Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Onnistumisen iloa - välitavoitteita, pieniä ilonaiheita tms
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Onnistumisen iloa - välitavoitteita, pieniä ilonaiheita tms
Sivu:
<
1
2
3
4
...
167
168
169
170
171
172
173
...
184
185
186
187
>
Tiiuska-95
lauantaina, 18. elokuuta 2012 klo 10:15
Tuntuu että oon kokoajan täälä jauhamassa jotain mutta nyt on pakko iloita; oon koko viikon syöny vähä miten sattuu (en oo täysin varma oonko merkannu koko viikolla syömisiäni.. ) mutta paino on kuin onkin mennyt alaspäin
Tänä aamuna näytti tasan 97kg. Vielä kun nuo luvut tuosta saisi toisinpäin niin siis saisi ruveta varailemaan Tallinnan matkaa (tai Tukholman?)
K-inkku
lauantaina, 18. elokuuta 2012 klo 20:15
Paino ei oo tippunu niin paljoa,mutta rasvaprosentti on tippunu 30,8->22.5.
Tavote rasvat ja painot lähenee
Jaksaajaks
21.1.2012: 94,6 kg 21.1.2013: 80,6 kg
lauantaina, 18. elokuuta 2012 klo 22:02
En oo kuukauteen voinu käydä juoksemassa, kun kesäflunssa on ollut sitkeä. Tänään kävin, ja jaksoin koko lenkin minkä olin suunnitellutkin, vaikka en oo juossut vielä paljoa vuosien tauon jälkeen.
madami
tiistaina, 21. elokuuta 2012 klo 09:41
Motivaatiohousut sujahti jalkaan!!!
Kiloja lähtee nyt hitaammin, kun pääsin normipainon puolelle, mutta senttejä tuntuu lähtevän yhtäkkiä! Mittoja en ole ottanut, mutta kyseiset housut eivät menneet alkukeväästä kiinni, lähellekään, vaan väliä jäi n.15cm! Nyt seitsemän kilon päässä tavoitteesta mahtuu kaikki vanhat vaatteet päälle, kohta tässä pääsee vaateostoksille! Vielä on toki kummallisia outokumpuja tasoiteltavana...
hyttyskä
tiistaina, 21. elokuuta 2012 klo 16:24
Jaksoin hölkätä kokonaiset 10min! Tarkoitus oli ujuttaa tunnin kävelylenkkiin parin minuutin hölkkäjaksoja niin että ensin 18min reipasta kävelyä (6km/h) + 2min kevyttä juoksua jne. Kaksiminuuttinen meni niin kevyesti että ajattelin että mennään sitten viisi. Viiden jälkeen tajusin että jaksan kyllä kymmenenkin. Viimeisen minuutin virnistelin mielipuolisesti juoksumatolla
Jaksoin vielä reippaan kävelyn parissa loppuun asti ja viimeiset viisi minuuttia hölkkäiin taas. Jollekkin tämä on varmasti pieni pyrähdys mutta minä en ole koskaan pystynyt vastaavaan! Eikä mihinkään sattunut! Ei polveen eikä nilkaan eikä edes pohkeet krampanneet
marielle00
tiistaina, 28. elokuuta 2012 klo 08:25
Jes, oon mielissään. Painan alle 80kg ensimmäistä kertaa raskauden jälkeen. Viime kesänä paino oli 78kg. Eli nyt alkaa todellinen laihdutus, monta vuotta olen painanut yli 70 mut nyt siitä tulee loppu (BMI nyt 27)
Ihan muutamassa viikossa on paino laskenut monta kiloa vain kiloklubin ohjeilla..
Milanda
torstaina, 30. elokuuta 2012 klo 11:53
Olen aina liikkunut säännöllisesti, mutta pääosin matalampitehoista kävelyä ja patikointia. Nyt nostetaan tehoja
. Kävin tiistaina hölkkäämässä pari kilometriä ja eilen menin hölkkä/kävely-yhdistelmää yli tunnin
. Jee!
Komessa ja puolessa viikossa paino on laskenut 4,5 kiloa ja vyötäröltä on lähtenyt 8 cm. Olen iloinen! Matkaa tavoitteeseen toki riittää, mutta suunta ja vauhti on hyvä
.
Apsideisi
torstaina, 30. elokuuta 2012 klo 20:21
Verkkarit ei purista!!!!! Mukavampi lenkkeillä
Onhan se vähän koomista, mutta pääsi vaan kiloja kertymään aika nopsaan tuossa viime vuoden aikana, ei ehtiny vaatteita uusia samaa tahtia.
Tiiuska-95
sunnuntaina, 2. syyskuuta 2012 klo 14:43
Tavoitemekko mahtuu päälle ja ensimmäiseen välitavoitteeseen (jonka saavuttamisesta palkintona uusi kynsilakka) matkaa 900g
Kyllä tää tästä. Lisäksi olen erittäin ylpeä itsestäni; olin eilen kavereiden kanssa mäkkärissä ja ainoa mitä tilasin oli iso coca-cola zero. Kaverin nugettejakin söin vain silmilläni
kadewe
"Sun pitää varoo mitä sä haluut koska sä voit saada sen." ---Andy McCoy
sunnuntaina, 2. syyskuuta 2012 klo 14:57
Jos tämänaamuiseen vaakalukemaan on luottaminen, niin BMI tippui viimeinkin alle kolmenkymmenen. Huomenna vielä virallinen yritys. Muutenkin kohta kymppi rikki! Ja vanha ulkoilupuku istuu oikein kauniisti, ei kyllä ole viimeistä huutoa, mutta pitää kulkea pimeämmällä
Sivu:
<
1
2
3
4
...
167
168
169
170
171