ja nyt tahtoisin ensimmäistä kertaa elämässäni päästä hieman pienemmäksi!
Liikuntaa en ole aiemmin harrastanut periaatteessa ollenkaan, mutta nyt muutaman päivän olen liikkunut todella paljon, ja olo on tosi hyvä! Toivottavasti saisi tämän jatkumaan. KK:n ruoka- ja liikuntapallot yritän saada aina vihreiksi, aina se ei tietenkään voi onnistua mutta yritän
Sivu:
<
1
2
3
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
70 kg:n tavoittelijat
tänään
kello 21:56
Omalla vastuulla
»
Juttailu
tänään
kello 21:56
Onnistumiset
»
Mikä ´´palkinto´´ odottaa kun tavoiteltu paino on saavutettu??
tänään
kello 21:55
Vertaisryhmät
»
65 kg:n tavoittelijat
tänään
kello 21:48
Vertaisryhmät
»
Raskaana olevat
tänään
kello 21:43