Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Olen tavoitteessa!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Olen tavoitteessa!
KatriHoo
keskiviikkona, 27. huhtikuuta 2011 klo 11:28
Tänään vaaka näytti 60,00 kiloa!
Sen asetin tavoitteeksi vajaat 16 kuukautta sitten, kun aloitin täällä. Matkan varrelle on tippunut noin 14 kiloa ja jo ennen Kiloklubia sain sellaiset viitisen kiloa pois. Viime kesänä hiipi tosin kuusi kiloa takaisin, jotka jouduin pudottamaan uudestaan pois. Vyötärö on huvennut 35 cm (103 cm --> 68 cm). Vaatekoko alkoi hallitsevasti olla 46 kun aloitin laihdutuksen ja nyt se on 38 eli neljä vaatekokoa olen pienentynyt.
Vielä on pientä hiottavaa, mutta varsinaista painonpudotusta ei tarvitse enää tapahtua. Jos pari, kolme kiloa putoaa vielä niin loistavaa. Jos (kun!) jää tähän niin erinomaista.
Viimeksi olen ollut tämänpainoinen vajaa parikymppisenä.
Pitkään aikaan en ole enää merkkaillut syömisiä tänne, joten olen vihdoin oppinut järkevää syömistä ja annoskokoja Kiloklubin avulla. Kiitosta vain kovasti!
Riri_
keskiviikkona, 27. huhtikuuta 2011 klo 11:35
Hieno homma, onnea superpaljon!!!
Motivoivaa lukea näistä onnistumisista!!!
Jessie83
keskiviikkona, 27. huhtikuuta 2011 klo 11:40
Onnea KatriHoo!!
KatriHoo
keskiviikkona, 27. huhtikuuta 2011 klo 11:47
Kiitos
Riri!
ja
jessie83
!
Pitää sen verran korjata itseäni, että eipä se vyötärö olekaan ihan noin paljon kaventunut. Mulla toki lukee alussa vyötärön kohdalla 103 cm, mutta muistin aluksi seuranneeni omenavatsan pienenemistä suuremmalla mielenkiinnolla. Jossain vaiheessa olenkin sitten ruvennut merkkaamaan vyötärönympäryksen, joka kylläkin on tuo mainittu 68 cm nyt. Vatsakin hiihtää perässä kyllä ja sen mitta oli 76 cm tänään eli tuollaiset 27 cm on mahakumpukin mataloitunut.
Ironlady
keskiviikkona, 27. huhtikuuta 2011 klo 12:03
Hieno homma, onnea! On kiva lukea tuollasia onnistumisjuttuja. Ja huomata, että ei enää tarvitse merkitä syömisiä ylös eli syömiset ovat siinä mielessä "selkäytimessä", että ei mene överiksi
Kerppunen
Underneath the paint lies the true picture
torstaina, 28. huhtikuuta 2011 klo 07:40
Hienoa KatriHoo!
Meinasin itse aamulla vaa'alla käydessä aloittaa samanlaisen ketjun
. Mitään tavoitepainoa en itselleni asettanut, mutta nyt on paino pyörinyt 61kg luokkaa viimeisen kuukauden ajan, joten oletan että se on minulle sopiva paino. Varsinkin, kun tuntuu hyvältä liikkua ja syödä näin. Pientä kiinteytystä vielä edessä, mutta painosta en ajatellut enää välittää.
Kiloja putosi puolen vuoden kiloklubin aikana noin 7kg (kokonaisuudessa noin 10kg) kuukauden merkkailemalla ja sen jälkeen itseään kuunnellen. Vyötärön ympäryskin on cm leveämpi kuin KatriHoolla eli kavennysta 82cm -> 69cm ja lantiossa 112cm -> 96 cm. Ja mikä parasta ne koon 38 housut mahtuu jalkaan ensimmäistä kertaa 10 vuoteen!
Hyvällä fiiliksellä jatketaan terveellistä syömistä ja liikunnallista elämää!
Rosemarie
torstaina, 28. huhtikuuta 2011 klo 13:16
Mahtava suoritus, onnea!!!
¨Tiinuli
keskiviikkona, 29. kesäkuuta 2011 klo 12:25
Mäkin painan nyt 60 kg. Ja mullekin koon 38 vaatteet menee hyvin päälle.
Oon enemmän kuin onnellinen.
Ja onnea sulle kun pääsit tavoitteeseesi
huippujuttu että olet tavoitteessa
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Raskaana olevat
tänään
kello 21:43
Vertaisryhmät